Syy miksi nainen menettää seksuaalisen halun omaan mieheensä ei ole yleensä ulkonäkö tai raha
Mutta mikä se sitten on? Jokin miehessä, mutta mikä.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa joskus suihkun jälkeen kokovartalopeiliin, ja tulkaa sitten uudestaan kirjoittamaan seksuaalisen halun puutteesta heterosuhteissa.
Näin puhuu mies joka kii hottuu L4PSEN KALTAISESTA VARTALOSTA
Elämä ei saa näkyä, epätäydellisyys kuvottaa. Olet sairas
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen kysymys. Ehkä kaikissa pitkissä parisuhteissa menettää seksuaalisen mielenkiinnon toiseen? Itse olen eronnut mutta minulle kävi myös näin mieheni kanssa. Tosin suhteemme oli muutenkin huono, hän petti minua. Nyt olen toisenlaisessa tilanteessa. Minulla on varattu rakastaja. Olemme ystäviä ja puhumme avoimesti kaikesta. En odota että hän eroaa, tai halua sitä. Hän käy luonani koska hänellä ei ole seksiä puolisonsa kanssa, vaimo ei halua. Rakastajani sanoi että hän yritti kaikkensa. Ja hän on hyvä sängyssä, huolehtii että saan orgasmin. Ehkä meitä ei ole luotu kuitenkaan pitkiin liittoihin, en tiedä.
Tottakai sanoo, että yritti kaikkensa. Ja varmaan tavallaan yrittikin. Mutta valitettavasti monet ihmiset yrittävät antaa toiselle ihmiselle niitä asioita, joita kuvittelevat toisen haluavan. Eivät sitä, mitä toinen tarvitsee tai pyytää.
Monesta miehestä tulee pidemmässä suhteessa ihan helvetin tylsiä seksissä. Siksi.
No itsellä on. Miehellä on edelleen suht hoikat raajat, mutta keskivartalo on sellainen naisen raskausvatsan näköinen pinkeä pallo. En vaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen kysymys. Ehkä kaikissa pitkissä parisuhteissa menettää seksuaalisen mielenkiinnon toiseen? Itse olen eronnut mutta minulle kävi myös näin mieheni kanssa. Tosin suhteemme oli muutenkin huono, hän petti minua. Nyt olen toisenlaisessa tilanteessa. Minulla on varattu rakastaja. Olemme ystäviä ja puhumme avoimesti kaikesta. En odota että hän eroaa, tai halua sitä. Hän käy luonani koska hänellä ei ole seksiä puolisonsa kanssa, vaimo ei halua. Rakastajani sanoi että hän yritti kaikkensa. Ja hän on hyvä sängyssä, huolehtii että saan orgasmin. Ehkä meitä ei ole luotu kuitenkaan pitkiin liittoihin, en tiedä.
Se huolehtii sun orgasmista (ainakin vielä). Mutta tämä ei kerto mitään siitä, mitä se tekee tai ei tee vaimonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se toinen on vttumainen tai muuten hankala arjessa, niin ei kyllä kiinnosta enää seksikään.
Näin meni meillä.
Vittumaisia voivat olla kumpikin aviopuoliso.
Vierailija kirjoitti:
Yritti kaikkensa? Saattaa olla totta mutta mitä se kaikki on? Murahti kerran että voisit sinäkin olla seksikkäämpi 😂 ja se oli siinä
Sulle turha selittää miten väärin sinä teet. Jos omatunto ei tästä kolkuta niin olet sielulta jo niin mätä että olet jo helvetissä, tajusit tai et
Kun oon saanut miehen (=maksajan) kiikkiin, miksi enää antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kylmenee sejsuaalisesti kun tämän vaihdevuosivaivat alkavat, tyypillisesti 40-49v iässä.
.
Moni eroaa siinä iässä ja ottaa takaisin kaikki menetetyt orgasmit. Halujen katoaminen ei johdu iästä, jos nainen pitää kunnostaan huolta.
Sepä se, kunnostaan ja kiloistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein syy on se että mies on huono sängyssä: liian nopeasti laukeava itsekäs nylkyttäjä joka ei opi mitään. Rakastuneena nainen sietää sen, mutta jos seksi ei ole palkitsevaa, ei sitä kukaan jaksa.
Äääh...ei jaksa noita samoja urbaanilegendoja aina lukea täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lakkasi yrittämästä koska nainen lihonnut.
Vaimo lakkaa haluamasta miestään joka kasvattaa samanlaisen raskausmahan kuin vaimokin. Synnytysten jälkeen vaimon kroppa palautuu entisiin mittoihin, miehen ei.
Kun mies lihoo niin että painaa kaksi kertaa enemmän kuin vaimonsa, kumpaakaan ei enää kiinnosta seksi.
Terv. Nimim. Been there, done that.
Oho, täällä oli jollakin muulla sama ongelma kuin itselläni. Tuon miehen raskausvatsan päälle vielä haluttomuus huolehtia parisuhteesta ja puolivillainen panostaminen perhe-elämään, niin eipä tästä ole enää paluuta villeihin suhteen alkuvuosiin, jossa ei päästy sängystä viikonloppuna. Kunnioitus ja halut poissa. Ero edessä.
Vierailija kirjoitti:
Kun oon saanut miehen (=maksajan) kiikkiin, miksi enää antaa?
Onko tullut mieleen, että naisillakin on halut? Joskus miestä paljon suuremmat
Varmaan tässä asiassa auttaa jos kertoo mitä haluaa seksissä. Huolehtii itse että saa orgasmin, neuvoo kumppaniaan. Itseni on vaikea alussa saada orgasmia mutta kun otan mukaan lelun ja autan itseäni, ei mies ole pannut pahakseen, vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Monesta miehestä tulee pidemmässä suhteessa ihan helvetin tylsiä seksissä. Siksi.
Sanoo nainen joka varmaan itse makaa aina pimeässä peiton alla lahnana.
Mies muuten menettää seksuaalisen halun naiseen ihan vaan kokemuksen myötä. Mitä enemmän naisista oppii, sitä vähemmän he kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikein kokemusasiantuntija, vai marttakerhon juttujako.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kylmenee sejsuaalisesti kun tämän vaihdevuosivaivat alkavat, tyypillisesti 40-49v iässä.
.
Nyt 60+ on alkanut panettaa todenteolla. Joku hormonijuttu. Itselaukaistut orkasmit on syviä ja intensiivisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritti kaikkensa? Saattaa olla totta mutta mitä se kaikki on? Murahti kerran että voisit sinäkin olla seksikkäämpi 😂 ja se oli siinä
Sulle turha selittää miten väärin sinä teet. Jos omatunto ei tästä kolkuta niin olet sielulta jo niin mätä että olet jo helvetissä, tajusit tai et
No sinä et voi sitä tietää mitä kaikkea hän yritti:) Suosittelen sinulle laajenna vähän ajatusmaailmaasi.
Ei todellakaan omatunto kolkuta, koska ei ole mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Metatyön määrä, se että mies ei kanna vastuutaan tasa-arvoisena puolisona, se että mies lakkaa huomioimatta puolisoaan, se että mies ei puhu tunteistaan eikä näytä sitoutumistaan.
Mikä ihmeen mätätyö.