Mitä mies ajattelee, kun vaimo leikkauttaa itselleen pirtsakan poikatukan?
Lyhyet hiukset naisella eivät mun mielestä ole kauniit.
Kommentit (72)
Varmaan samaa kuinmitä nainen ajattelee kun mies nyrhityttää hiuksensa lyhyiksi. Ei se lyhyt tukka sen viehättävämpi miehelläkään ole!
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvännäkönen, niin ihan sama vaikka sänkikalju ja rikkinäinen collegepuku. Normi tai ruma nainen tuhoaa lyhyellä tukalla viimisetki tsänssinsä.
Minulla on ollut lyhythiuksisena 35 vuoden erinomainen parisuhde. Ei ollut aikoinaan tsänssit hiuksista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan naisesta ja hiustyylistä. Tai ainakin itselle toimii jossain tapauksissa. M40
Joo mutta pidempi hiuksisena näyttää paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ennenkää miesten mielipiteet kiinnostanu
Sitten ei varmaan kannata olla parisuhteessa jos et arvosta miehesi mielipidettä missään asiassa, tosin ei sulla varmasti ketään olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ennenkää miesten mielipiteet kiinnostanu
Kiinnosti kumminkin niin paljon että ihan klikkasit ja kommentoit tähän avaukseen. Et taida kovin terävä olla
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei tykännyt, vaikka ei se ihan poikatukka ollutkaan. Nyt on olkapäille asti, onhan tämä helpompi ylläpitää, kun ei tarvii juosta kampaajalla 3 kk välein. Ja toki naisellisempi.
Mikään ei ole vaikeampi ylläpitää kuin hartioille ulottuva polkka, sitä ei saa edes kunnolla kiinni, aina roikkuu joku suortuva jostain ja typerä pikku myy Nnysä jossain päin päätä.
Luhyet hiukset ovat kyllä helpoimmat, ne pesaisee samalla kuin kasvot ja nopsasti saa kuivaksi ja samalla vaikka vähän vähentääkin niitä. Toki ikuinen pitkien hiusten hätäponnari on helppo ja sopiikin 1% alle 20v
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla vaihtelee hiusten väri ja malli alvariinsa. Mitäkö ajattelin kun naksaisi pitkät pois ja veti sellasen lyhyen? "Hitto, tulihan magee".
"Magee"? Ootko joku 14v pissis?
Minulla on aina ollut upeat taipuisat pitkät hiukset. Kuumat ja raskaat mutta olen ajatellut ette lyhyet sovi.
Nyt viikko sitten - 66v:nä - leikkautin ensimmäisen kerran lyhyet hiukset, saman tyyliset kuin Eva Dahlgrenilla. Ja mies kehuu monta kertaa päivässä! Hänestä ne on tosi hotit. Ja helpot, pesun jälkeen puristelen kiharat kohdilleen vaahdolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvännäkönen, niin ihan sama vaikka sänkikalju ja rikkinäinen collegepuku. Normi tai ruma nainen tuhoaa lyhyellä tukalla viimisetki tsänssinsä.
Tsänssit mihin? Sinuun? Ei ketään naista kiinnosta.
Kukaan ei myöskään kysynyt sinun mielipidettä, ketään ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Mijsi incelistä kuuluu kävellessä ulinaa? Sen ruuansulatuskavavan kumpikin pää ammottaa auki. Siitä tulee ihmisurkupilli
Oho. Incelhullukin löysi jo paikalle
Miehen ei tarvitse ajatella mitään, koska hiukset ovat ihan naisen oma asia.