Naiset ahdistelevat tapahtumissa jopa 15-vuotiaita poikia!
Järkytyin tästä ylen uutisesta https://yle.fi/a/74-20237574
Kyllä on nähtävästi naisillakin aika paljon hävettävää ja korjattavaa käytöksessä. Ei todellakaan ole ok olla kähmimässä toisia ilman lupaa, eikä varsinkaan alaikäisiä!
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin muistan nuorempana miehenä kymmeniä ja kymmeniä kertoja kun jouduin seksuaalisen häirinnän uhriksi. Yleensä muut naiset nauroivat tilanteelle ja hyväksyivät toiminnan.
Näin oli. Lukemattomat kerrat nuorta meikäläistä tuli etenkin keski-ikäiset känniset eukot kähmimään. Suoraan munista kiinni. Sitten kun en tykännyt, huudettiin "sä et tiedä naisista mitään" tms.
Kummallinen tuo keski-ikä sukupuolesta riippumatta, että silloin pitää alkaa ahdistella nuorempiaan.
Miten voi mennä jotain niin pieleen ihmisen kehityksessä, että kokee olevansa oikeutettu kähmimään ja viskomaan seksuaalissävytteistä kommenttia kenelle sattuu. Oksettavaa porukkaa.
En hyväksy seksuaalista häirintää, mutta nykypäivänä ollaan menty jo liian pitkälle. Tulkitaan toisen ihmisen hymyily, joku muu ele tai puhuminen iskuyritykseksi tai ahdisteluksi.
Osa aikuisista ei tunnista ilmeisesti ikää hyvin? Luulevat että alueella on ikäraja? Ikärajat pitäisi olla, miksi niitä ei ole? Tai alueelle eri tilat alaikäisille. Mikään ei oikeuta ahdisteluun edes aikuisia kohtaan. Moni joutunut ahdistelluksi nuorena, jopa saman sukupuolen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijapoikani tekee keikkaa järjestysmiehenä ja on kertonut ilmiöstä. Yhdelle todella sitkeälle ahdistelijalle hän oli lopulta puuskahtanut (ja on hyvin kärsivällinen ja rauhallinen kaveri), että minulla on kuule jo äiti Tampereella ja hyvä äiti onkin. Eukko meinasi käydä kimppuun, mutta kaverinsa ehti väliin. Voi hyvä tavaton.
Samaan ilmiöön olen törmännyt nuorena taksia ajaessa sekä vapaalla täysi-ikäisyyden molemmin puolin. On tietty ihmistyyppi, joka alkaa aggressiiviseksi kun kuulee sanan "ei".
Sekä homot että puumat ovat yrittäneet iskeä, mutta ainoastaan naiset käyvät käsiksi. Jollain toisella taksikuskilla oli samanlaisia kokemuksia.
Setämiehet voivat olla ärsyttäviä baarissa, ja känniset urpot eivät ymmärrä lopettaa ajoissa. Se setämies ei kuitenkaan pakit saatuaan heitä juomaa päällesi tai valehtele portsarille, että kävit naiseen kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nykymiehet on herkkähipiäisiä kun ahdistuu naisten huomiosta ja koskettamisesta vaikka todellisuudessa haluaa sitä. Eihän siinä ole mitään pahaa että nainen lähestyy ja tulee koskettelemaan kun se vain kertoo siittä että nainen on kiinnostunut kyseisestä miehestä. Itse en ainakaan koe tarpeelliseksi lopettaa miesten lähestymistä ja koskettelua kun tiedän että miehet haluaa sitä.
Todellisuudessa nainen ei koskaan voi ottaa miestä väkisin eikä nainen voi koskaan syyllisty seksuaaliseen ahdisteluun kun pohjimmiltaan miehet haluaa sitä.
Herkkähipiäiset miehet ei tätä ymmärrä mutta onneksi poliisit ja varsinkin naispoliisit ymmärtävät tämä eikä suostu ottamaan miehiltä rikosilmoituksia vastaan.
Niin kuin eräs ystäväni sanoi joka toimii poliisina että ei koskaan suostu ottamaan vastaan rikosilmoituksia miehiltä jos ne koskee miehen väkisin ottamista tai seksuaalista ahdistelua.
Olet sairas päästäsi. Poliisien asenne ei valitettavasti yhtään yllätä. Ovat ihan sekopää porukkaa. Älä ikinä sitten huutele mistään tasa-arvosta tai naisiin kohdistuvasta yhtään mistään!
Itse olen sitä mieltä että joihinkin asioihin ei tasa-arvo kuulu ja joihinkin asioihin pitää vaatiä täydellisyä tasa-arvoa. Intersektionaalisen feminismin haluama tasa-arvo on täydellinen kun siinä kaiken taustalla on naisten etu kaikessa muodossa
Osoitus täydellisestä epätasa-arvosta. Kaikkien hullujen suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt miehet turpa kiinni kun kerrankin saatte huomiota eikä teidän tarvi "kärsiä" siittä yksinäisyydestä mitä te lehdissäkin itkette!! Sitä paitsi eihän miestä voi ottaa väkisin tai ahdistella seksuaalisesti!!
