Huomenna tulee Lidleihin miniriisikeitin. Ostatko?
Lidleissä on huomattu riisitrendin näkyvän myös laitepuolella. Riisikeittimet ovat olleet todella kysyttyjä. Myös pienet keittimet ovat suosittuja. Lidleihin on tulossa ensimmäistä kertaa myyntiin minikokoinen Silvercrest-merkkinen riisinkeitin.
– Riisinkeittimet ovat olleet meillä todella suosittu tuote ja siksi tuomme nyt myyntiin miniversion. Tämä pienempi versio tuotteesta mahdollistaa kätevästi pienen riisimäärän keittämisen helposti ja nopeasti, kertoo Lidlin käyttötavaroista vastaava päällikkö Ville Rönkkö.
Minikeitin tulee myyntiin Lidleihin huomenna torstaina 30.7. ja sen hinta on 14,99 euroa.
Kommentit (22)
Miniriisi?
Eikö riisi ole jo tarpeeksi pientä?
No en, kun minulla on kattiloita. Niissä saa muuten keitettyä niin pieniä kuin suurempiakin määriä!
Niissä voi keittää myös pottuja tai soppaa!!!! Aika villiä!
Meillä on jo pieni riisinkeitin. Kätevä laite. On ollut käytössä jo yli 20 vuotta.
Saattaisin muuten ostaakin. Riisikeittimet on usein aika isoja ja meitä on kaksi.
Hei, kiitos vinkistä. Opiskelijani on etsiskellyt.
Ap, paljonko sait tästä mainoksesta?
Minulla on Lidlin 1 litran riisikeitin ja on hyvä laite!
Kiitos vinkistä! Kerrankin AV:sta on jotain hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Miniriisi?
Eikö riisi ole jo tarpeeksi pientä?
Mikä on pienuuden huippu?
Mannaryyni kyykyssä.
Saas nähdä aiheuttaako vekotin kriisin Lidleissä...
Miniriisiä vai keitin on kokoa mini?
Enpä ajatellut ostaa, kun en tarvitse. Riisit voin keittää kattilassa.
Vierailija kirjoitti:
Miniriisiä vai keitin on kokoa mini?
Tilavuus 0.5 l
Vierailija kirjoitti:
No en, kun minulla on kattiloita. Niissä saa muuten keitettyä niin pieniä kuin suurempiakin määriä!
Niissä voi keittää myös pottuja tai soppaa!!!! Aika villiä!
Näin on. Kattilassa voi keittää riisiä, makaronia, perunoita ja kananmunia ilman erillistä keitintä. Kananmunat on helpointa keittää vähän pienemmässä kattilassa.
En, olen joskus ostanut Lidlistä minimöyhentimen ja pari muutakin täysin toimimatonta vempainta ja viisastunut vahingosta. Niillä ei tee tasan yhtään mitään. Kattila on hyvä ja jos riisinkeittimen tarvii niin voi ostaa kunnollisen
Taas yksi keittiönkoneturhake lisää kaappiin pölyyntymään, ei kiitos.
Ai se on mini.