Miten selität itsellesi kun kesä on loppumassa ja normaali kylmä, pimeä, harmaa, tuulinen arki odottaa
Seuraava kesäinen aika alkaa toukokuun seutuvilla eli sinne on aikaa yhdeksän kuukautta.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tottuneita 9 kuukauden odotuksiin. Ja kuten vauvaakin odottaessa, myös seuraavaa kevättä ja kesää voi odotusaikana jo valmistella. Laskea vaikka viikkoja ja kuukausia. Itse selviä talvesta pitkälti juuri näin, laskemalla ja valmistelemalla.
annatko persettä?
En toteuta kenenkään paskafetissejä.
Älä selitä! käytöksesi ja paskanjankutus on sitä luokkaa että varmasti annat persettä.
Kyllä toi paskan jankuttaja persettä antaa!
Mitä ihmettä, miten pitäis tai vois selittää? :D Ite rakastan syksyä (halloween muutenki suosikkijuhla). Ja toisaalta tänä vuonna ootan jopa talvea kun voi piileskellä hupun alla ihmistenilmoilla koska tää kesä on menny hirveellä kampauksella (leikkasin ihan liikaa keväällä), mut onneks on nopee kasvankasvu niin ens keväänä alkaa näyttää jo hyvältä. Okei talvessa on se ikävä että kämppä on aina ihan jäässä ja oikeesti unohdan kuinka paljon se tavallaan hidastaa normaalia toimimista mutta sit taas näin kesäisin tää on kuin sauna ja suihkussa pitää ramppaa koko ajan...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, miten pitäis tai vois selittää? :D Ite rakastan syksyä (halloween muutenki suosikkijuhla). Ja toisaalta tänä vuonna ootan jopa talvea kun voi piileskellä hupun alla ihmistenilmoilla koska tää kesä on menny hirveellä kampauksella (leikkasin ihan liikaa keväällä), mut onneks on nopee kasvankasvu niin ens keväänä alkaa näyttää jo hyvältä. Okei talvessa on se ikävä että kämppä on aina ihan jäässä ja oikeesti unohdan kuinka paljon se tavallaan hidastaa normaalia toimimista mutta sit taas näin kesäisin tää on kuin sauna ja suihkussa pitää ramppaa koko ajan...
aha ! kiva kun kerroit sen täällä taas.
Eipä siinä mitään selittelyjä tarvitse ymmärtääkseen ja hyväksyäkseen normaalin vuodenkierron. Ja sitä paitsi syksyn tuleminen on mulle aina positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Kesää on vielä kolmannes jäljellä.
Näin on, ja ensi kesä kokonaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tottuneita 9 kuukauden odotuksiin. Ja kuten vauvaakin odottaessa, myös seuraavaa kevättä ja kesää voi odotusaikana jo valmistella. Laskea vaikka viikkoja ja kuukausia. Itse selviä talvesta pitkälti juuri näin, laskemalla ja valmistelemalla.
annatko persettä?
Älä selitä! käytöksesi ja paskanjankutus on sitä luokkaa että varmasti annat persettä.
Sulta tulee paskaa molemmista päistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
annatko persettä?
Mutta tulet suoltamaan niitä tänne kumminkin. -eri-
Suoltaja tässä ketjussa, ja monissa muissakin, on kylläkin se toinen osapuoli. Käy täällä vain muita kommentoijia haukkuakseen. Milloin mistäkin. Kaikki syyt kelpaa, olemattomattomatkin syyt. Kuten se, että ketjussa puhutaan siitä, että kesä loppuu ja tulee syksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
annatko persettä?
Sulta tulee paskaa molemmista päistä.
Niinkuin sullakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
annatko persettä?
Suoltaja tässä ketjussa, ja monissa muissakin, on kylläkin se toinen osapuoli. Käy täällä vain muita kommentoijia haukkuakseen. Milloin mistäkin. Kaikki syyt kelpaa, olemattomattomatkin syyt. Kuten se, että ketjussa puhutaan siitä, että kesä loppuu ja tulee syksy.
Onko hullulla taas kylmä?
Ei se kesä nyt ihan vielä loppunut. Otetaan hetki kerrallaan, kyllä syksy saapuu odottamattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut koko kesän töissä. Nyt kahden viikon kesälomalla. Ei tarvitse selitellä, kun ei ole ollut koko kesää edes.
24 tunnin päiviä teet maanalla?
Aika lailla. Hyvin paljon ylitöitä. Tämän lisäksi hoidan sairasta vanhempaani. Se nyt on vaan ollut tällainen tämä minun kesä. Sinun ei siitä tarvitse hernettä nenään vetää.
65.v joten onhan näitä kesiä ja talvia ollut, toivottavasti elämässäni vielä niitä riittää.Sanoisin niinkuin Johtaja Tuura , elämäni paras kesä ja kuntokin alkaa olla kohdalla.
Ei minulla vaan ala. Lähden pian Suomesta kotiin ja kotona on ympäri vuoden aurinkoa ja lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla vaan ala. Lähden pian Suomesta kotiin ja kotona on ympäri vuoden aurinkoa ja lämmintä.
Hyvä että pääset omien joukkoon taas lopetatko jankutuksen myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut koko kesän töissä. Nyt kahden viikon kesälomalla. Ei tarvitse selitellä, kun ei ole ollut koko kesää edes.
24 tunnin päiviä teet maanalla?
Aika lailla. Hyvin paljon ylitöitä. Tämän lisäksi hoidan sairasta vanhempaani. Se nyt on vaan ollut tällainen tämä minun kesä. Sinun ei siitä tarvitse hernettä nenään vetää.
Työnsankarihomo!