Iso riita seksistä. Mies uhkaa nyt mennä vieraisiin
Minulla alkaa olla perimenopaussi ja s*ksi ei oikein enää niin sytytä. Miehen mieliksi kuitenkin koitan kerran tai kaksi kuussa suostua siihen ja mies saa ensin hieroa minua sitten viedä sen loppuun kun makaan mahallani. No viimeksi mies lopetti kesken ja sanoi, että minun pitäisi kääntyä ympäri. Sanoin, että en todellakaan, tee loppuun asti. No hän siinä koitti, mutta lopulta sanoi, että ole järkeä jatkaa. En ollut kostunut kyllä yhtään enkä enää kostukaan oikein ollenkaan. Ihmettelin, että miksi mies noin lopetti ja sanoin sitten ehkä vähän ajattelemattomasti, että en tarvitse enää mitään seksiä, ei ole kiinnostanut vähään aikaan. Mies sanoi vain jaa ja alkoi nukkua. Nyt sitten mies avautui, että jos en kerran enää halua niin hän ei kuitenkaan aio lopettaa ja seksiä saa kuulemma myös muualta. Aikoo siis pettää? Miten tästä nyt eteenpäin?
Kommentit (456)
No se että mies uhkailee vieraisiin menolla kertoo siitä että seksi ei hänelle liity rakkauden osoitukseen, vaan sitä voi ketä tahansa jyystää. Kyllä se varmasti näkyy kaikessa. Ymmärrän miksi ap:lla on mennyt maku seksiin, vaikka ei itse sitä syytä varmaan tajua kun on tottunut ukkoon.
Ap käy gynekologilla. Kuulostaa nyt siltä, että estrogeenitasot on romahtaneet ja tarvitset ainakin paikallisestrogeenia kuiviin limakalvoihin hoidoksi. Hormonihoito voisi tuoda muutenkin vipinää vällyjen alle. Ja liukuvoide käyttöön niin on molemmille mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti monen mielestä ns oikea vastaus on sanoa että joo mies on kusipää, jatka sinä ap vaan ilman hoitoja ja mukavasti sohvalla pihdaten. Kumppani on onneton, mutta hei pieni hinta siitä, ettei tarvitse itse avata suutaan omista tarpeistaan missään rakentavassa hengessä. Tai erota.
"Et hoitanut x kertaa vauvaa siivonnu ja muutenki oot ärsyttävä, niin nytpä pistänki jalat ristiin! Tietenkään en aio sanoa mikä oikeasti vaivaa tai jos olisi jotain apua, hakea sitä, kunhan näen että olet yhtä kitkerä kuin minäkin, sitä se rakkaus on!!*
Kyse on enemmänkin siitä että mies on valmis tuhoamaan suhteen noin pienen ja todennäköisesti väliaikaisen asian vuoksi.
Kyllä ainakin oma suhde on niin paljon muutakin kuin seksi, että yhden kuivan kauden ei pitäisi sitä romuttaa. Toki tämä ongelma ylipäätään vaatisi molemminpuolista keskustelua. Pidän myös vähän outona, että mies ylipäätään haluaa seksiä, jos nainen ei siitä selkeästi nauti, vaan kokee sen jopa kivuliaana kuivuuden vuoksi.
Vaihdevuodet eivät ole "yksi kuiva kausi", vaan nainen menettää seksuaalisuutensa tyypillisesti 40-49v ikäisenä ja tilanne kestää sellaisena siitä hautaansa asti.
Älä yleistä. Osa löytää seksuaalisuutensa uudelleen nopeastikin. Joko hoitojen myötä tai ihan muuten vaan, kun hormonitasot tasoittuvat. Vai luuletko ettei kuuskymppiset enää harrasta seksiä?
Yksikään nainen ei "löydä" vaihdevuosien lopettamaa seksuaalisuuttaan uudelleen - kun munasarjat ovat ehtyneet seksuaalisuus päättyy lopullisesti.
Mutta, jos naisen kohdunkaula on poistettu kohdun poiston yhteydessä, ovat nämä naiset fysiologisesti kykeneviä feikkaamaan liukuvoiteen avustamana ja saattavat haluta feikata jos mies on riittävän varakas.
