Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä monikulttuuri on antanut sinulle?

Vierailija
30.07.2026 |

Esimerkkejä?

Kommentit (488)

Vierailija
401/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brittimiehen kanssa sain älykkäät sekä kauniit tyttäret, joilla myös hyvät käytöstavat. Enempää en olisi voinut itselleni toivoa.

Tätä ei oikeasti kysytty.

Pitihän sitä tulla hyvesignalisoimaan... 

Vierailija
402/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsa ja kebab. Wolt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa, paikallisessa lounasravintolassa afgaanipariskunta tarjoaa hyvää lounasta.

Venäläinen tyyppi auttaa mun isää maatilan töissä, joten minun ei tarvitse. Saisinko tästä vaikka vapaa-aikaa.

Vierailija
404/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet raisk rannoilla kulttuuri . Naiset saa rauhassa kuulkaa ottaa aurinkoa ja uida .  Rikolliset pois . Ja noi gigolot. 

Vierailija
405/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi hyvää kaveria ja useampia vähäisempiä tuttavuuksia. 

Vierailija
406/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ruokaa, paikallisessa lounasravintolassa afgaanipariskunta tarjoaa hyvää lounasta.

Venäläinen tyyppi auttaa mun isää maatilan töissä, joten minun ei tarvitse. Saisinko tästä vaikka vapaa-aikaa.

SÄ MAKSAT SEN 

Vierailija
407/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIELLETÄÄN VIIIIIITUN ISSSSSSLAM LAILLA....!!!!!!!!

Vierailija
408/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia työkavereita ainakin.

N50

Vierailija
409/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutusta.

Vierailija
410/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rakastankin aasialaisia naisia, niin kaikki muu monikulttuuri on paskaa.

Vierailija
411/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon lisää verorasitusta ja tajun siitä että jokainen työtätekevä somali on täysi kusettaja, aikoinaan kuljin paljon taksilla Porvooseen lentoasemalta, sonalikuskien hinta lähes kaksinkertainen kantasuomalaiseen kuskiin verrattuna, yksikin totesi Porvooseen päästyään "ai ei tämä olekaan Hyvinkää" ja ajoi pois oveltani hiekkaista kävelytietä pitkin. En sentään joutunut raiskatuksi, koska olen mies. 

Vierailija
412/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittimiehen kanssa sain älykkäät sekä kauniit tyttäret, joilla myös hyvät käytöstavat. Enempää en olisi voinut itselleni toivoa.

Ei homofantasioita tällä kertaa, kiitos.

Vierailija
413/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut aina ulkomailla, useammassa maassa. Minulla on täällä niin rakas täkäläinen puoliso+ ihanat lapset. Miehen vanhemmat ja hänen ainut sisarensa ottivat minut heti lämpimästi vastaan. Hyviä ystäviä sekä tuttavia.... Ymmärrystä erilaisista ihmisistä/ kulttuureista ja tietysti myöskin erittäin hyvän kielitaidon.

lässyti lässyti

Vierailija
414/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkoja.

Rehellinen perussuomalainen mies ilmoittautui. 

On tilastollinen tosiasia, että ulkomaalaistaustainen (erityisesti muslimi) syyllistyy rikokseen huomattavasti kantasuomalaista henkilöä todennäköisemmin.

Hauskaa. Ne ulkomaalaiset muuten ovat huomattavasti kohteliaampia ja ystävällisempiä, kuin kantikset

Seksuaalirikolliset ja sarjamurhaajat ovatkin usein hyväkäytöksisiä. Sillä tavalla he pystyvät tutustumaan uusiin uhreihin helpommin.

Vierailija
415/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piittamattomuutta ja välinpitämättömyttä jos kukaan ei välitä miks munkaan pitäis? Jos nyt mua ahdisteltaisiin heittäytyisin hulluksi ja alkoisin puhumaan ihan perunoita, nauramaan, osoittamaan tyhjiä kohtia ja hihittelemään aaveille yms harva ahdistelija sellaista kestää:D

Tuollainen tempaus vain kiihottaa muslimia.

Vierailija
416/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkoja. En voi enää käyttää takseja enkä uskalla käyttää joukkoliikennettä iltaisin. Euroopassa muutama lempikaupunkini on mennyt niin pilalle, ettei sinne enää huvita matkustaa. En näe tässä mitään hyvää.

Vierailija
417/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka rakastankin aasialaisia naisia, niin kaikki muu monikulttuuri on paskaa.

Yleisesti ottaen islamilainen kulttuuri on paskaa.

Vierailija
418/488 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ISSSLAM ON TOTAALINEN PERSEENREIKÄ....KIELLETTÄVÄ LAILLA...!!!!!!

Täysin totta.

Vierailija
419/488 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehen, lapsen, hyviä ystäviä, mukavia työkavereita

Vierailija
420/488 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele monikulttuuri. 

Pidän huomattavan paljon angloamerikkalaista rock- ja popmusiikista ja elokuvista. Kuuntelen huomattavasti mielummin Led Zeppeliniä tai Rolling Stonesia kuin Juice Leskistä tai Eppu Normaalia. En pidä lainkaan Aki Kaurismäen elokuvista ja katsoen niiden sijasta mielummin Quentin Tarantinon elokuvia. Muuten kyllä inhoan suomen ja englannin kielen tarpeetonta sekoittamista toisiinsa ja osaan myös halutessani viäntee levveetä savvoon. Englanti on näppärä kansainvälinen kieli, jonka avulla voi kommunikoida muidenkin kuin suomea äidinkielenä puhuvien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan