Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies ajattelee, kun vaimo leikkauttaa itselleen pirtsakan poikatukan?

Vierailija
28.07.2026 |

Lyhyet hiukset naisella eivät mun mielestä ole kauniit.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvännäkönen, niin ihan sama vaikka sänkikalju ja rikkinäinen collegepuku. Normi tai ruma nainen tuhoaa lyhyellä tukalla viimisetki tsänssinsä.

Vierailija
22/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla vaihtelee hiusten väri ja malli alvariinsa. Mitäkö ajattelin kun naksaisi pitkät pois ja veti sellasen lyhyen? "Hitto, tulihan magee". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hyvännäkönen, niin ihan sama vaikka sänkikalju ja rikkinäinen collegepuku. Normi tai ruma nainen tuhoaa lyhyellä tukalla viimisetki tsänssinsä.

Tsänssinsä mihin? Sinuun? No siinä sitä mahtaa olla kirvelevä menetys... 😂😂😂 

Vierailija
24/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi mies kuvitella, että takaapäin ottaa naapurin Artoa, kun vaimon kynitty niska näyttää samalta.

Jos vaimo ja naapurin Arto näyttää samalta takaapäin, niin olisin huolissani ihan muusta kuin muiden hiustyylistä.

Kyllä se niska näyttää ainaki ja voi näyttää paljon vartalokin. Naapurin Arto voi olla se naapurin teini-ikäinen poika tai hieman ylipainoinen kolmekymppinen auton rassaaja,.

Miehen vartalo ei näytä koskaan naisen ruholta

Vierailija
25/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajattelee,vaikea tietää.Suomal.nainen on aina kaunis.Paljon liikkuvana leikkautan  ihan lyhyet hiukset no seur.kerran ehkä.Sanoin jo nyt kampaajalle,mutta jätti pituutta..Pirtsakka otsis on kaunis ja nuorempaa.

Vierailija
26/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsänssit mihin? Sinuun? Ei ketään naista kiinnosta.

Vierailija
27/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä minun mielipidettä kysellä, oma on tukkansa ja leikkaa miten haluaa. Yritän kommentoida mahdollisimman neutraalisti, jos mielipidettä kysellään. En pidä sitä kauniina tai kivannäköisenä, ja siihen minulla tietysti on oikeus, mutta en minä siitä toiselle halua huomauttaa. Ei vaimoni ole minulle mitään pitkää tukkaa tai muutakaan ulkoisesti velkaa.

Kyllä hän toki tietää että minä en nyt varsinaisesti preferoi lyhyttä poikatukkaa naisella, joten ehkä ajattelen että jos minä kuitenkin tämän hyväksyn, on sitten vaimon vuorostaan hyväksyttävä minulta omia vapauksiani. Eli näkisin että vaimon oikeus naputtaa asioista minussa josta hän ei vaan tykkää, vähenee.

Vierailija
28/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvistän kun nään näitä muka mageita harmaita sahalaitatukkia viiskymppisten päissä :G olen itse myös siis nainen, enkä aio ikinä koskaan todellakaan leikata mitään poika-tukkaa. Polkka on ihan jees ja joillekin voi sopia sellainen twiggy-tukka, mutta suurimalle osalle se ei sovi. Joskus on vissiin ollut joku sääntö, että yli nelikymppisellä naisella ei voi olla pitkää tukkaa lol. Eli silloin pitää muuttua vankikarkurin näköiseksi :D ei ihme että miehet on menneet vieraisiin, koska tykkäävät blondatuista naisellisista naisista, pitkillä hiuksilla. No vakavasti sanottuna, ei sillä hiusten värillä ole väliä, mutta harvaa nuorentaa harmaa väri- jos siis haluat näyttää nuorekkaalta naiselliselta naiselta.

Vierailija
29/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksiä.