Kirjoituksen perusteella olet juuri niitä, joille seksikin on pelkkää penetraatiota. Olet joko trolli tai melkoisen pihalla naisen seksuaalisuudesta, mutta eipä vauva-palstalta voi muuta odottaakaan.
Nämä "löysin seksuaalisuuteni 70-vuotiaana"-jutut ovat pelkkää huuhaata. Tutkitusti naisten halu romahtaa vaihdevuosien paikkeilla, ja jatkaa siitä laskuaan.
Seksi on paljon muutakin kuin penetraatiota. Kokemus vaan kertoo, että nainen, joka inhoaa peniksiä ja penetraatiota (suihinotto on tätä myös), on sängyssä kuten ap. Eli täysin tyhjä arpa.
Toisessa ketjussa joku kertoi, kuinka "antaa" miehen runkata itse tai avustaa omin käsin, ja haluaa että homma olisi mahdollisimman pian ohi. Tämä on se konkreettinen seksin taso heterosuhteissa, joissa penetraatiota ei ole.
Ei monissa homosuhteissakaan ole pyllypanoja, mutta ne toisaalta tykkää kullista toisin kuin suuri osa naisista.
Naiset jotka inhoaa peniksiä on tähän mennessä olleet parhaita ja kuumimpia sängyssä. Parempia kuin miesrakastajat, ja myös parempia suutelemaan. Ohiksena vaan.
Ehkä ap:llekin vinkkiä.
t.nainen
Lesbonaisena varmasti näin on. Heteromiehelle lesbonaiset tai muuten vaan peniskammoiset aseksuaalit ovat tyhmääkin tyhjempi arpa.
Sama kuin naisena yrittäisit jonkun bottom-homon kanssa. Ei tuu mitään.
Bottom-homojen on itse asiassa ollut jotkut hauskimmat seksikokemukseni. Pippeleitä ja niiden pitimiä saa tilattua vaikka kaalimadolta ja on vain kiva harrastaa seksiä joka ei pyöri sen ympärillä että minun ruumiinaukkoihini työnneltäisiin jotain. Kivempia kumppaneita kuin heteromiehet.
Tällä kuitenkaan ei mitään tekemistä ap:n ongelman kanssa.
t.tuo aikaisempi
Mitä saat itse siitä, että lesbona työnnät tunnotonta muovinkappaletta homon pyllyyn? Kuulostaa oudolta, mutta ehkä tuollainen feminiininen neitihomo on riittävän naisellinen miesvihalesbolle.
En tiedä sinusta, mutta minusta on kiva laittaa seksikumppani ulvomaan nautinnosta ihan sukupuolesta riippumatta.
Suosittelelen kokeilemaan :)
t.neitihomo
No eikö sitä lesbona kannattaisi työntää jonnekin muualle kuin homomieheen? Luulisi, että se homokin haluaisi miehen melaa kakkoseen eikä naista, jolla on tissit ja pillu.
Kumppanin nautinto on tärkeä osa nautintoa, mutta aika ankeaa, jos vaan yksipuolista ja värkit ei ns. sovi yhteen, kuten homomiehen pylly ja lesbonaisen pillu.
Kovasti tuntuu silti kiinnostavan :)
Ketään ei kiinnosta mikään "värkkien yhteensopivuus" jos kaikilla osallistujilla oli hauskaa. Vielä ei ole tullut valituksia ja minulle sopii mitä parhaiten että homomies ei ole tunkemassa mitään ruumiinaukkoihini.
Sinulla on aika suppea, heteronormatiivinen ja genitaalikeskeinen näkemys seksistä.
t.aikaisempi
Mikä tuossa on hauskaa muu kuin tilanteen absurdius? Peniksiä ja penetraatiota vihaava lesbo sovittaa itselleen muovisen peniksen, jotta voi penetroitua peniksellisen henkilön kakkoseen 🤔
Voihan sitä nussia vaikka kääpiöitä tai lampaita ja pitää asiaa hauskana. En vaan ymmärrä, että mistä se seksuaalinen tyydytys tai orgasmi kuvailemassasi skenessä tulee.
