Onko hirveä tyylirikko...
...jos pukukoodi on cocktail ja mies menee juhliin pikkutakissa ja farkuissa, ilman solmiota? Kyseessä pienehköt juhlat kotona kaveriporukalla.
Kommentit (9)
Ei farkkuja nyt ainakaan, hyvänen aika!
Vierailija:
...jos pukukoodi on cocktail ja mies menee juhliin pikkutakissa ja farkuissa, ilman solmiota? Kyseessä pienehköt juhlat kotona kaveriporukalla.
toivon ja OLETAN, että sitä noudatetaan. Se on kohteliasta sekä isäntäväkeä että muita vieraita kohtaan.
Eri juttu jotkut diplomattikekkerit sun muut. Mutta kotona + kaverit? Teeman ymmärrän.
Minä olen kasvanut tietyn tyyppisissä juhlissa työn puolesta käyneessä perheessä (vanhemmat ravasivat työnsä puolesta, lapset yleisesti ottaen emme, olivat aikuisten juhlia). Noissa oli tarkka etiketti jne, pukeutuminen sen mukaista.
Mutta pojasta ei kyllä ole polvi parantunut: en edusta työkseni, enkä luojan kiitos ole ystäväpiirissä vielä toistaiseksi ole kutsukorteista joutunut " pukukoodia" tavaamaan.
Minusta juhlissa ovat tärkeitä itse ihmiset, ystävät. Ei se, onko ystävän päällä tumma puku, pikkutakki, smokki vai mikä lie.
Coctail-nimistä pukeutumiskoodia en muuten edes muista olevan. Tosin olen vähän ruosteessa :). Ap: mitä kutsussasi lukee? Tumma puku?
Olis varmaan pitänyt pitää suunsa kiinni, niin ei tarvis miettiä ollenkaan :)
ap
tumiselle vaikuttaa. Kun on kuitenkin pukukoodi määritelty.