Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-kuisen vauvan nukahtamisesta ja syömisestä :()

Vierailija
12.07.2007 |

Aiemmin kaikki on sujunut tytön kanssa loistavasti suorastaan, mutta nyt on alkanut ilmetä ' ongelmia' . Nukahtaminen on alkanut teettää työtä, typy ei meinaa enää syödä nukahtaakseen, kuten ennen teki, vaan tänääkin vain huusi, eikä suostunut syömään. Laitoin sit sänkyyn ja huudon päätteeksi nukahti. Äsken itkeskeli unissaan ja sitä tekee muutaman kerran vähän nukahtamisen jälkeen. Miksi? Aiemmin ei ole tämmöistä ollut. onko nämä syömiskiukut ja nukahtamisjutut jotain kehitysvaiheita vai mitä? Osaisiko joku vinkata? Olisin tosi kiitollinen! Hampaita ei ole tulossa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on käynyt tuuri kun on ollut helppo tähän asti. Aiemminkin hyvin nukkunut vauva saattaa eri kerhitysvaiheissa nukkua huonommin.

Vierailija
2/7 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkäpä lapsi on muuttamassa rytmiään ja vähentämässä unia.



onko kiinteät aloitettu? vatsanväänteetkin saattaa tehdä levottomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs korvissa olisi onkelmaa, luulis sen oireilevan muutenkin? Vai? Tytöllä oli pitkä nuha mutta siitä on jo kuukausi aikaa. Ap

Vierailija
4/7 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kuopuksella ei ole koskaan noussut kuume korvien takia, ollut vaan pahantuulinen ährä. niin paha oli viimeksi että piti korvat puhkaista kun ei kuuri auttanut. ja ilman mitää kummempaa oirwhtimista kuin kiukkuisilua ja levottomia öitä.

Vierailija
5/7 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä sujuu helpommin ja välillä ei.

Vierailija
6/7 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin, kyllähän tuo typy toista korvaansa joskus hieroo tai kokeilee, mutta eikös se voi olla sitä, että on tajunnut omat kätesä, niillä ainakin mua kokeilee kovasti kun syö. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kumpikin lapsi ovat aina kaivanneet nukutteluja. He havahtuvat pienimmästäkin äänestä ja sitten taas rauhoittelut uudestaan. Hirvittävää hommaa. Kakkonen on ollut esikoista helpompi. Me luultiin aina, että kaikki vauvat ovat sellaisia kuin meidän esikoinen, kunnes kaverit kertoivat juttuja heidän helpoista vauvoistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä