Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä monikulttuuri on antanut sinulle?

Vierailija
30.07.2026 |

Esimerkkejä?

Kommentit (488)

Vierailija
381/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissapäivänä monikulttuurisuus antoi minulle ämpärillisen puhdistettua mustikkaa. 

Niin, kävi poimimassa sen ämpärillisen tuosta meidän pienestä kaupunkimetsiköstä, jossa koirat käyvät tarpeillaan. Nämä ulkomaalaiset poimivat kaikki marjat ihan polkujen ja pyöräteiden varrestakin, eivät siis ole puhtaita, mutta mitäpä sen väliä, kun eivät itse niitä syö, myyntiin vaan:)

Vierailija
382/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele monikulttuuri. 

Et siis ymmärtänyt edes kysymystä. Hyvin sinulla menee.

Ensimmäinen kirjoittaja esitti hyvän pointin. Täällä iso osa on vastannut ohi kysymyksen ja esitellyt yleismaailmallisia juttuja. Esimerkiksi jos muutat itse toiselle puolelle maailmaa, niin mikä toiminnassasi on nähtävä suomalaisena kulttuurina ja mikä on voimakkaammin sinua yksilönä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ymmärtänyt edes kysymystä. Hyvin sinulla menee.

Ensimmäinen kirjoittaja esitti hyvän pointin. Täällä iso osa on vastannut ohi kysymyksen ja esitellyt yleismaailmallisia juttuja. Esimerkiksi jos muutat itse toiselle puolelle maailmaa, niin mikä toiminnassasi on nähtävä suomalaisena kulttuurina ja mikä on voimakkaammin sinua yksilönä? 

Aikamoista sekoilua sinulta. Ulkomailla on useitakin suomalaisalueita eli sellaisia paikkoja, missä on paljon suomalaisia muuhun väestöön suhteuttettuna.. Yhdessäkään noista paikoista ei kuitenkaan ole yhtäkään suomalaisjengiä joka häiriköisi toistuvasti ja aiheuttaisi ihmisissä turvattomuutta. Suomalaiset osaavat normaalisti käyttäytyä ja noudattaa sääntöjä. Muslimeiden kohdalla asia onkin aivan toisin.

Vierailija
384/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkoa ja inhoa! 

Vierailija
385/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, kun ei voi edes takseihin enää luottaa. Kohta lapset sen ikäisiä, että rupeaisivat välillä tarvimaan, mutta kun ei tytärtä ainakaan voi päästä, niin kai minä sitten prkl kuskaan.

Vierailija
386/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittimiehen kanssa sain älykkäät sekä kauniit tyttäret, joilla myös hyvät käytöstavat. Enempää en olisi voinut itselleni toivoa.

Vierailija
387/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut aina ulkomailla, useammassa maassa. Minulla on täällä niin rakas täkäläinen puoliso+ ihanat lapset. Miehen vanhemmat ja hänen ainut sisarensa ottivat minut heti lämpimästi vastaan. Hyviä ystäviä sekä tuttavia.... Ymmärrystä erilaisista ihmisistä/ kulttuureista ja tietysti myöskin erittäin hyvän kielitaidon.

Vierailija
388/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin, kokiksen, pitsan, pastan, lukuisia kanaruokia, suklaan, kahvin - näin alkajaisiksi

Vierailija
389/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuki pummi loiset painukoon hiiteen Suomesta. Olette ihmis saastaa.

Vierailija
390/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania aasialaisia naisia, ne ei koskaan vanhene .

Vierailija
391/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkoja.

Rehellinen perussuomalainen mies ilmoittautui. 

On tilastollinen tosiasia, että ulkomaalaistaustainen (erityisesti muslimi) syyllistyy rikokseen huomattavasti kantasuomalaista henkilöä todennäköisemmin.

Hauskaa. Ne ulkomaalaiset muuten ovat huomattavasti kohteliaampia ja ystävällisempiä, kuin kantikset

Vierailija
392/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISSSLAM KIELLETTÄVÄ LAILLA KOKO EUROOPASSA....!!!!!!!!!!!!

Vierailija
393/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin monia vaaratilanteita liikenteessä kameliajajien toimesta ei mitään älyä liikennesäännöistä.

Vierailija
394/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaa inhoa turvattomuutta vitutusta.

Vierailija
395/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älämölö

Vierailija
396/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se löytyi kun naisen asunnosta kuolleita vauvoja Oulussa ?   Tätä se on antanut . 

Vierailija
397/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piittamattomuutta ja välinpitämättömyttä jos kukaan ei välitä miks munkaan pitäis? Jos nyt mua ahdisteltaisiin heittäytyisin hulluksi ja alkoisin puhumaan ihan perunoita, nauramaan, osoittamaan tyhjiä kohtia ja hihittelemään aaveille yms harva ahdistelija sellaista kestää:D

Vierailija
398/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittimiehen kanssa sain älykkäät sekä kauniit tyttäret, joilla myös hyvät käytöstavat. Enempää en olisi voinut itselleni toivoa.

Tätä ei oikeasti kysytty.

Vierailija
399/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin monia vaaratilanteita liikenteessä kameliajajien toimesta ei mitään älyä liikennesäännöistä.

Wolt kuskit ajelee mm pyörillä tuhatta ja sataa puikehlehtien ja lähes Törmänen ihmisiin, sama juttu kun ovat liikkellä autolla. 

Vierailija
400/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos olkapäät näkyy kivitetään keskellä arkipäivää .  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi