Harmittaa, kun ei ole varaa harrastaa liikuntaa
Minua harmittaa, kun ei ole varaa harrastaa liikuntaa, siis minkäänlaista. Nytkin olisi oikein kaunis ilma ulkona mutta ei ole varaa tehdä mitään muuta kuin istua kotona. Tuntuu, että jää koko elämä elämättä.
Kommentit (57)
Voi vee, sanon minä. Töppöstä toisen eteen ja ulos lenkille, mars.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tekosyyt näköjään käytössä.
Ei ole mikään tekosyy. Kaikilla ei tosiaan ole varaa liikkua. Sinun on turha sanoa mitään jos et ole joutunut elämään köyhyydessä.
Tää oli niin huono, että oli jo hyvä. Annan 4/5.
Minäkin makaan sohvalla ja juon kaljaa. Minulla on sentään elämä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään tekosyy. Kaikilla ei tosiaan ole varaa liikkua. Sinun on turha sanoa mitään jos et ole joutunut elämään köyhyydessä.
Niin köyhä ettei ole varaa kävellä? Sitten on kyllä tosi köyhää, en tiedä miten tällainen tilanne on mahdollinen mutta ihan alkoi pelottaa.
Kävely, lenkkeily, metsäpolut eivät maksa mitään. Kotona voi tehdä kyykkyjä, punnerruksia ja lankutusta ilman laitteita. Ulkokuntosalit, pururadat ja koulujen piha-alueet ovat vapaasti kaikkien käytössä.
Noin. Nyt olen korjannut tämän harhaluulon. Saat taas jatkaa arkeasi yhtä tietoa rikkaampana. Huuda hep, jos haluat minun korjaavan jonkin toisenkin väärän tiedon maailmassa.
Kävelyyn ei tarvita mitään muita välineitä, mitä sinulla jo on valmiina. Se on ylivoimaisesti paras liikuntamuoto kaiken ikäislle ja kuntoislle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ulos meneminen maksaa?
Energiaa. Käytän nyt ruokaan 50 euroa kuussa, senttiäkään enempää ei olisi varaa kuussa käyttää. Olen jo nykyisellään alipainoinen, ja tällä ruokavaliolla painoni putoaa edelleen noin 1 kg / kk tahtia vaikka istun vaan kotona. Minulla ei ole varaa nostaa energiankulutustani yhtään, sillä en voi ostaa enempää ruokaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä paras tekosyy minkä olen kuullut. Prismalenkkarit maksaa noin 30e
Seuraavaksi valitat ettei sinulla ole varaa ostaa itsellesi edes kävelykenkiä.
Minä tuon säästöpossun sun oven viereen ja saat tarjousta ottaen huomioon sinun taloudellisen tilanteen, esim. kävelenkki maksais vaan kaksi euroa.🙂
Uimarannalle pääsee yleensä ilmaiseksi.
Kävely on liikuntaa, porrastreeni on ilmaista, juostakin voi, kotona voi jumpata ja punnertaa, mahdollisesti löydät ulkoliikuntapaikan.