Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi nainen menettää seksuaalisen halun omaan mieheensä ei ole yleensä ulkonäkö tai raha

Vierailija
01.08.2026 |

Mutta mikä se sitten on? Jokin miehessä, mutta mikä. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutuuden viehätys ja jännityksen puute. Jokainen mies osoittautuu ennen pitkään tavikseksi. 

Vierailija
42/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutuuden viehätys ja jännityksen puute. Jokainen mies osoittautuu ennen pitkään tavikseksi. 

Ja jokainen nainen lahnaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kylmenee sejsuaalisesti kun tämän vaihdevuosivaivat alkavat, tyypillisesti 40-49v iässä.

.

Moni eroaa siinä iässä ja ottaa takaisin kaikki menetetyt orgasmit. Halujen katoaminen ei johdu iästä, jos nainen pitää kunnostaan huolta. 

Höpö höpö. 

Vierailija
44/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kylmenee sejsuaalisesti kun tämän vaihdevuosivaivat alkavat, tyypillisesti 40-49v iässä.

.

Tuossa iässä ja tuon jälkeen naisella ei mitään tekoa enää. Joutaa jo rapu- ja nahkiais-syötiksi.

Vierailija
45/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein syy on se että mies on huono sängyssä: liian nopeasti laukeava itsekäs nylkyttäjä joka ei opi mitään. Rakastuneena nainen sietää sen, mutta jos seksi ei ole palkitsevaa, ei sitä kukaan jaksa.

Tämä. Seksin tulee olla naisen nautintoa jonka mies toteuttaa.

Juuri näin. Hyvä seksi on naiselle kuin vuoristoratakyyti, jossa nainen saa vain olla ja nauttia, ja joku muu hoitaa kyydin. 

Lahna. 

Vierailija
46/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein syy on se että mies on huono sängyssä: liian nopeasti laukeava itsekäs nylkyttäjä joka ei opi mitään. Rakastuneena nainen sietää sen, mutta jos seksi ei ole palkitsevaa, ei sitä kukaan jaksa.

Liian nopeasti laukeavaa itsekästä nylkyttäjää pahempi on vain liian hitaasti laukeava itsekäs nylkyttäjä.   Tarkoitan, että jos se seksi on huonoa, niin ei pidempi kesto sitä paranna. Se saa paskan kokemuksen kestämään vain kauemmin.

Tämä! Mua ei enää menopaussin ohi mentyä kiinnosta seksi entisessä määrin. Joskus pystyn virittäytymään tunnelmaan, mutta en halua mitään pitkiä sessioita, ei sitä kestä haurastuneet limakalvotkaan. Mies ei ymmärrä, ei vaikka oon selittänyt, eikä tähän auta liukuvoiteetkaan, kun limakalvo on mikä on. Mies haluaisi pitkittää nautintoa, mutta en pysty siihen. Niinpä jos seksi alkaa sattumaan, niin se loppuu siihen. Asiasta on puhuttu, mutta ei auta, tämä on sitten seuraus. 

Vierailija
47/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Nyt 60+ on alkanut panettaa todenteolla. Joku hormonijuttu. Itselaukaistut orkasmit on syviä ja intensiivisiä.

Täällä käynyt päinvastoin, vaihdevuosien jälkeen lopahti kiinnostus seksiin ihan kokonaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa ja mitään tuntemuksia ei ole. Olin pari kertaa vielä miehen spermaränninä ihan vaan kokeillakseni, syttyykö siinä touhutessa, vaan ei. Ihan turhanpäiväistä hommaa, josta en itse saa yhtään mitään. Laitoin sitten jalat ristiin pari vuotta sitten. Mies tyytyköön kohtaloonsa.

N62

Vierailija
48/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman napansa tuijotus ja keskittyminen kaikkeen muuhun kuin minuun niin makuuhuoneessa kuin makuuhuoneen ulkopuolella 99,99 prosenttia ajasta. En tarvitse paljoa, mutta yhdenkin kanssa olisin voinut kadota viikoksia kotoa eikä olisi varmaan edes huomannut.

Vierailija
49/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen kysymys. Ehkä kaikissa pitkissä parisuhteissa menettää seksuaalisen mielenkiinnon toiseen? Itse olen eronnut mutta minulle kävi myös näin mieheni kanssa. Tosin suhteemme oli muutenkin huono, hän petti minua.  Nyt olen toisenlaisessa tilanteessa. Minulla on varattu rakastaja. Olemme ystäviä ja puhumme avoimesti kaikesta. En odota että hän eroaa, tai halua sitä. Hän käy luonani koska hänellä ei ole seksiä puolisonsa kanssa, vaimo ei halua.  Rakastajani sanoi että hän yritti kaikkensa.  Ja hän on hyvä sängyssä, huolehtii että saan orgasmin. Ehkä meitä ei ole luotu kuitenkaan pitkiin liittoihin, en tiedä.

Yritti kaikkensa? Saattaa olla totta mutta mitä se kaikki on? Murahti kerran että voisit sinäkin olla seksikkäämpi 😂 ja se oli siinä

Sulle turha selittää miten väärin sinä teet. Jos omatunto ei tästä kolkuta niin olet sielulta jo niin mätä että olet jo helvetissä, tajusit tai et

No sinä et voi sitä tietää mitä kaikkea hän yritti:) Suosittelen sinulle laajenna vähän ajatusmaailmaasi.

Ei todellakaan omatunto kolkuta, koska ei ole mitään syytä. 

Jopa minä täysin sivullinen tunnen myötätuntoa petettyä vaimoa kohtaan toisin kuin sinä. Oikeassa maailmassa paha ei aina saa palkkaansa suoraviivaisesti, mutta olet paha ihminen joten se tulee jotenkin eteen

Asutko Lohjalla?

