Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ahdistelevat tapahtumissa jopa 15-vuotiaita poikia!

Vierailija
31.07.2026 |

Järkytyin tästä ylen uutisesta https://yle.fi/a/74-20237574

Kyllä on nähtävästi naisillakin aika paljon hävettävää ja korjattavaa käytöksessä. Ei todellakaan ole ok olla kähmimässä toisia ilman lupaa, eikä varsinkaan alaikäisiä!

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä naisia vaivaa, siis oikeasti?

Vierailija
42/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naiset ovat. Koko ajan seksi pyörii mielessä ja sitä yritetään saada miehiltä vaikka väkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin seitinohuessa iltapäivähiprakassa hyväntuulisena festareilla. Seurassa oli kaksi ystävääni. Erehdyin puhuttelemaan minuun törmännyttä nuorempaa miestä sanomalla ensin anteeksi ja sitten naureskelemalla väenpaljoutta. Koska halusin jatkaa matkaa pyysin uudelleen anteeksi-saanko-mennä-tästä- eteenpäin ja koskien kevyesti hänen käsivarteensa merkiksi, että oikeasti olen nyt menossa. Nuori herra syytti minua lähentelystä, sai jonkun kaverinsa mukaan haukkumaan, ja hämmennyin niin, etten osannut vastata yhtään mitään. Ryysiksissä ihmiset ovat niin kiinni toisissaan, että lähikonaktia tapahtuu koko ajan. Päättelin ikääntyvän ulkonäköni olevan syy nuoremman herran asenteisiin minua kohtaan ja vanhoille naisillehan voi aina veetuilla. En usko tuohon lehtijuttuun kokonaan. On tottakai kai tyhmiä naisia, mutta emme me kaikki jaksa innostua räkönokista.

Tervetuloa miesten maailmaan, normipäivä meille. Oven auki pitäminen saattaa aiheuttaa naiselta vastaavan syytetulvan ja nyt ihmettelet tosissasi?

TÄMÄ! En enää uskalla puhua naisille tai siis saati tehdä yhtään mitään muutakaan esim juuri avata ovea tai nostaa jotain painavaa. Jos joku nainen tulee kysymään minulta jotain niin aluksi otan kolme askelta taaksepäin pistän kädet taskuun ja katseen taivaalle ja vastaan mahdollisimman monotoonisella ja värittömällä äänelle. 

Viime viikolla kun  olin metsälenkillä ja tuli kaksi naista vastaan niin olin että eikä! Lähdin aivan toiseen suuntaan kuin oli alunperin tarkoitus että ei ole mitään ei pienintäkään mahdollisuutta että saavat päähänsä demonisoida minut joksikin saastaksi. Kiitos kaikille tämän surullisen ja sairaan suuntauksen aiheuttaneille.

Olin ennen nauravainen ulospäinsuuntautunut tyyppi. Nyt olen vain haamu ja varjo.

Vierailija
44/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset oikeasti noin sairaita mitä tuon ylen kommenttikenttä antaa ymmärtää. Siellä on naiset puolustamassa näitä naisten tekoja ja vähättälee sitä miten miehet kokee tuon naisten tekemän seksuaalisen häirinnän?

Vierailija
45/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Oikeasti, hyi. Kuinka kujalla pitää olla, että menee kopeloimaan ja ehdottelemaan jollekin, joka voisi olla oma lapsi (sukupuolista riippumatta)? Tai että ahdistelee ylipäätään ketään. Ja humalatila ei ole mikään lieventävä asianhaara. Jollei osaa olla ihmisiksi kännissä, silloin pitää pysyä vesilinjalla. 

Ovathan monet nykyajan nuoret miehet ilo silmälle, sitä en kiellä. Nyt näyttää olevan ihana hiusmuotikin pojilla, on vähän pidempää tukkaa, kiharaa ja kaikkea. Kyllä minäkin heitä salaa pääni sisällä ihastelen, kun jossain tulee vastaan, samoin kuin hyvännäköisiä naisia ja komeita vanhempia miehiäkin. Muttei ole käynyt mielessäkään lähestyä ikinä missään tai jäädä pidemmäksi aikaa tuijottamaan. Kukaan tällaista pullukkaa tätiä halua viittä metriä lähemmäs ja vahtaaminen on vain noloa. 

Vierailija
46/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on tuomittavaa vain se, ettei minulle tapahtunut noin 15-vuotiaana.

Älä viitsi trollata. Kukaan 15-vuotias ei halua viisikymppiseltä, umpikänniseltä täti-/setäihmiseltä yhtään minkäänlaista huomiota. 

Vierailija
47/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet itkevät, kun esittää faktat, että kyseessä on marginaali-ilmiö suhteessa tyttöjen ja naisten kokemaan ahdisteluun ja poikien/miesten ahdistelija on usein toinen mies.

Ketään ei saa ahdistella ja naiset osaavat paljon miehiä yleisemmin olla ahdistelematta.

Vierailija
48/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi. Miehet uhriuruvat. Naisille se on arkiopäivää jo pienestä lapsesta lähtien, eikä rajoitu aikaan eikä paikkaan. 

Miksi ette miehet yhtä ponnekkaasti ole pöyristyneitä siitä että miehet höueiköivöt naisia ja tyttöjä?????

Vierailija
49/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle yksi 45-vuotias nainen avautui kerran että meinasi lähestyä kypsän oloista 13-vuotiasta poikaa. Nainen oli tuolloin kaverini, ei ole enää. Taustalla oli kova halu parisuhteeseen eikä omanikäistä löytynyt. 