Oletko incel-hullu myös ahdistelija? No ei yllätä sekään. Kaksoisstandardeilla eteenpäin!
Hyi, missä?
Koen olevani 15 vuotias.
Uros
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti löytyy huonosti käyttäytyviä naisia. Ihan kuten miehiäkin. Naisena en koe minkäänlaista yhteyttä ahdisteleviin naisiin, joten minulle ei tule mieleenikään puolustella asiatonta käytöstä.
Ahdistelu ja häirintä on aina väärin, eikä tekijän sukupuolella ole siinä mitään merkitystä.
Aivan. Ihmiset ovat yksilöitä, eivätkä kollektiivisessa vastuussa muiden teoista, vaikka olisikin sama ihonväri, kotikunta tai genitaalit. Minulla ei ole syytä epäillä sinua yhtään mistään, kunnes toisin todistetaan.
Valitettavasti woke-feministit eivät ajattele näin, vaan heille mies on lähtökohtaisesti paha ja ongelma.
Kyseisillä kännikaloilla.
Valtaosa naisista jättää nuorer miehet rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijapoikani tekee keikkaa järjestysmiehenä ja on kertonut ilmiöstä. Yhdelle todella sitkeälle ahdistelijalle hän oli lopulta puuskahtanut (ja on hyvin kärsivällinen ja rauhallinen kaveri), että minulla on kuule jo äiti Tampereella ja hyvä äiti onkin. Eukko meinasi käydä kimppuun, mutta kaverinsa ehti väliin. Voi hyvä tavaton.
Samaan ilmiöön olen törmännyt nuorena taksia ajaessa sekä vapaalla täysi-ikäisyyden molemmin puolin. On tietty ihmistyyppi, joka alkaa aggressiiviseksi kun kuulee sanan "ei".
Sekä homot että puumat ovat yrittäneet iskeä, mutta ainoastaan naiset käyvät käsiksi. Jollain toisella taksikuskilla oli samanlaisia kokemuksia.
Setämiehet voivat olla ärsyttäviä baarissa, ja känniset urpot eivät ymmärrä lopettaa ajoissa. Se setämies ei kuitenkaan pakit saatuaan heitä juomaa päällesi tai valehtele portsarille, että kävit naiseen kiinni.
Eikö?
Olitko aiemmin nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne keski-ikäuse naiset ovat eläneet tuollaisessa kulttuurissa. Eli heitä sai kosketella ja kouria 30-40 vuotta sitten. Olin töissä sairaalassa ja se vitsailu on jatkuvaa. Harvemmin töissä oli kourimusta. Mutta yökerhoissa kyllä. Eli ne on oppinut tuon kaavan nuoruudessaan.
Ei se ole mikään tekosyy, että asia oli hyväksyttävämpää 30 vuotta sitten. Vähän pitäisi pysyä ajan hengessä mukana.
Ei olekaan. Mutta he ovat kasvaneet sellaisessa kulttuurissa. Suurin osa on oppinut elämään ahdistelematta, mutta jotkut ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on just niin näitä "mulla on oikeus"-Kareneita. Jenkeistä löytyy pilvin pimein bodycam- videoita kun riehuvat kännissä tai selvin päin poliisille tai järkkärille ja sitten tuleekin lamauttimesta 😁
Oppiipahan
Vierailija kirjoitti:
Vielä 80-luvulla näistä oltiin tosi tyytyväisiä ja ennen kaikkea osattiin olla hiljaa.
Vain kilinä kuului ja aikuiset ihmettelivät että onpahan pojalla kolikoita farkkujen taskussa, liekö palautellut tölkkejä.
Minua jos tulee 50-v rupsahtanut tätinainen kourimaan niin lyön.
Ei kaikki naiset, mutta aina kuitenkin nainen...
Vierailija kirjoitti:
Minua jos tulee 50-v rupsahtanut tätinainen kourimaan niin lyön.
Ja saat syytteet. Kannattaa alkaa kirkua, niin homma toimii.
Jännää, että nyt alkaa suurin otsikoin lehdissä itkeminen, kun ahdistelu kohdistuu miehiin ja poikiin. Hoh-hoijaa. Eipä kiinnostele yhtään. Nimimerkillä naisia on ahdisteltu koko meikäläisen elinajan eikä tälle ole kukaan korvaansa lotkauttanut. Kärsikää nyt ja ottakaa vastavuoroisesti ahdistelu vastaan kuin miehet konsanaan!
Taitavat olla näitä persuämmiä!