Ylellä futistietäjä kisan voittaja pettyi palkintoonsa
Sai pari lippua Suomen peliin ja pehmolelun. Jaksoi itkeä siitä julkisesti.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
pakko säästää kaikessa kun ylen johtajan palkka on noin 150.000€/ vuosi vai oliko tämän yli.
312000
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko tuo pehmolelu oikeasti joku muu kuin jalkapallon kisamaskotti? Ei voi olla totta.
Oli varmaan jäänyt talviolympiakisojenstudion rekvisiitasta nurkkiin. Matsiliput piippuhyllylle, eikä edes vierekkäiset paikat.
Veikkaan, että joku Ylellä on tarkoituksella vittuillut voittajalle. Joku kannanottohan tuo on.
Tietää ettei ainakaan pelaa tuota peliä enää.
Kyllä mä vahvasti uskon, että jos kyseessä olisi ollut jääkiekkokisa, niin palkintona olisi ollut vähintäänkin leijonamaskotti ja virallinen mm-kiekko. Luultavasti myös pelipaita nimmareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko tuo pehmolelu oikeasti joku muu kuin jalkapallon kisamaskotti? Ei voi olla totta.
Oli varmaan jäänyt talviolympiakisojenstudion rekvisiitasta nurkkiin. Matsiliput piippuhyllylle, eikä edes vierekkäiset paikat.
Ei vierekkäiset paikat?? Ei voi olla totta.
palkinnon arvo vähemmän kuin toimarin tuntipalkka
Tyhmä kun osallistui. Mä kävin kaupasta ostamassa omalla rahalla Haaland-hiuslenkin, Espanjan ja Argentiinan kannattajapaidat (alesta) ja Fifa-lippiksen (alesta). Mitään ei tarvinnut tietää, ja rahaakaan ei kulunut paljon mitään.
Itse olin mukana tuossa futistietäjä kisassa. Se oli siis ilmainen ja oli ihan kiva veikata tuloksia ja maalimääriä
joka pelissä. Joka lähetyksen alussa sitä studiossa mainostettiin ja mainittiin että palkintoina mm
virallinen jalkapallo, pelipaitaa ym ym.
Että on kyllä pohjanoteeraus yleltä.
Paidat meni varmaan kavereille ja sukulaisille.
pakko säästää kaikessa kun ylen johtajan palkka on noin 150.000€/ vuosi vai oliko tämän yli.