Allergikot ravintolassa.
Miksi pitää valita se annos missä on sitä allergiaa? Käsketään poistamaan sitä ja tätä annoksesta. Listalla olisi muitakin vaihtoehtoja mille ei ole allerginen ja sitä ei sitten voi ottaa..
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Asiakas on kalalle allerginen ja tilaa kalaneiton ilman kalaa. Tällaisia ne ovat aina.
Jep. Hei "minulla on paha allergia paprikalle. Olisiko mahdollista saada täytetty paprika ilman Paprikaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaat käyvät vain kiusaamassa henkilökuntaa.
Valitettavasti totta. T. Tarjoilija
Mä, olen lakto-ovo-vegaani joka noudattaa gluteenitonta ruokavalioo. Ruokajuomaksi haluan Balilta lentorahtina tuotettua luomu-kookosmaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli tarjoilla näille rajoitteisille aina tyhjä lautanen. Menkööt muualle erikoisruokiensa kanssa. Miksi edes tulee ravintolaan jos tilaus on luokkaa pelkkä pihvi ilman suolaa ja mausteita ja kuivat perunat?
No vaikka sen pihvin takia? Vai etkö arvosta tekemääsi ruokaa, jos kuka tahansa pystyy samaan? Provohan tuo toki oli.
Vierailija kirjoitti:
Asiakas on kalalle allerginen ja tilaa kalaneiton ilman kalaa. Tällaisia ne ovat aina.
Surullista lukea tätä ketjua, jos tässä on oikeita ravintola-alan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, he joutuvat kyllä työssään kärsimään aikamoisten kus|päiden temppuiluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro kuka tilaa kalakeiton ilman kalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis ihan tosissasi, että jos olet kalalle allerginen nii tilaat kalakeiton ilman kalaa?
Voisko maapähkinät kieltää lailla?
Tässä kyseessä elämä ja kuolema.
T. Maapähkinä-allergikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis ihan tosissasi, että jos olet kalalle allerginen nii tilaat kalakeiton ilman kalaa?
Eiköhän tuo ole överiksi vedetty, ja tosiasiassa tyyliin pyydetään, voiko jättää annoksesta pois kastikkeen.
Mutta oikeasti, nyt vaan sitten isot mainokset, ettei täällä kaivata ruokarajoitteisia. Muita ravintoloita löytyy kyllä, jonne ruokarajoitteinen voi rahansa viedä.
Ja btw, kalakeitto ilman kalaa on vihanneskeitto. Ja taitaapi olla jopa halvempi valmistaa, kun siitä jättää kalan pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy. Tedät sen itsekin. He käyvät syömässä niinkuin muutkin. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Ja btw, kalakeitto ilman kalaa on vihanneskeitto. Ja taitaapi olla jopa halvempi valmistaa, kun siitä jättää kalan pois.
Taitaapi olla moukka viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä, olen lakto-ovo-vegaani joka noudattaa gluteenitonta ruokavalioo. Ruokajuomaksi haluan Balilta lentorahtina tuotettua luomu-kookosmaitoa.
Mutta juhlissa ja varsinkin kännissä voin syödä ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole överiksi vedetty, ja tosiasiassa tyyliin pyydetään, voiko jättää annoksesta pois kastikkeen.
Mutta oikeasti, nyt vaan sitten isot mainokset, ettei täällä kaivata ruokarajoitteisia. Muita ravintoloita löytyy kyllä, jonne ruokarajoitteinen voi rahansa viedä.
Olet lapsellinen paskan pälisijä. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Sun lafkastas en ruokaa osta, vaikka maksettaisiin! Varmasti sikapaha siivo siellä ja homehtuneita ruokatarvikkeita! Onneksi on sellaisia ravintoloita, joissa ammattitaitoinen kokki, joka osaa tehdä allergikoille sopivia ruokia!
Mee ny ensin töihin millä sen ruokas maksaisit
Allergikoille täysi kielto ravintoloihin. Ja lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta juhlissa ja varsinkin kännissä voin syödä ihan mitä vaan.
Niin sinäkö tunnet kaikki ruokaallerkiset koko maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Allergikoille täysi kielto ravintoloihin. Ja lapsille.
Katos kun sinä etvoi sitä määrätä. Ainoastaan nimettömänä täällä pälistä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi olla moukka viesti.
Tai sitten ehdotus, miten voit toimia tilanteessa, jossa toivotaan kalakeittoa ilman kalaa:
"Haluatte siis kermaisen vihanneskeiton?".