Seksi nimenomaan on muutakin kuin genitaaleja, siksi lesbolle miehen tuoksu, koko, ääni ja olemus ovat usein turn-offeja ja päin vastoin. Valaise hiukan ahtaan ja tunkkaisen heteronormatiivisen ja genitaalileskeisen mies-sian maailmaa: mikä tuossa on se aspekti, josta seksuaalisesti nautit?
En muuten edes ole hetero, vaan bi. Jos inhoaisin pilluja ja heteronaisia, en varmaan paljon naisten kanssa ylipäätään sekstailisi. Viimeinen asia, joka tulisi mieleen on lesbon paneminen jollain lelulla tai päin vastoin.
Kun yhteiselämä makuuhuoneessa ei enää natsaa aiempien vuosien tapaan niin on aina paikallaan ottaa asia puheeksi kumppanin kanssa. Jos nainen havaitsee ettei miestä kiinnosta tai ettei ota eteen niin erektiotabujen apu ja mahdollisesti teston korvaushoito voi auttaa, samoin jos nainen havaitsee ettei kastu ja tekee kipeää niin on paikallaan miettiä ovatko limakalvot kuivumassa, mahdollisesti liukkari ei enää toimi yhtä hyvin kuin aikaisemmin ja pitääkö myös hankkia korvaushoito?
Yhtä kaikki luonnolliset muutokset ihmisten kehossa tapahtuu ajan myötä itse kullekin eikä kannata niiden myrkyttää yhteiselämää kun varsin pienellä vaivalla voi saada helpotusta ongelmaan. Ei pidä kumppania syyllistää vaan heittää esille että meillä on nyt yhteinen ongelma jonka takia yhteiselämä ei suju kuten aiemmin ja mitä voisimme asialle yhdessä tehdä että asia korjaantuu?
Nosta se p-er-se ylös siitä makuulta ja tarjoa ryppyreikää, edes katseltavaksi, ellei ole ruma. Taitaa olla kun mies pyytää kääntymään selälleen.
No miehen vieraissa käynti ei voi ap:tä edes loukata, koska sitä seksi ei kiinnosta. Miten muka voisi?
Liukkari käyttöön heti. Ymmärrän tuskasi, mua ei huvittanut seksi moneen vuoteen, eikä ollut seksiä. Olis pitänyt antaa miehen mennä vieraisiin. Ollaan nyt sovittu, että jos mulle tulee yli 6 kk kestävä töysin haluton kausi, niin saa mennä vieraisiin, kunhan ei tuo tauteja. Seksi on miehillä sen verran kova tarve, ettö en kieltäisi kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa tapauksessa on tietysri oikeus pettää.
Pettämiseen ei ole koskaan oikeutta. Asia täytyy hoitaa muutoin.
Jos ei saa tai halua pettää niin eihän tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin ero.
Vierailija kirjoitti:
Entisaikaan ei ollut tätä ongelmaa kun naiset kuoli synnytykseen ennen tuota ikää.
Raju kommentti mutta siinä on kuitenkin totuuden siemen.
Sä vielä ihmettelet miksi sun mies lopetti seksin kesken kun sanoit sen mitä sanoit.. tollanen kyllä vie halut, varsinkin ku ite makaat lahnana sängyssä tekemättä yhtään mitään..ymmärrän kyllä sun miehen fiilikset! Onneksi ei ole tollanen tilanne mieheni kanssa. Lähentelen itse kohta 50v ja halut senkun lisääntyy. Ehkä olen normaalia halukkaampi nainen ja tiedän että mieheni on erittäin tyytyväinen
Maailma on täynnä nykyään pelkkää suorittamiskeskeistä toimintaa. Töissä pitää suorittaa. Kotona pitää panna puoliso tyytyväiseksi joka päivä...miten te jaksatte!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ap käy gynekologilla. Kuulostaa nyt siltä, että estrogeenitasot on romahtaneet ja tarvitset ainakin paikallisestrogeenia kuiviin limakalvoihin hoidoksi. Hormonihoito voisi tuoda muutenkin vipinää vällyjen alle. Ja liukuvoide käyttöön niin on molemmille mukavampaa.
Ero olisi parempi ratkaisu. Ap voi katkeroitua yksin, ja mies voi (ehkä, he kuulostavat jo vanhoilta) löytää vähemmän katkeraa ja halutonta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla ajattelematon mies, mutta ikävästi itsekin käyttäydyt.
Olen itse 48 vuotias ja miesystäväni on 35. Hänellä halut hyrrää ja minulla ei ja tuntui paikat kuivalta. Mies tosi ymmärtäväinen, ei painosta. Mutta minua häiritsi ja kävin siis gynellä. Vaihdevuodet. Sain emätinpuikot ja estrogeeni geelin. Ja 2 viikossa on jo omat halut taas entisellään ja alapää kostuu kuten ennenkin. Eli apua kannattaa hakea eikä tuhota suhdetta. En minäkään miehenäsi suostuisi seksittömään elämään, onko se sulle ok ettei enää ikinä. Tuskin.
Kai lukijat ymmärtävät, että hormonituotteet eivät sovi kaikille eli niille, joilla on aikaisemmin ollut solumuutoksia. Silloin lääkäri sanoo, ettei voi saada mitään pillereitä. Voiteita varmaan voi käyttää.
No ne paikallisesti käytettävät tuotteet ovatkin parhaita. Esim. Vagifem tai Vagidonna. Niiden lisäksi voi toki käyttää välipäivinä voidettakin.
Vagifem ja Vagidonna... hienoja nimiä. Olisiko suomalainen versio pillunainen? Vai emätinrouva?
Itse piikitän testoa kun arvot päin helvettiä. Ja tuotteiden nimet on tasoa testosterone + lääketehtaan nimi, eikä mikään siitinmies tai kalu-ukko 😂
"Hei kulta, tuotko kaupasta sitä Dickman tai Penisdude-voidetta?"
Harrastaisit liikuntaa ja laihduttaisit, niin testot olisivat normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero olisi parempi ratkaisu. Ap voi katkeroitua yksin, ja mies voi (ehkä, he kuulostavat jo vanhoilta) löytää vähemmän katkeraa ja halutonta seuraa.
Tuskin tuo mies saisi muuta kuin maksullista seuraa, sillä halukkaat naiset ovat aika vaativia seksin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muistan kyllä edellisessä elämässäni tämänkaltaiset keskustelut.
Tajusin, että vaikka vaimo ei halunnut enää (minun kanssani...), ja suhde oltaisiin haluttu avata, niin ratkaisu oli ero. En halunnut suostua vapaaehtoisesti pakotettua ratkaisuun jota en halua. Hän laittoi minut selkä seinää vasten ja oikein muuta en voinut tehdä kuin erota, itseään sentään ei saa pettää.
Halusin vaimoani järjettömästi koko ajan, mutta hän ei enää minua.
Hän olisi sallinut minulle(kin) panna muita, mutta koska rakastin häntä, en olisi edes pystynyt siihen.
Syytin itseäni vuosia siitä että olin huono mies koska hän ei enää halunnut minua.
Eron jälkeen treenasin itseni aivan järkyttävän kovaan fyysiseen kuntoon.
Lopulta ymmärsin että ei minussa ole mitään vikaa.
Seksuaalisuus vaan on semmonen juttu että sillä voi saada aikaan todella kovaa vahinkoa. Ja silloinen vaimoni teki minuun pysyvän arven siitä etten ollut tarpeeksi.
Naisen seksuaalisuuteen voi tehdä kovaa vahinkoa raskaudet, vaihdevuodet, hormoniehkäisy ja muut tällaiset "kivat pikkujutut", joita miehillä ei ole.
Mistä säkin tiedät minkälaista on olla mies.
Juuri niin. 55 vuotiaana minulla todettiin aggressiivinen eturauhassyöpä ja hoitona oli eturauhasen poistoleikkaus. Onneksi hermot voitiin säästää ja erektiokyky on nyt palautunut jonkinlaiseksi. Entinen en tietenkään ole mutta onneksi syöpä on pysynyt pois nyt lähes kaksi vuotta. Siis psa on on viel nollilla. Toki aina seuraava kontrolli hermostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla ajattelematon mies, mutta ikävästi itsekin käyttäydyt.