Vierailija
50/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Nyt 60+ on alkanut panettaa todenteolla. Joku hormonijuttu. Itselaukaistut orkasmit on syviä ja intensiivisiä.

Täällä käynyt päinvastoin, vaihdevuosien jälkeen lopahti kiinnostus seksiin ihan kokonaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa ja mitään tuntemuksia ei ole. Olin pari kertaa vielä miehen spermaränninä ihan vaan kokeillakseni, syttyykö siinä touhutessa, vaan ei. Ihan turhanpäiväistä hommaa, josta en itse saa yhtään mitään. Laitoin sitten jalat ristiin pari vuotta sitten. Mies tyytyköön kohtaloonsa.

N62

Maailma voi olla julma, miestä kohtaan. 

Vierailija
51/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen kysymys. Ehkä kaikissa pitkissä parisuhteissa menettää seksuaalisen mielenkiinnon toiseen? Itse olen eronnut mutta minulle kävi myös näin mieheni kanssa. Tosin suhteemme oli muutenkin huono, hän petti minua.  Nyt olen toisenlaisessa tilanteessa. Minulla on varattu rakastaja. Olemme ystäviä ja puhumme avoimesti kaikesta. En odota että hän eroaa, tai halua sitä. Hän käy luonani koska hänellä ei ole seksiä puolisonsa kanssa, vaimo ei halua.  Rakastajani sanoi että hän yritti kaikkensa.  Ja hän on hyvä sängyssä, huolehtii että saan orgasmin. Ehkä meitä ei ole luotu kuitenkaan pitkiin liittoihin, en tiedä.

Hän käy luonaai on se avain sana. Teillä on aikaa varattuna ja odotus. Kaikkensa yrittäminen on aika raskasta jos vonkaa ja puristelee kun nainen yrittää yksinään pyörittää arkea. Hän tuskin on ollut tilanteen tasalla jos ei ole onnistunut. Järjestänyt lepoa ja kiireettömyyttä vaan vongannut sotkuisessa talossa jossa lapset itkee ja töihin lähtö häämöttää tai työpäivänä takana ja ihan loppu.

Vierailija
52/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Tuossa iässä ja tuon jälkeen naisella ei mitään tekoa enää. Joutaa jo rapu- ja nahkiais-syötiksi.

Kumpia pyydystät äidilläsi?

Vierailija
53/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän käy luonaai on se avain sana. Teillä on aikaa varattuna ja odotus. Kaikkensa yrittäminen on aika raskasta jos vonkaa ja puristelee kun nainen yrittää yksinään pyörittää arkea. Hän tuskin on ollut tilanteen tasalla jos ei ole onnistunut. Järjestänyt lepoa ja kiireettömyyttä vaan vongannut sotkuisessa talossa jossa lapset itkee ja töihin lähtö häämöttää tai työpäivänä takana ja ihan loppu.

Lapset ovat jo lähteneet kotoa.    

Vierailija
54/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Seksin tulee olla naisen nautintoa jonka mies toteuttaa.

Juuri näin. Hyvä seksi on naiselle kuin vuoristoratakyyti, jossa nainen saa vain olla ja nauttia, ja joku muu hoitaa kyydin. 

No tässä voi vuorotella. Välistä voi olla rata ja välistä matkustaja. Seksi on demokratiaa. Jos toinen vain saa ja toinen antaa niin lopulta se antaja kyllästyy. Toki mistäpä minä naisen seksuaalisuutta tunnen. Ex pihtasi 5 vuotta kunnes tuli ero minun aloitteesta. Uuden kanssa kemiat sopii paremmin yhteen. Tosin nyt minä olen se joka ei meinaa pysyä tahdissa mukana mutta 5v seksittömyyden jälkeen en kyllä kieltäydy jos toista panettaa. Kyllä se panetus itselläkin tulee kun vaan alkaa panemaan. Kertaakaan en ole seksin aloittamista katunut hänen kanssaan.

M43

Vierailija
55/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehen vitaliteetti on hukassa muuten. Että elämä on töihin sohvalle TV tasoa, niin kyllä se kiinnostus hiipuu... Jos elämässä pitää ilon ja leikin yllä niin sekaisin maistuu, vielä vaihdevuosissakin. 

Vierailija
56/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Jos seksi on hyvää, sitä haluaa useammin. Toisena syynä metatyöt ja lasten kasvatus. 

No tämä nyt toimii kumpaankin suuntaan. :) Jotkut naiset ovat ikävä kyllä todella huonoja sängyssä ja varmaan myös osa miehistäkin.

Vierailija
57/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi jännämies piristää aina seksielämän hetkeksi. 

Vierailija
58/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on useita, ei ole vain yksi vaihtoehto.

Vierailija
59/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se toinen on vttumainen tai muuten hankala arjessa, niin ei kyllä kiinnosta enää seksikään.

Meillä oli noin. Tuli 15v kohdalla. Yhtäkkiä kaikki muuttui ja mies teki vain työtä. Se työ kuormitti ja alkoi näkymään kaikessa. Okei, mies tekee hyvää rahaa, mutta ei se ole kaikki. Mainitsin asiasta silloin ja oli aika turhia riitoja typeristä asioista koko aika. Onneksi kaikki muuttu ja alotettiin kaikki oikeastaa nollista. Molemmat hoidetaan tätä suhdetta koko aika paremmaksi, koska tätä me haluttiin. Nyt on kaikki hyvin. 

Vierailija
60/64 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa metatyö?

Meta-amfetamiini?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi