Miten helposti miehet ovat valmiita varatun naisen rakastajiksi?
Jos sinkkumies on ihastunut naiseen joka paljastuu varatuksi. Silmäpeliä on käyty jo pidempään ja juteltukin vähän. Mies pyytää naista treffeille ja treffeillä paljastuu, että nainen onkin vielä varattu. Naisen kertoman mukaan avioliitto on loppuun kaluttu, mutta lasten vuoksi vielä siinä mahdollisesti vuosia.
Onko mies valmis salasuhteeseen kuinka helposti vai haluaako unohtaa koko naisen?
Ehkä iälläkin voi olla tässä merkitystä?
Kommentit (28)
Ei tarvita edes tuollaisia rituaaleja. Monia kiinnostaa vain saaminen.
En koskaa lähtisi tollaseen leikkiin
Toisin kuin naisille niin miehille ns. pelkkä seksi on arvokasta lähes aina. Ilman lupausta mistään muusta kelpaa myös. Kuulostaa kuitenkin siltä, että ap haluaa tunnesuhteen eikä pelkkää seksiä.
Monet varmasti on, toiset taas ei.
Naisen parisuhdestatuksella ei ole minulle mitään merkitystä. Jotta haluan naisen hänen pitää olla hoikka (XS tai S), nuori (alle 25v) ja piirteiltään feminiini, tatuoinneilla pilaamattomaton iho.
Vierailija kirjoitti:
Naisen parisuhdestatuksella ei ole minulle mitään merkitystä. Jotta haluan naisen hänen pitää olla hoikka (XS tai S), nuori (alle 25v) ja piirteiltään feminiini, tatuoinneilla pilaamattomaton iho.
Sinä saat tuollaista naista vain rahalla. Tai naista yleensäkään.
Ei mitään väliä. Jos silmääni miellyttävä nainen sanoo että nyt mennään niin alkaa jo seisokki heräilemään.
Olen valmis tosi helposti tuollaiseen.
Puuttessa olevan varatun naisen saaminen on parasta.
Takuulla kiihkeää seuraa.
Kyllä se riittää ko panolle pääsee, mummo tai muut ns. "lahnaakin" on tullut puutteessa nussittua.
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis tosi helposti tuollaiseen.
Puuttessa olevan varatun naisen saaminen on parasta.
Takuulla kiihkeää seuraa.
Ottaa suihin, käyttää seksiasuja ja tarjoaa peppuaankin mielellään. Kokemusta on.
M59
Varattu,kiimainen,mieheensä kyllästynyt nainen on naisista paras!
Vierailija kirjoitti:
Varattu,kiimainen,mieheensä kyllästynyt nainen on naisista paras!
Mulla on tälläinen. Helppoa kun molemmat tietää tavatessamme mitä on luvassa. M44
Täällä vielä varattuna naisena pohdin samaa kun olen korviani myöten ihastunut erääseen sinkkumieheen... Kehtaisiko sitä naisena alkaa hymyilemään tälle miehelle siihen malliin, että tajuaa varmasti? Voisin kyllä haluta hänet omaksi kun ero hoidettu, että odotellako sinne asti ja kokeilla sitten kepillä jäätä...
Omasta kokemuksesta sanoisin, miehenä. Heti olin valmis kuin Melperi sotaan, kun kutsu kävi. Olin itsekin naimisissa, olen yhä. Se oli yhden yön juttu. Rouva oli muutaman vuoden vanhempi, itse alle kolmekymppinen. Rouva sanoi avioliittonsa olevan kunnossa, seksi sujui, mutta hänellä oli pakonomainen tarve kokea silloin tällöin avioliiton ulkopuolinen miessuhde, intohimoinen nainti. Eläessäni en ollut vielä tavannut niin märkää tussua enkä omistautuneempaa mulkun palvojaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vielä varattuna naisena pohdin samaa kun olen korviani myöten ihastunut erääseen sinkkumieheen... Kehtaisiko sitä naisena alkaa hymyilemään tälle miehelle siihen malliin, että tajuaa varmasti? Voisin kyllä haluta hänet omaksi kun ero hoidettu, että odotellako sinne asti ja kokeilla sitten kepillä jäätä...
Pelkkä hymyleminen ei aiheuta minkään varmasti tajuamista, se on yleensä kiusallista tuntemattoman taholta. Mutta, jos nainen pukee alastomien koipi-reisiensä päälle lyhyen minihameen, sitten katsoo miestä syvälle mustuaisiin, samalla hymyillen viettelevästi, niin mies kuin mies ymmärtää, ja rakastuu siinä samassa. Varmuuden vakuudeksi paljasvarvasjalkineet räpylöihin, ilman kynsilakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta sanoisin, miehenä. Heti olin valmis kuin Melperi sotaan, kun kutsu kävi. Olin itsekin naimisissa, olen yhä. Se oli yhden yön juttu. Rouva oli muutaman vuoden vanhempi, itse alle kolmekymppinen. Rouva sanoi avioliittonsa olevan kunnossa, seksi sujui, mutta hänellä oli pakonomainen tarve kokea silloin tällöin avioliiton ulkopuolinen miessuhde, intohimoinen nainti. Eläessäni en ollut vielä tavannut niin märkää tussua enkä omistautuneempaa mulkun palvojaa.
Nainen joka palvoo miehen mulkkua on aina ihana. On sitten nuori, vanha, kaunis, ruma, lihava, sali beibe, varattu, sinkku, leski, yh-äiti tai mitä tahansa, niin mulkun palvoja on pääsee sänkyyni (palvomaan mulkkuani) milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä hymyleminen ei aiheuta minkään varmasti tajuamista, se on yleensä kiusallista tuntemattoman taholta. Mutta, jos nainen pukee alastomien koipi-reisiensä päälle lyhyen minihameen, sitten katsoo miestä syvälle mustuaisiin, samalla hymyillen viettelevästi, niin mies kuin mies ymmärtää, ja rakastuu siinä samassa. Varmuuden vakuudeksi paljasvarvasjalkineet räpylöihin, ilman kynsilakkaa.
Ei tarvitse naisena kuin vilkuilla ja katsella vähän pidempään ja sitten antaa hymyä niin kyllä on miehet kohta tulossa juttelemaan :D
Kuule riippuu ihan miehestä.
Monelle sopii ihan vain seksi.