Lue keskustelun säännöt.
Luetelkaa turvaistuimia, jotka voi asentaa joko selka tai kasvot menosuuntaan. Two way elitea en halua, joku " paranneltu versio" siita olisi hakusessa.
Kommentit (6)
meillä kaksi vuotias tyttö ja yli 50 cm vielä jaloilla tilaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ainut istuin jonka voi asentaa omilla vöillään (ja vöistä hyötyä) myös kasvot menosuuntaan
Brion istuimen voi asentaa molemmin päin. En valitettavasti muista tarkempaa tuotenimeä.
istuimet siis huonoja, TWE:tä en itsekään kelpuuta.
ap
Monissa paikoissa on sanottu, ettei sellainen istuin, joka mahdollistaa " pitkän" käyttöiän, ole oikein missään vaiheessa sopiva. Esim. Britaxin ainoastaan selkä menosuuntaan olevat istuimet on hyviä ja menevät nelivuotiaaksi asti, sitten kannattaa jo ostaa turvavyöistuin, joka menee lopun istuinaikaa. Two-way elite ja gracon cosmic on niin matalia, että jalkatila loppuu alle kakasivuotiaalta ja sitten on käännettävä jo kasvot menosuuntaan, joka ei tietenkään ole turvallista.