Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selität itsellesi kun kesä on loppumassa ja normaali kylmä, pimeä, harmaa, tuulinen arki odottaa

Vierailija
01.08.2026 |

Seuraava kesäinen aika alkaa toukokuun seutuvilla eli sinne on aikaa yhdeksän kuukautta.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko kesän töissä. Nyt kahden viikon kesälomalla. Ei tarvitse selitellä, kun ei ole ollut koko kesää edes. 

Vierailija
22/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä sen itselleni että se on vain pahaa unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon hyvä,  talvivaateet on pesty ja raikas kävelylenkki odottaa kulkiaa, kuulokeisiin hyvää musaa ja se on menox sanoi eräs Annie?

Vierailija
24/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  Turku vaan tuskin. 

Ehdin jo ajatella, että Turulla on jokin salattu merkitys.

Vierailija
25/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia pitäisi itselle jotenkin selittää? Ja kesäkin on normaalia, siis se lämmin, kuuma, välillä jopa tukala sää, sekä pitkälle valoisat vuorokaudet.

Vierailija
26/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ap sun omat kootut selitykset ovat? Vai tapasi mukaanko heitit vaan taas kerran typerän aloituksen ja sitten hihittäen ja kädet täristen seuraat mitä kommentteja tulee?

Joo kyllä pitää olla sairas ihminen kun jankuttaa tätä samaa paskaa täällä päivittäin ja välillä kertoo kuinka kylmä on taasja sataa.

Vierailija
27/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes ihanaa! 

Vierailija
28/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mitään selittää. Elämä on tällaista vaihtelua ja varaan ehkä matkan ulkomaille... Lisäksi jos mitään muutoksia ei tapahdu niin on jo mullan alla.. Eli muutokset ovat hyvä asia.

Vierailija
29/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut koko kesän töissä. Nyt kahden viikon kesälomalla. Ei tarvitse selitellä, kun ei ole ollut koko kesää edes. 

24 tunnin päiviä  teet maanalla?

Vierailija
30/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeuttaja taas vauhdissa. Viime kesänä oli pitkä helleputki heinä-elokuussa, ja silloin hän valitti ettei kestä kun on niin saatanan kuuma. Tärkeintä on olla kestotyytymätön.

Vierailija
31/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tottuneita 9 kuukauden odotuksiin. Ja kuten vauvaakin odottaessa, myös seuraavaa kevättä ja kesää voi odotusaikana jo valmistella. Laskea vaikka viikkoja ja kuukausia. Itse selviä talvesta pitkälti juuri näin, laskemalla ja valmistelemalla.

Vierailija
32/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankeuttaja taas vauhdissa. Viime kesänä oli pitkä helleputki heinä-elokuussa, ja silloin hän valitti ettei kestä kun on niin saatanan kuuma. Tärkeintä on olla kestotyytymätön.

Kusipää sarja jankuttaja se on

Vierailija
33/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vihdoinkin. Täällä on vasta viimeisen viikon aikana tullut edes yöllä hämärää, kohta ei tarvitse niin paljon verhoja että voi nukkua 

Vierailija
34/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tottuneita 9 kuukauden odotuksiin. Ja kuten vauvaakin odottaessa, myös seuraavaa kevättä ja kesää voi odotusaikana jo valmistella. Laskea vaikka viikkoja ja kuukausia. Itse selviä talvesta pitkälti juuri näin, laskemalla ja valmistelemalla.

annatko persettä?

Vierailija
35/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikä ääliö.

Vierailija
36/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesää on vielä kolmannes jäljellä.

Tämä on totta! Kokonainen kesäkuukausi vielä edessä.

Ja nykyään syyskuutkin on usein melko lämpimiä ja kesäsen oloisia. Mulla synttärit sillon noin puolenvälin aikoihin ja aina ollu aurinkoista ja lämmintä ja melko kesäinen fiilis. Sitten vasta alkaa pikkuhiljaa se syksy saapua kunnolla

Vierailija
37/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikä ääliö.

Kiitos samoin.

Vierailija
38/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen sää jankutus meneillään taas!

Vierailija
39/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

annatko persettä?

En toteuta kenenkään paskafetissejä.

Vierailija
40/56 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

annatko persettä?

En toteuta kenenkään paskafetissejä.

Älä selitä! käytöksesi ja  paskanjankutus on sitä luokkaa että varmasti annat persettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi