Mies ;minkäläinen on naismakusi?
Kommentit (54)
Ponnari, kauniit kasvot, aasialainen
Hiljainen, pitkänmatkanjuoksijan kroppa.
Japanilainen. Tai korealainen.
Ns. poikamainen nainen. Tällä tarkoitan, että nainen ei raivoa, jos mies pelaa Pleikkarilla, vaan nainen on itsekkin gamer.
Olavi Perkiömäki kirjoitti:
Iällä ja näöllä ei ole väliä, kunhan on hyvännäköinen ja omistaa hyvät vitut.
No jos kumminkin alle 40 v, eikä olis kovin kehopositiivinen.
Ei ole varsinaista "naismakua". Jos katsoo niitä naisia joita minulla on ollut, niin yhdistävä tekijä on enemmän iloisessa luonteessa kuin missään ulkoisessa tekijässä.
-M48
Vierailija kirjoitti:
Kultamekko
Sama. Mut liikunnallinenkin saa olla.
Fiksuista tykkään. Fiksut harvemmin tykkää minusta. Sekin on ihan okei. Näteistäkin tykkään, onneksi kaikki nätit ei ole fiksuja, tai ainakaan liian fiksuja.
Lyhyt, pienirintainen pitkillä nänneillä. meikitön kirjaston täti.
Vihreä pitkä mekko. Kulkee avojaloin. Kauniit jalat ja hiukset. Kesällä sen ympärillä pörrää perhosia ja sudenkorentoja. Tykkää takkatulen lämmöstä, ja osaa sanoa minulle ne taikasanat, jos olen apukuskin paikalla ja
Hän kuiskuttelisi korvaani sellaisella supernaisellisella ja sensuellillä s:llä varustettuja lempeitä lauseita.
Kääntyessäni katsomaan syvälle hänen silmiinsä, näkisin myös hänen pitkät hiussuortuvansa, joita hän elegantisti siirtäisi korviensa taakse, samalla kauniisti hymyillen.
Paljon taas naisten kirjoittamia vastauksia. Vastaan näin miehenä. Hoikka, naisellinen ja hyvät tissit.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vihreä pitkä mekko. Kulkee avojaloin. Kauniit jalat ja hiukset. Kesällä sen ympärillä pörrää perhosia ja sudenkorentoja. Tykkää takkatulen lämmöstä, ja osaa sanoa minulle ne taikasanat, jos olen apukuskin paikalla ja
Mun ympärillä pörrää vaan hyttysiä...
Rinnat voisivat olla vaikka ison appelsiinin kokoiset.
Pidän naiseni mielellään raakana täysfilepihvinä, vähän sitruunapippuria ja suolaa ja siihen päälle vähän jotain tomaattisipulikastiketta ja basilikanlehtiä niin on sitten hyvää
Mieheni taas pidän myöskin raakana täysfilepihvinä, päälle loraus sitruunamehua ja marinoituja valkosipuleita, niin kyllä sitten on 10/10
Määrittele naismaku.