NIghtwishin uusi laulaja on:
Kommentit (9)
http: //www. nightwish. com/files/audio/eva-sample. mp3
Holopaisen katkeruus on kitkerää ja pahaa kun ei saanut Tarjaa
Nightwishin musaan.
Jotenkin tuo kuulostaa eteerisemmältä ja mielenkiinnoisemmalta. Enemmän ilmaisua.
Innolla jään odottamaan lisää materiaalia kuultavaksi
http: //www. myspace. com/cristinascabbia
karismaattisen oloinen nainen, voi olla nappivalinta
Ei tule varmastikaan olemaan kovin helppoa tulevalla laulajalla, oli sitten kuka hyvänsä (Toivottavasti muuten artikuloi englantia paremmin kuin Turunen.)
Veikkasin häntä nimittäin jo vuosi sitten, silloin kun täällä oli valtavan pitkä ketju Turusen erottamisesta. Voi kun joku osaisi kaivaa sen esille, niin voisin tarkistaa mitä kirjoitin.... :D
Lue iltiksestä.