Naiset ahdistelevat tapahtumissa jopa 15-vuotiaita poikia!
Järkytyin tästä ylen uutisesta https://yle.fi/a/74-20237574
Kyllä on nähtävästi naisillakin aika paljon hävettävää ja korjattavaa käytöksessä. Ei todellakaan ole ok olla kähmimässä toisia ilman lupaa, eikä varsinkaan alaikäisiä!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nykymiehet on herkkähipiäisiä kun ahdistuu naisten huomiosta ja koskettamisesta vaikka todellisuudessa haluaa sitä. Eihän siinä ole mitään pahaa että nainen lähestyy ja tulee koskettelemaan kun se vain kertoo siittä että nainen on kiinnostunut kyseisestä miehestä. Itse en ainakaan koe tarpeelliseksi lopettaa miesten lähestymistä ja koskettelua kun tiedän että miehet haluaa sitä.
Todellisuudessa nainen ei koskaan voi ottaa miestä väkisin eikä nainen voi koskaan syyllisty seksuaaliseen ahdisteluun kun pohjimmiltaan miehet haluaa sitä.
Herkkähipiäiset miehet ei tätä ymmärrä mutta onneksi poliisit ja varsinkin naispoliisit ymmärtävät tämä eikä suostu ottamaan miehiltä rikosilmoituksia vastaan.
Niin kuin eräs ystäväni sanoi joka toimii poliisina että ei koskaan suostu ottamaan vastaan rikosilmoituksia miehiltä jos ne koskee miehen väkisin ottamista tai seksuaalista ahdistelua.
Olet sairas päästäsi. Poliisien asenne ei valitettavasti yhtään yllätä. Ovat ihan sekopää porukkaa. Älä ikinä sitten huutele mistään tasa-arvosta tai naisiin kohdistuvasta yhtään mistään!
Itse olen sitä mieltä että joihinkin asioihin ei tasa-arvo kuulu ja joihinkin asioihin pitää vaatiä täydellisyä tasa-arvoa. Intersektionaalisen feminismin haluama tasa-arvo on täydellinen kun siinä kaiken taustalla on naisten etu kaikessa muodossa
Vierailija kirjoitti:
Juuh. Känniset vanhat akat häiriköi nuoria hyväkuntoisia miehiä. Tasa-arvon vuoksi kukaan ei puutu, koska miehet ovat sikoja.
Naiset tekevät vihdoin samaa, mitä miehet ovat aina tehneet.
Nyt miehet turpa kiinni kun kerrankin saatte huomiota eikä teidän tarvi "kärsiä" siittä yksinäisyydestä mitä te lehdissäkin itkette!! Sitä paitsi eihän miestä voi ottaa väkisin tai ahdistella seksuaalisesti!!
Relatkaa ja KOSKETELKAA TOISIANNE.
Vierailija kirjoitti:
Naiset voimaantuvat, miehet ovat sikoja.
Joku 54v pirjo kähmii 14 vuotiasta jania , onko hei naiset OK ??
Vierailija kirjoitti:
Olin seitinohuessa iltapäivähiprakassa hyväntuulisena festareilla. Seurassa oli kaksi ystävääni. Erehdyin puhuttelemaan minuun törmännyttä nuorempaa miestä sanomalla ensin anteeksi ja sitten naureskelemalla väenpaljoutta. Koska halusin jatkaa matkaa pyysin uudelleen anteeksi-saanko-mennä-tästä- eteenpäin ja koskien kevyesti hänen käsivarteensa merkiksi, että oikeasti olen nyt menossa. Nuori herra syytti minua lähentelystä, sai jonkun kaverinsa mukaan haukkumaan, ja hämmennyin niin, etten osannut vastata yhtään mitään. Ryysiksissä ihmiset ovat niin kiinni toisissaan, että lähikonaktia tapahtuu koko ajan. Päättelin ikääntyvän ulkonäköni olevan syy nuoremman herran asenteisiin minua kohtaan ja vanhoille naisillehan voi aina veetuilla. En usko tuohon lehtijuttuun kokonaan. On tottakai kai tyhmiä naisia, mutta emme me kaikki jaksa innostua räkönokista.
Seitinohuet iltapäivähiprakat = Naamat.
Minnuu voi tulla klähmimmähän kaikenikäiset neitoset 🥰
t. setämies
Pojat vois vähän kattoo mitä pukevat päälleen ja ei ole ok olla päihtyneenä tai kulkea yksin iltasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voimaantuvat, miehet ovat sikoja.
Joku 54v pirjo kähmii 14 vuotiasta jania , onko hei naiset OK ??
Mitä Janilla oli päällään? Oliko humalassa? Antoiko ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa?
Kannattaa sitten muistaa, että jos menet sitten moisen rouvan matkaan ja aamulla on morkkis, niin syyte raiskauksesta odottaa samantien kun pääsevät tätikerhossa pohtimaan ja mehustelemaan tilannetta. Nainen on kuitenkin aina uhri kaikissa tilanteissa.