Vierailija
50/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aina keski-ikäiset, niin miehet kuin naiset, ovat olleet niitä huonosti käyttäytyviä. Huonon käytöksen ilmenemistapa vain hieman vaihtelee. Muistan tämän jo omasta nuoruudestani eli ei kyse ole vain jostain sukupolvesta."

Minulla on sama kokemus. Itsekin nuoruudessani totesin, että tapahtumat, joissa oli enemmän keski-ikäistä porukkaa, olivat aivan uskomattoman levottomia. Ne keski-ikäiset olivat ensinnäkin aivan tolkuttomassa humalassa, haastoivat riitaa, tunkivat iholle-järjestyshäiriöitä koko ajan. 

Ikinä ei ole tarvinnut oman ikäisiä tai nuorempia miehiä hätistellä pois siksi, että olisivat tulleet kysymättä koskemaan, ovat aina osanneet käyttäytyä humalassakin. Keski-ikäiset sitä vastoin lääppivät ja ehdottelevat, tunkevat toisen henkilökohtaiseen tilaan, vaikkei olisi tungostakaan jne. Enkä epäile, etteikö sama meno olisi silloinkin, kun sukupuolet ovat toisin päin. 

Vierailija
51/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut 15 vuotiaat näyttää nykyisin vanhemmilta mitä ne todellisuudessa on,ihmeen paljon nuoria jotka siis näyttää paljon vanhemmalta,ei siis oikein ole ahdistella mutta pistää miettimään

Vierailija
52/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähäisintäkään todellisuudentajua tällä kaakattelijattarella, kirjoittaa että "Häirintää kokeneiden pitäisikin päästä keskustelemaan kokemuksistaan matalalla kynnyksellä esimerkiksi terveydenhuollon ammattilaisten kanssa."

Vierailija
53/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 18-vuotiaana minua on ahdistellut myös vanhempi nainen. Ehdotti suoraan hotellihuoneeseen menoa. Oli lauantaiaamu ja olin keskustassa tekemässä ostoksia. 

Vierailija
54/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 18-vuotiaana minua on ahdistellut myös vanhempi nainen. Ehdotti suoraan hotellihuoneeseen menoa. Oli lauantaiaamu ja olin keskustassa tekemässä ostoksia. 

Olen nainen itsekin. 

Vierailija
55/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin seitinohuessa iltapäivähiprakassa hyväntuulisena festareilla. Seurassa oli kaksi ystävääni. Erehdyin puhuttelemaan minuun törmännyttä nuorempaa miestä sanomalla ensin anteeksi ja sitten naureskelemalla väenpaljoutta. Koska halusin jatkaa matkaa pyysin uudelleen anteeksi-saanko-mennä-tästä- eteenpäin ja koskien kevyesti hänen käsivarteensa merkiksi, että oikeasti olen nyt menossa. Nuori herra syytti minua lähentelystä, sai jonkun kaverinsa mukaan haukkumaan, ja hämmennyin niin, etten osannut vastata yhtään mitään. Ryysiksissä ihmiset ovat niin kiinni toisissaan, että lähikonaktia tapahtuu koko ajan. Päättelin ikääntyvän ulkonäköni olevan syy nuoremman herran asenteisiin minua kohtaan ja vanhoille naisillehan voi aina veetuilla. En usko tuohon lehtijuttuun kokonaan. On tottakai kai tyhmiä naisia, mutta emme me kaikki jaksa innostua räkönokista.

Tervetuloa miesten maailmaan, normipäivä meille. Oven auki pitäminen saattaa aiheuttaa naiselta vastaavan syytetulvan ja nyt ihmettelet tosissasi?

Ja se oikeuttaa haukkumaan ja solvaamaan naisia? Toikin väärinkäsitys olis voinut puhumalla selvittää mutta sehän ei tuolle nuorelle miehelle passannut,ei ole silmiä eikä tilannetajua tuollakaan ukolla ollut.

Vierailija
56/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset humalaiset akat on käytökseltään usein ihan miesverrokkiensa kaltaisia. Täysiä juntteja. 

Vierailija
57/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset oikeasti noin sairaita mitä tuon ylen kommenttikenttä antaa ymmärtää. Siellä on naiset puolustamassa näitä naisten tekoja ja vähättälee sitä miten miehet kokee tuon naisten tekemän seksuaalisen häirinnän?

Runebergin päivänä kuulin töissä vanhempien tätien vitsailevan nuorelle mieskollegalle, että "saat säkin kohta torttua" Miekollega raivostui. 

Vierailija
58/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä tämä on jotenkin hauskaa ellei peräti kiinnostavaa. Kukin saa fantasioida mistä haluaa, mutta kun se keski-ikäinen akka, joka ei todellakaan ole kedon kaunein kukkanen, alkaa tökerösti ropeltelemaan perseestä ja kaakattaa tupakka huulessa 2 promillen kännissä, ei siinä ole enää teinifantasioille tilaa ellei ole ihan täysin luu seri. Vastenmielistä touhua. Myös sellaiset työyhteisöt, joissa on keski-ikäisiä akkoja suurin osa, ja jonne sitten tulee joku parikymppinen mies, ovat karseita. Sitä vastenmielistä kaksimielistä jauhantaa tulee koko ajan rivien välistä ja se ei oikeasti ole mitenkään kivaa kuunnella sitä paskaa. Kokemusta on. 

Vierailija
59/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festivaalitutkija :D Kuka hänen palkan maksaa?

Yliopisto. 

Vierailija
60/81 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että heteroihmiset pyrkivät löytämään intiimiparin, tai satunnaisen peuhauskumppanin, on luonnollinen vietti, se ei ole häirintää eikä ahdistelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi