Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi nainen menettää seksuaalisen halun omaan mieheensä ei ole yleensä ulkonäkö tai raha

Vierailija
01.08.2026 |

Mutta mikä se sitten on? Jokin miehessä, mutta mikä. 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa joskus suihkun jälkeen kokovartalopeiliin, ja tulkaa sitten uudestaan kirjoittamaan seksuaalisen halun puutteesta heterosuhteissa.

Ai, minä olen muodoltani kuin Willendorfin Venus ja mieheni rakastaa sitä. 

Vierailija
62/70 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuossa vaimo sai orkut ja itse jatkoin vielä jälkhöyläämistä ja tulin itse perään... Kaikki sisään.

Seksiä 4-5 kertaa viikossa ja tuntuu edelleen olevan vaimollekin mieluista puuhaa. Yli 30v yhdessä.

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen kysymys. Ehkä kaikissa pitkissä parisuhteissa menettää seksuaalisen mielenkiinnon toiseen? Itse olen eronnut mutta minulle kävi myös näin mieheni kanssa. Tosin suhteemme oli muutenkin huono, hän petti minua.  Nyt olen toisenlaisessa tilanteessa. Minulla on varattu rakastaja. Olemme ystäviä ja puhumme avoimesti kaikesta. En odota että hän eroaa, tai halua sitä. Hän käy luonani koska hänellä ei ole seksiä puolisonsa kanssa, vaimo ei halua.  Rakastajani sanoi että hän yritti kaikkensa.  Ja hän on hyvä sängyssä, huolehtii että saan orgasmin. Ehkä meitä ei ole luotu kuitenkaan pitkiin liittoihin, en tiedä.

Sinä olet huono sängyssä. En ole koskaan törmännyt siihen, että nainen olisi ylpeä itsestään ja siitä miten hän saa miehen aivan sekaisin halusta ja laukemaan niin, että taju meinaa lähteä. Ja teistä suurin osa on yhtä surkeita.

Vierailija
64/70 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen kysymys. Ehkä kaikissa pitkissä parisuhteissa menettää seksuaalisen mielenkiinnon toiseen? Itse olen eronnut mutta minulle kävi myös näin mieheni kanssa. Tosin suhteemme oli muutenkin huono, hän petti minua.  Nyt olen toisenlaisessa tilanteessa. Minulla on varattu rakastaja. Olemme ystäviä ja puhumme avoimesti kaikesta. En odota että hän eroaa, tai halua sitä. Hän käy luonani koska hänellä ei ole seksiä puolisonsa kanssa, vaimo ei halua.  Rakastajani sanoi että hän yritti kaikkensa.  Ja hän on hyvä sängyssä, huolehtii että saan orgasmin. Ehkä meitä ei ole luotu kuitenkaan pitkiin liittoihin, en tiedä.

Sinä olet huono sängyssä. En ole koskaan törmännyt siihen, että nainen olisi ylpeä itsestään ja siitä miten hän saa miehen aivan sekaisin halusta ja laukemaan niin, että taju meinaa lähteä. Ja teistä suurin osa on yhtä surkeita.

Olen hyvä sängyssä, tiedän sen kyllä. Mistä? Koska haluan tuottaa nautintoa kumppanilleni, hemmottelen kosketuksella, suulla, kielellä... kuten haluan kummppaninikin tekevän minulle. Ja hän tekee.

Vierailija
65/70 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa joskus suihkun jälkeen kokovartalopeiliin, ja tulkaa sitten uudestaan kirjoittamaan seksuaalisen halun puutteesta heterosuhteissa.

Ai, minä olen muodoltani kuin Willendorfin Venus ja mieheni rakastaa sitä. 

Onko miehellä vaihtoehtoja? 

Vierailija
66/70 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleisesti ovat kovin itsekkäitä olentoja verrattuna naisiin. Siihen lisättynä yleinen vetelyys ja iän tuoma muidenkin huonojen piirteiden korostuminen, harva mies kypsyy henkisesti ja fyysisesti kuin viini.

Vierailija
67/70 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajenna sinäkin ajatusmaailmaasi. Jos olet törmännyt naiseen joka saa sinut laukeamaan niin että taju meinaa lähteä, voin kertoa kyllä sinulle, kyllä sellaisia naisia on.  Et varmaan ole ollut kaikkien naisten kanssa? Lisäksi asiaan vaikuttaan kuinka sopii yhteen, haluaa toista. Yleensä ihmiset aliarvoivat toisten seksuaalielämää. 

Vierailija
68/70 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ nainen ei ole ertyisen seksuaalisesti haluttava otus suurimman osan miehistä mielestä. Näin se vain on.

Vierailija
69/70 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se, että tavoitettavaksi on ilmestynyt isokullinen musta mies.

Vierailija
70/70 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 15-vuotiaasta saakka saman miehen kanssa, nyt siis 28 yhteistä vuotta. Edelleen haluan häntä ja en kaipaa mitään muita "kokemuksia" vaikka hän on siis ollut ainoa seksikumppanini. Uskoakseni tässä auttaa se, että hän on niin miehekäs mies. Hoitaa vastuunsa, asiansa, lapsensa. Ei ole jäänyt kiinni yhdestäkään valheesta kiinni ikinä. Huomioi minua ja osoittaa välittämistä. Monista pienistä asioista huomaan, että olen hänen ajatuksissaan usein. Jos myslini loppuu, hän ostaa uuden. Tilaa Netflixin, kun huomaa että lempisarjastani on tullut uusi kausi, jne.. Ei ole ollut mitään p###nosta opittuja elkeitä edes nuorena, vaan yhdessä toisiamme kuunnellen ja tutkien opitaan ja keksitään uutta ja halutaan toisillemme hyvää.

Minusta hän on myös valtavan komea, mutta en huomaa että muiden ihmisten mielestä hän olisi mitenkään poikkeuksellinen näky joten kaipa se on sitten minun silmissäni enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme