Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ahdistelevat tapahtumissa jopa 15-vuotiaita poikia!

Vierailija
31.07.2026 |

Järkytyin tästä ylen uutisesta https://yle.fi/a/74-20237574

Kyllä on nähtävästi naisillakin aika paljon hävettävää ja korjattavaa käytöksessä. Ei todellakaan ole ok olla kähmimässä toisia ilman lupaa, eikä varsinkaan alaikäisiä!

Kommentit (237)

Vierailija
81/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin seitinohuessa iltapäivähiprakassa hyväntuulisena festareilla. Seurassa oli kaksi ystävääni. Erehdyin puhuttelemaan minuun törmännyttä nuorempaa miestä sanomalla ensin anteeksi ja sitten naureskelemalla väenpaljoutta. Koska halusin jatkaa matkaa pyysin uudelleen anteeksi-saanko-mennä-tästä- eteenpäin ja koskien kevyesti hänen käsivarteensa merkiksi, että oikeasti olen nyt menossa. Nuori herra syytti minua lähentelystä, sai jonkun kaverinsa mukaan haukkumaan, ja hämmennyin niin, etten osannut vastata yhtään mitään. Ryysiksissä ihmiset ovat niin kiinni toisissaan, että lähikonaktia tapahtuu koko ajan. Päättelin ikääntyvän ulkonäköni olevan syy nuoremman herran asenteisiin minua kohtaan ja vanhoille naisillehan voi aina veetuilla. En usko tuohon lehtijuttuun kokonaan. On tottakai kai tyhmiä naisia, mutta emme me kaikki jaksa innostua räkönokista.

Seitinohuet iltapäivähiprakat = Naamat.

Vierailija
82/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnuu voi tulla klähmimmähän kaikenikäiset neitoset 🥰

t. setämies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat vois vähän kattoo mitä pukevat päälleen ja ei ole ok olla päihtyneenä tai kulkea yksin iltasin. 

Vierailija
84/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voimaantuvat, miehet ovat sikoja.

Joku 54v pirjo kähmii 14 vuotiasta jania , onko hei naiset OK ??

Mitä Janilla oli päällään? Oliko humalassa? Antoiko ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa?

Vierailija
85/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make love, not war. Hippiliike takaisin.

Vierailija
86/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin seitinohuessa iltapäivähiprakassa hyväntuulisena festareilla. Seurassa oli kaksi ystävääni. Erehdyin puhuttelemaan minuun törmännyttä nuorempaa miestä sanomalla ensin anteeksi ja sitten naureskelemalla väenpaljoutta. Koska halusin jatkaa matkaa pyysin uudelleen anteeksi-saanko-mennä-tästä- eteenpäin ja koskien kevyesti hänen käsivarteensa merkiksi, että oikeasti olen nyt menossa. Nuori herra syytti minua lähentelystä, sai jonkun kaverinsa mukaan haukkumaan, ja hämmennyin niin, etten osannut vastata yhtään mitään. Ryysiksissä ihmiset ovat niin kiinni toisissaan, että lähikonaktia tapahtuu koko ajan. Päättelin ikääntyvän ulkonäköni olevan syy nuoremman herran asenteisiin minua kohtaan ja vanhoille naisillehan voi aina veetuilla. En usko tuohon lehtijuttuun kokonaan. On tottakai kai tyhmiä naisia, mutta emme me kaikki jaksa innostua räkönokista.

Ei tuossa artikkelissa missään kohtaan sanottu, että kaikki keski-ikäiset naiset käyttäytyivät huonosti. Eli mitä et jutussa kerrotusta usko?

Vierailija
87/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehet turpa kiinni kun kerrankin saatte huomiota eikä teidän tarvi "kärsiä" siittä yksinäisyydestä mitä te lehdissäkin itkette!! Sitä paitsi eihän miestä voi ottaa väkisin tai ahdistella seksuaalisesti!!

Siittä?

Vierailija
88/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homosedät kähmii poikia, ei keski-ikäiset pahisnaiset. Artikkelin mukaan. 

Vierailija
89/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne keski-ikäuse naiset ovat eläneet tuollaisessa kulttuurissa. Eli heitä sai kosketella ja kouria 30-40 vuotta sitten. Olin töissä sairaalassa ja se vitsailu on jatkuvaa. Harvemmin töissä oli kourimusta. Mutta yökerhoissa kyllä. Eli ne on oppinut tuon kaavan nuoruudessaan. 

En halua uskoa naisena tähän. Naiset jotka ovat kokeneet murrosiästä asti seksuaalista häirintää eivät sitä tekisi vanhempana. Näin haluan uskoa. Enemmänkin ne ovat ne naiset jotka eivät ole ikinä kohdanneet seksuaalista häirintää sillä eivät tiedä miltä se tuntuu. 

