Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa turvaistuimia, jotka voi asentaa joko selka tai kasvot menosuuntaan. Two way elitea en halua, joku " paranneltu versio" siita olisi hakusessa.

Vierailija
06.07.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa paikoissa on sanottu, ettei sellainen istuin, joka mahdollistaa " pitkän" käyttöiän, ole oikein missään vaiheessa sopiva. Esim. Britaxin ainoastaan selkä menosuuntaan olevat istuimet on hyviä ja menevät nelivuotiaaksi asti, sitten kannattaa jo ostaa turvavyöistuin, joka menee lopun istuinaikaa. Two-way elite ja gracon cosmic on niin matalia, että jalkatila loppuu alle kakasivuotiaalta ja sitten on käännettävä jo kasvot menosuuntaan, joka ei tietenkään ole turvallista.

Vierailija
2/6 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaksi vuotias tyttö ja yli 50 cm vielä jaloilla tilaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut istuin jonka voi asentaa omilla vöillään (ja vöistä hyötyä) myös kasvot menosuuntaan

Vierailija
4/6 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tää ja oon tyytyväinen.

Vierailija
5/6 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brion istuimen voi asentaa molemmin päin. En valitettavasti muista tarkempaa tuotenimeä.

Vierailija
6/6 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuimet siis huonoja, TWE:tä en itsekään kelpuuta.



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän