Mitä monikulttuuri on antanut sinulle?
Kommentit (488)
Vierailija kirjoitti:
Afrikkalaiset naiset osaavat nussia paljon paremmin kuin suomalaiset lortot.
Valaise meitä tietämättömiä miten he toimivat. Oikein konkreettisin esimerkein sillä muuten emme usko. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaise meitä tietämättömiä miten he toimivat. Oikein konkreettisin esimerkein sillä muuten emme usko. Kiitos.
Imupilluja.
Olen vihervassari, enkä ole todellakaan monikulttuurisuuden kannalla. Mutta silti eri kulttuuritaustaiset voivat tulla toimeen keskeneään.
Enemmän olen huolissani siitä vimmasta, jolla perussuomalaiset tuhoavat maamme identiteettiä, kulttuuria, halveksivat kulttuurintekijöitä, eli juuri sitä suomalaisuuden ydintä. Tämä on maanpetturuutta.
Jännitystä . Puukkohippaa.
Kielitaidottomia naapureita.
Väriä katukuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen vihervassari, enkä ole todellakaan monikulttuurisuuden kannalla. Mutta silti eri kulttuuritaustaiset voivat tulla toimeen keskeneään.
Enemmän olen huolissani siitä vimmasta, jolla perussuomalaiset tuhoavat maamme identiteettiä, kulttuuria, halveksivat kulttuurintekijöitä, eli juuri sitä suomalaisuuden ydintä. Tämä on maanpetturuutta.
Eivät he sitä tuhoa. Yrittävät vain tehdä impivaaralaisuudesta valtavirtaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkoa. En enää liiku pimeällä yksin.
Minua on ulkolainen seurannut yöllä. Onneksi tuli iso juhlijaporukka ja jatkoin matkaa heidän kanssaan. Ulkolainen jäi kadun päähän tuijottamaan ja lähti pois.
Kuuntelevia lääkäreitä ja mukavia hoitajia.
Pelon yksin kulkuessamsyrjäisellä kävelytiellä. Kerran levitti kädet esteeksi.
Tähyilen pakoteittejä jos yksin joudun kulkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajotaidottomia taksikuskeja.
Kyllä hyvin ajavat taksia, mutta käytänkin vain Taksi Helsinkiä. Eräs ulkomaalainen kuljettaja löysi heti oikeaan paikkaan, jonne suomalaisillakin on ollut vaikeuksia löytää.
Möykkää, pahaa hajua kuten kannabiksen löyhkää, ja väkivallan uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittää jo se kun jos Nazima Rasmyarista tulee seuraava ulkoministeri ja joku Vasemmistoliitosta tai Vihreistä sisäministeriksi.
Nazima on elänyt kultalusikka suussa. On paremmasta perheestä eikä hänen ole tarvinnut kokea lapsimorsiamena olemista tai naisten alistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imupilluja.
Siisti kielenkäyttöäsi ääliö, niin ehkä saatkin naisseuraa.
Meluisat kirjastot, häiriöitä kouluihin, kaapuakat naapurustoon, tuijottelevia maamumiehiä kaduille, Suomen tasolla lisää seksuaalirikoksia, jotka kohdistuu erityisesti alaikäisiin sekä järjestäytynyttä rikollisuutta.
Lisää töitä poliiseille ja tuomareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla käyttää enää taksia.
En minäkään. Taksi tönäisi ensin naapurin aitaa kun toi minua kotiin yövuorosta. Sitten meinasi ajaa päälleni! Ei ikinä enää somalikuskin kyytiin!
Minulla on aivan eri taksikokemukset. Käytit tietenkin pimeää taksia.
Vierailija kirjoitti:
Ihania, auttavaisia työkavereita
Tämä!
Suomalaiset ovat aina vihaisia, eivät jaksa keskustella tai perehdyttää, aina on naama vinossa. Rakastan ulkomaalaisia kollegojani.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät jonot terveydenhuollossa.
Väärää politiikkaa terveydenhuollon osalta. Syytä suomalaisia päättäjiä, jotka halusivat vaikeuttaa hyvin toiminutta järjestelmää.
Ison kyrvän otsaan.