Kysytään kerrankin näin päin: mitä nainen voi tehdä, että miehessä herää se herrasmies ja provider?
Että mies olisi valmis tekemään kaikkensa naisensa puolesta, vaikka kuolemaan.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Olla nainen ja vaimo ja äiti
Minä olen kaikkea tuota. Mitä siis olen tehnyt väärin, kun mies ei ole suostunut elättämään minua vaan minunkin on käytävä töissä ja maksettava osuuteni menoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaikkea tuota. Mitä siis olen tehnyt väärin, kun mies ei ole suostunut elättämään minua vaan minunkin on käytävä töissä ja maksettava osuuteni menoista?
Laihduta ja milloin olet viimeksi ottanut mieheltäsi suihin loppuun asti ilman kerjäämistä tai vastapalveluksia? Kuinka usein teet sitä?
Vierailija kirjoitti:
Alhainen body count. Kaunis, huoliteltu ulkomuoto. Klassisen tyylikäs pukeutuminen. Hillitty käytös. Perhearvot. Kokkaus ja leipominen. Lapsirakkaus. Kohteliaisuus, ystävällisyys, auttavaisuus. Huolenpito läheisistä. Hyvä sydän.
Voi pahus. En ole kaunis eikä minun vaatteet ole klassisen tyylikkäitä. Millä nuo voisi korvata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta ja milloin olet viimeksi ottanut mieheltäsi suihin loppuun asti ilman kerjäämistä tai vastapalveluksia? Kuinka usein teet sitä?
Hieno nainen ei tee tuollaista. On ajatuksenakin irvokasta tehdä noin ja mennä sitten pusuttelemaan omia lapsia.
Olen ollut kahdessa suhteessa jossa mies alussa ilmoitti että maksaa mielellään melkeinpä kaiken. Itselleni jäi lähinnä ruokaostoksien teko koska suunnittelin ja tein ruoat. Jos kävimme kahdestaan kaupassa niin silloin mies maksoi. En mitenkään hakenut sellaisia suhteita ja heittäytynyt että kaikki pitää maksaa. Aina se lähti miehiltä itseltään. Ekoilla treffeillä aina olin maksamassa oman osuuden mutta se torpattiin heti. Suhteen aikanakin usein sanoin että anna minun maksaa mutta ei.
Ero tilanteissa sitten se käännettiin niin että olen siivellä elänyt ja lokkeillut. Kaikki ne kotityöt ja muut asiat jotka tein ja järjestelin eivät tietenkään merkanneet mitään. Kotiimme olin ostanut asioita, sisustanut yms. mutta nekään ei merkanneet mitään.
Ikinä en enää ala suhteeseen jossa mies maksaisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä kommentoija ei ole herrasmiestä nähnytkään. Providerin ehkä, mutta seksuaalisia palveluja vastaan.
Alhainen body count. Kaunis, huoliteltu ulkomuoto. Klassisen tyylikäs pukeutuminen. Hillitty käytös. Perhearvot. Kokkaus ja leipominen. Lapsirakkaus. Kohteliaisuus, ystävällisyys, auttavaisuus. Huolenpito läheisistä. Hyvä sydän.
Kaikki hyviä ominaisuuksia molemmille. Mun mies näki minussa nuo plus se mikä teki myös vaikutuksen häneen oli sisukkuus, itsenäisyys ja vahvuus.
Mies joka ei pelännyt vahvaa nsista vaan arvosti sitä!
Meidän 30v parisuhde on rakkauden lisäksi perustunut vahvaan kumppanuuteen ja siihen että sparaamalla toista parhaimpaan suoritukseen se tuo etua molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää olla perinteinen, nuori ja kaunis, joka katsoo miestään ylöspäin. Silloin mies tekee kaikkensa ollakseen itse mahdollisimman perinteinen herrasmies.
Tosielämän kokemuksella juuri tuollaiset neidot käytetään hyväksi ja on niin kutsuttua paskapuhetta
Aloittaja kirjoittamassa elättäjämiehestä, ikinä et pysty sellainen olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko teillä liian kalliit elämän puitteet? Tää on monen osa.
Suomessa tarpeeksi varakkaita miehiä elättämän perheensä on kourallinen. Meidän yhteiskuntamme on rakennettu niin ettei yhden tuloilla selvitä. Valitettavasti.
Kyllä mun mieheni nykyään elättää minua kun yhteisistä nettotuloista tienaan enää 30%. 30 vuotta sitten tilanne oli toisinpäin, minulla oli paremmat tulot ja varallisuutta kun aloimme seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki h uora jos haluat mulkun imemistä hymy huulilla.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tarpeeksi varakkaita miehiä elättämän perheensä on kourallinen. Meidän yhteiskuntamme on rakennettu niin ettei yhden tuloilla selvitä. Valitettavasti.
Kyllä mun mieheni nykyään elättää minua kun yhteisistä nettotuloista tienaan enää 30%. 30 vuotta sitten tilanne oli toisinpäin, minulla oli paremmat tulot ja varallisuutta kun aloimme seurustelemaan.
Mä olen elättänyt perheeni: vaimo ja lapset jo toistakymmentä vuotta
Vierailija kirjoitti:
Antaa miehen olla mies. Siis oikeasti. Nykynainen, jollainen itsekin olin kunnes hoksasin, tekee kaiken itse. Tietää paremmin ja osaa paremmin. Ei anna miehen täyttää tiskikonetta tai viikata pyykkiä. Vie hämähäkit itse ulos ja asentaa taulut ja tapetit. Miehelle ei ole tällaisessa arjessa tilaa olla mies. Jotta terve maskuliini voi tulla esiin, naisen pitää olla vastaanottava. Pyytää apua ja antaa rakkautta.
Olen periaatteessa samaa mieltä ensimmäisen lauseen kanssa mutta kaikki mitä tulee sen jälkeen kuulostaa pikkupojan kasvattamiselta. Pitää huolehtia että lapsi pääsee näyttämään ikätasoisesti kykynsä ja saa varmasti palkinnon niin jää hyvä mieli 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki h uora jos haluat mulkun imemistä hymy huulilla.
Juo sinä siideri
Vierailija kirjoitti:
Mutta sängyssä peto, vain sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikö noiden naisten elättäjämiehet osta edes naisille säädyllisiä vaatteita kun alusvaatteissa pitää makoilla? Tulee kylmä talvella Suomen olosuhteissa vai onko naisilta tällä tavalla viety vapaus edes ulkoilla kun ei saa vaatetta ylle? Vähän noloa mennä noissa hepenissä tamppaamaan mattoja ulos.
Häh, kyllä minulla on asialliset vaatteet päällä ulkona. Kotona olen alasti, koska tykkään siitä. Mies ei osta minulle vaatteita, ostan ne itse hänen antamalla kortillaan.
Olen aina ihmetellyt näitä kotona alasti kulkevia.
Onko kaikki tuolit ja sohvat päällystetty suojapeitteillä, vai ostatteko uudet huonekalut kuukauden välein?
Kai kerrotte kaikille vieraille, että teille pitää tuoda istuinsuojat mukana?
Minulla on puhdas alapää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko teillä liian kalliit elämän puitteet? Tää on monen osa.
Kerrostaloasunto, ei mökkiä ja vanhat autot. Minulla on halvat harrastukset enkä käytä ulkonäköön juurikaan rahaa.
Naisen pitää olla perinteinen, nuori ja kaunis, joka katsoo miestään ylöspäin. Silloin mies tekee kaikkensa ollakseen itse mahdollisimman perinteinen herrasmies.