Olen itse 48 vuotias ja miesystäväni on 35. Hänellä halut hyrrää ja minulla ei ja tuntui paikat kuivalta. Mies tosi ymmärtäväinen, ei painosta. Mutta minua häiritsi ja kävin siis gynellä. Vaihdevuodet. Sain emätinpuikot ja estrogeeni geelin. Ja 2 viikossa on jo omat halut taas entisellään ja alapää kostuu kuten ennenkin. Eli apua kannattaa hakea eikä tuhota suhdetta. En minäkään miehenäsi suostuisi seksittömään elämään, onko se sulle ok ettei enää ikinä. Tuskin.
Kai lukijat ymmärtävät, että hormonituotteet eivät sovi kaikille eli niille, joilla on aikaisemmin ollut solumuutoksia. Silloin lääkäri sanoo, ettei voi saada mitään pillereitä. Voiteita varmaan voi käyttää.
No ne paikallisesti käytettävät tuotteet ovatkin parhaita. Esim. Vagifem tai Vagidonna. Niiden lisäksi voi toki käyttää välipäivinä voidettakin.
Vagifem ja Vagidonna... hienoja nimiä. Olisiko suomalainen versio pillunainen? Vai emätinrouva?
Itse piikitän testoa kun arvot päin helvettiä. Ja tuotteiden nimet on tasoa testosterone + lääketehtaan nimi, eikä mikään siitinmies tai kalu-ukko 😂
"Hei kulta, tuotko kaupasta sitä Dickman tai Penisdude-voidetta?"
Harrastaisit liikuntaa ja laihduttaisit, niin testot olisivat normaalit.
En ole ylipainoinen ja harrastan liikuntaa. Tästä huolimatta arvot olivat todella matalat.
Vierailija kirjoitti:
Kun yhteiselämä makuuhuoneessa ei enää natsaa aiempien vuosien tapaan niin on aina paikallaan ottaa asia puheeksi kumppanin kanssa. Jos nainen havaitsee ettei miestä kiinnosta tai ettei ota eteen niin erektiotabujen apu ja mahdollisesti teston korvaushoito voi auttaa, samoin jos nainen havaitsee ettei kastu ja tekee kipeää niin on paikallaan miettiä ovatko limakalvot kuivumassa, mahdollisesti liukkari ei enää toimi yhtä hyvin kuin aikaisemmin ja pitääkö myös hankkia korvaushoito?
Yhtä kaikki luonnolliset muutokset ihmisten kehossa tapahtuu ajan myötä itse kullekin eikä kannata niiden myrkyttää yhteiselämää kun varsin pienellä vaivalla voi saada helpotusta ongelmaan. Ei pidä kumppania syyllistää vaan heittää esille että meillä on nyt yhteinen ongelma jonka takia yhteiselämä ei suju kuten aiemmin ja mitä voisimme asialle yhdessä tehdä että asia korjaantuu?
No näinhän se olisi. Suurin osa ei kuitenkaan tee niin, vaan sivuuttaa puolisonsa tarpeet ja tunteet täysin.
Spontaani halu ja responsiivinen halu ovat myös ihan yhteensovitettavissa olevia asioita. Sen sijaan, että nähtäisiin edes hiukan vaivaa ja keskusteltaisiin puolison kanssa, vedetään homma läskiksi ja erotaan tai roikutaan kädenlämpöisessä kämppissuhteessa, ja tullaan palstalle haukkumaan vastakkaista sukupuolta.
On nää kyllä oman elämänsä sankareita.
En olisi kovin huolissani vaikka ap:n mies kävisikin vieraissa. Vaikuttaa just sellaiselta tyypiltä, että jos onnistuu saamaan naisen kanssaan sänkyyn niin rynkyttää nopeasti itselleen tyydytyksen ja nukahtaa kuvitellen olevansa suuri ja taitava rakastaja. Nainen pyörittelee silmiään ja kertoo kavereilleen myöhemmin että tulipas taas tyhjä arpa. Kun mies ottaa yhteyttä uusinnan toivossa, on numero estetty tai match poistettu.