Vierailija
30/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä miehet ajattelee, joillekin varmaan on väliä ja toisille ei. Mulle naisena mieheni parta on sellainen asia, jonka poisajamisesta pahoitan kyllä mieleni. Saa toki niin tehdä, varsinkin jos kertoo etukäteen, mutta en tykkää, enkä "hyväksy". Olen sanonut miehelle, että ilman partaa, en olisi kiinnittänyt häneen mitään huomiota.

Vierailija
31/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä miehet ajattelee, joillekin varmaan on väliä ja toisille ei. Mulle naisena mieheni parta on sellainen asia, jonka poisajamisesta pahoitan kyllä mieleni. Saa toki niin tehdä, varsinkin jos kertoo etukäteen, mutta en tykkää, enkä "hyväksy". Olen sanonut miehelle, että ilman partaa, en olisi kiinnittänyt häneen mitään huomiota.

Ymmärrän pointtisi hyvin, mutta uskon kuitenkin että jos itse sanoisin vaimolleni että "lyhyttukkaisena en olisi kiinnittänyt mitään huomioita sinuun", kokisi hän että olen kusipää joka objektifioi häntä. 

Vierailija
32/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkatukka voi vielä mennä, mutta siili ei.

Vierailija
33/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän pointtisi hyvin, mutta uskon kuitenkin että jos itse sanoisin vaimolleni että "lyhyttukkaisena en olisi kiinnittänyt mitään huomioita sinuun", kokisi hän että olen kusipää joka objektifioi häntä. 

No mulla on itselleni aina ollut (yhtä kertahairahdusta lukuun ottamatta) pitkä, paksu, luonnonkihara tukka. Sellainen mihin miehet kyllä kiinnittää edelleen huomiota, vaikka olen jo päälle 50. Pidän itsestään selvänä, että nykyinenkin, itseäni 15 vuotta nuorempi mies on nimenomaan hiuksiini kiinnittänyt huomiota, eikä olisi minua noteerannut lyhyt hiuksisena. Olen sellainen perusnätti ja ikäisekseni kyllä hyvin säilynyt, mutta hiukset on minussa aina ollut parasta, enkä pidä minään, jos joku sanoo, että on hiusteni takia huomioinut mut.

Vierailija
34/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi mies kuvitella, että takaapäin ottaa naapurin Artoa, kun vaimon kynitty niska näyttää samalta.

Jos vaimo ja naapurin Arto näyttää samalta takaapäin, niin olisin huolissani ihan muusta kuin muiden hiustyylistä.

Kyllä se niska näyttää ainaki ja voi näyttää paljon vartalokin. Naapurin Arto voi olla se naapurin teini-ikäinen poika tai hieman ylipainoinen kolmekymppinen auton rassaaja,.

Tämä!

Naisen tunnistaa takaapäinkin leveästä lantiosta naisellisista pakaroista. 🥰

Vierailija
35/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, omasta mielestäni naisten lyhyet hiukset ovat superseksikkäät, ei pelkästään ulkonäön takia, vaan että naisella on ballseja ottaa sellainen malli, jota yleensä paheksutaan. Yleensä tuollainen nainen kantaa itseään itsevarmasti ja on siten hyperseksikäs.

Vierailija
36/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo haluaa B-rappua. 

Samoin sulho

Vierailija
37/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Naisen tunnistaa takaapäinkin leveästä lantiosta naisellisista pakaroista. 🥰

Katella on kapea, poikamainen lantio,

Vierailija
38/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä mies ajattelee. Itse ajattelen, että onpas kulunut aloitus.

Vierailija
39/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä päätös, pitkät hiukset menee usein naidessa ja blowjobissa suuhun, pokekohtaukset pilataan kun hiukset peitää mällin lennon.Ja katsokaa esim, meidän Suomineitoa  Katri Helenaa eikö muka sovi lyhyet hiukset hänelle?

Vierailija
40/45 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ajatella mitä haluaa. On omat hiukset. 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi