4-kuisen vauvan nukahtamisesta ja syömisestä :()
Aiemmin kaikki on sujunut tytön kanssa loistavasti suorastaan, mutta nyt on alkanut ilmetä ' ongelmia' . Nukahtaminen on alkanut teettää työtä, typy ei meinaa enää syödä nukahtaakseen, kuten ennen teki, vaan tänääkin vain huusi, eikä suostunut syömään. Laitoin sit sänkyyn ja huudon päätteeksi nukahti. Äsken itkeskeli unissaan ja sitä tekee muutaman kerran vähän nukahtamisen jälkeen. Miksi? Aiemmin ei ole tämmöistä ollut. onko nämä syömiskiukut ja nukahtamisjutut jotain kehitysvaiheita vai mitä? Osaisiko joku vinkata? Olisin tosi kiitollinen! Hampaita ei ole tulossa...
Kommentit (7)
tai ehkäpä lapsi on muuttamassa rytmiään ja vähentämässä unia.
onko kiinteät aloitettu? vatsanväänteetkin saattaa tehdä levottomaksi.
JOs korvissa olisi onkelmaa, luulis sen oireilevan muutenkin? Vai? Tytöllä oli pitkä nuha mutta siitä on jo kuukausi aikaa. Ap
meillä kuopuksella ei ole koskaan noussut kuume korvien takia, ollut vaan pahantuulinen ährä. niin paha oli viimeksi että piti korvat puhkaista kun ei kuuri auttanut. ja ilman mitää kummempaa oirwhtimista kuin kiukkuisilua ja levottomia öitä.
välillä sujuu helpommin ja välillä ei.
tosin, kyllähän tuo typy toista korvaansa joskus hieroo tai kokeilee, mutta eikös se voi olla sitä, että on tajunnut omat kätesä, niillä ainakin mua kokeilee kovasti kun syö. Ap
Meidän kumpikin lapsi ovat aina kaivanneet nukutteluja. He havahtuvat pienimmästäkin äänestä ja sitten taas rauhoittelut uudestaan. Hirvittävää hommaa. Kakkonen on ollut esikoista helpompi. Me luultiin aina, että kaikki vauvat ovat sellaisia kuin meidän esikoinen, kunnes kaverit kertoivat juttuja heidän helpoista vauvoistaan.
Sinulla on käynyt tuuri kun on ollut helppo tähän asti. Aiemminkin hyvin nukkunut vauva saattaa eri kerhitysvaiheissa nukkua huonommin.