Vierailija
90/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset humalaiset akat on käytökseltään usein ihan miesverrokkiensa kaltaisia. Täysiä juntteja. 

Taksia ajaneena miehenä sanon kokemuksesta, että pahempia. Aivan pikimustia raivareita yms. nähneenä, sieltä voi tulla mitä vain.

En tiedä, mutta olisiko miehillä jokin joukkopaine taustalla, että siis vastaava käytös johtaa turpasaunaan? Naisilla tällaista pelkoa ei niinkään ole.

Vierailija
91/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollappa 15. 
M66

Mene homobaariin jos haluat ei-toivottua huomiota.

Puhuttiin naisista, kyllä minäkin olisin rippikouluikäisenä poikana  tyytyväinen kun aikuinen nainen opettaisi mulle seksinsalat.

Vierailija
92/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaat eivät ole mitään pikkupoikia. Miehet ahdistelevat 10-vuotiaita tyttöjä.

Vierailija
93/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh. Känniset vanhat akat häiriköi nuoria hyväkuntoisia miehiä. Tasa-arvon vuoksi kukaan ei puutu, koska miehet ovat sikoja.

Naiset tekevät vihdoin samaa, mitä miehet ovat aina tehneet.

Naisena sanon tuon olevan vain hemmetin huono tekosyy seksuaaliselle häirinnälle. Sinua 40-60v. Mummu kukaan 15v. Teini poika näe venuksena, vaikka sinulla olisi kuinka tissit ja perse esillä. Olit hoikka tai laiha, oli sinulla kauneusleikkauksia tai ei. Ainoat jotka sinut näkisivätkin venuksena on toyboyt koska maksat heille siitä. 

Vierailija
94/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman penttilöiden silmiin näytti erehdyttävästi 20 veeltä 💋 

Vierailija
95/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällainen uutinen on edes päässyt läpi Ylen toimituksessa? :D

Vierailija
96/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh. Känniset vanhat akat häiriköi nuoria hyväkuntoisia miehiä. Tasa-arvon vuoksi kukaan ei puutu, koska miehet ovat sikoja.

Naisena sanon tuon olevan vain hemmetin huono tekosyy seksuaaliselle häirinnälle. Sinua 40-60v. Mummu kukaan 15v. Teini poika näe venuksena, vaikka sinulla olisi kuinka tissit ja perse esillä. Olit hoikka tai laiha, oli sinulla kauneusleikkauksia tai ei. Ainoat jotka sinut näkisivätkin venuksena on toyboyt koska maksat heille siitä. 

Läski piti olla eikä laiha

Vierailija
97/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset humalaiset akat on käytökseltään usein ihan miesverrokkiensa kaltaisia. Täysiä juntteja. 

Taksia ajaneena miehenä sanon kokemuksesta, että pahempia. Aivan pikimustia raivareita yms. nähneenä, sieltä voi tulla mitä vain.

En tiedä, mutta olisiko miehillä jokin joukkopaine taustalla, että siis vastaava käytös johtaa turpasaunaan? Naisilla tällaista pelkoa ei niinkään ole.

Olet väärässä. Kyllä naisillakin on kokoajan uhka turpasaunaan. Ehkä joillain alaikäisillä/nuorilla täysi-ikäisillä nykyajan lastenhyysäyskulttuurissa kasvaneilla voi olla se käsitys, että heitä ei voi lyödä, koska ovat alaikäisiä tai muutoin koskemattomia. Mutta nyt puhuttiin keski-ikäisistä, ja keski-ikäisillä ei ole epärealistisia kuvitelmia, koska heitä ei ole lapsena hyysätty niin paljon.

Vierailija
98/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällainen uutinen on edes päässyt läpi Ylen toimituksessa? :D

Miten niin? YLE itse on pyytänyt miehiä kertomaa asiasta.

"Auvinen on yksi heistä, jotka vastasivat, kun Yle pyysi miehiä kertomaan kokemastaan seksuaalisesta häirinnästä festareilla."

Vierailija
99/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski piti olla eikä laiha

Kun olin 15v urheilijanuorukainen niin kövin tuuppaamassa kaiken ikäisiä naisia. Vanhin taisi olla yli 60v.

Vierailija
100/237 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi pojat ja miehet olla kiitollisia kun huomaa että on kysyntää ja mahdollista seksiä tarjolla. Kyllä tuon ikäiset pojatkin on miehiä ketkä on seksikeskeisiä ja kaikki pyörii seksin ympärillä. Nainen on miehelle kuin miehelle pelkkä reikä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan