Miten selität itsellesi kun kesä on loppumassa ja normaali kylmä, pimeä, harmaa, tuulinen arki odottaa
Seuraava kesäinen aika alkaa toukokuun seutuvilla eli sinne on aikaa yhdeksän kuukautta.
Kommentit (56)
Kesää on vielä kolmannes jäljellä.
Miksi pitäisi selittää jotain, ja mitä?
Kaikki loppuu aikanaan jotta uusi on mahdollinen.
Mitä pitäis selittää itselleen? Arvostan kaikkia neljää vuodenaikaa. Juuri nyt alkaa paras sienestyskausi. Ruska-aika on upea. Talvea suorastaan rakastan, pääse hiihtämään ja on koirien kanssa helpointa aikaa kun pysyvät puhtaina. Keväällä taas kaikki herää eloon ja on ihana kesä edessä. Kyllä olisi tylsää jos olisi yhtä ja samaa ilmastoa koko vuosi.
Mulla alkoi kesäloma, 4 vko:a. Jos pitää jotain selitellä, niin teen sen sitten syksyllä. Nyt nautin vielä kesästä ja lomasta.
Vierailija kirjoitti:
Kesää on vielä kolmannes jäljellä.
Tämä on totta! Kokonainen kesäkuukausi vielä edessä.
Meidän hellehullu kusipää pisti uuden sää jankutuksen pystyyn taas!
Että ollaan suomalaisuuden ytimessä. Vuodenajat ja sää muuttuu. Hieno asia.
10 kuukautta aikaa lih... laihduttaa rantakuntoon.
On siis aika painasta siemen vakoon itämään.
Pulla uuniin.
9kk kuluttua lapsonen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Pulla uuniin.
Jos inkkeli tykkää kasvienhoidosta, hieno juttu.
Selitän siten, että toivon saavani jostain ylimääräistä rahaa ja pystyisin olemaan jossain lämpimässä osan aikaa pimeyttä ja kylmyyttä.
Turku toteutuu, mutta toivossa on hyvä elää.
Vierailija kirjoitti:
Pulla uuniin.
Voi kuule, ei se ole valmis 18:ta vuoteen, niin että onnea vaan yritykselle.
Jankuti jankuti jankuti......................
Mulla alkaa syksyllä niin ihana keramiikkakurssi että olen ihan täpinöissäni! En malta odottaa syyskuuta!
Mitkä ap sun omat kootut selitykset ovat? Vai tapasi mukaanko heitit vaan taas kerran typerän aloituksen ja sitten hihittäen ja kädet täristen seuraat mitä kommentteja tulee?
Syyskuu on ainakin Helsingissä tilastollisesti lämpimämpi kuin toukokuu.
Ei selitettävää.