Uskotteko että pettäminen on geeneissä?
Minä en usko. Uskon ja toivon että se on päässä. Sain juuri kuulla että appiukkoni on kovakin naistenmies,ja muutkin suvun miehet. Kieltämättä mietin mitä mieheni puuhaa..vaikka en ikinä usko että HÄN joka on 100% periaatteen mies tekisi sellaista.
Kommentit (4)
Pettikö isä äitiä? Jäikö äiti huonoon suhteeseen?
Lisäksi yhteiskunta johdattaa monia ihmisiä pettämiseen. Aiemmin ei tullut kuuloonkaan, että jonkun " ammatti" olisi ollut salarakas!!!
Voihan ihmisellä olla tietyntyyppinen luonne (joka siis koostuu äärettömän monista tekijöistä), joka altistaa syrjähypyille. Lisäksi ympäristö vaikuttaa. Mutta mitään pettämisgeeniä tuskin on olemassa. :)
Minunkin mieheni sedät ovat melkoisia häntäheikkejä. Mies ja hänen isänsä vaikuttavat kuitenkin olevan uskollista tyyppiä. Olen miettinyt itse joskus samaa asiaa kuin sinä ap.
Myös hänen isänsä petti, kuin myös veljensä ja ainoa siskonsa. Äitinsä ei pettänyt. Samoin minun veljeni on pettänyt joka ainutta kumppaniaan.
Äitini ei petä, siskonsa petti, serkkulikka ei petä, minä en petä.
Geenit vai opittua?
Mutta se haluaako sitoutua yhteen ihmiseen vaihtelee. Jos ei halua pettää ei petä. Tosin, kännissä houkutukset saattaa olla suuria! :(
Itse naisena olen huomannut että mua viehättää aika moni mies. Ei sitä voi mitään jos edessä kävelee hyväpyllynen mies -tekee mieli puristaa vähän.. Ei se silti mitenkään vähennä rakkauttani mieheeni! Uskon että " se oikea" on aika moni vastaantuleva: semmonen joka haluaa olla kanssani.