Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?
Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.
Kommentit (704)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olisikin hyvä, jos halut kohtaisivat. Onglemia on luvassa, jos toinen haluaa monta kertaa viikossa ja toiselle riittää kerran pari kuukaudessa.
Mistähän se vois kertoa?
1 - 3 minuuttia
Turha käynnistää konetta muutaman hassun minuutin vuoksi. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Ei tainnu kukaan vastata miksi on hakeutunut parisuhteeseen jos seksi on vastenmielistä.
Osalla paistaa katkeruus taustalla.
Jos se mies ei ollutkaa se oikea mutta ite ootte valinnan tehny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heillä on seksikäs mies?
Ai 70 v palstamammalla?
Älä unta näe. Joku kalju pappa, jolla vitjapallit ja orastava dementia. Kyllähän se ärsyttää, kun Alzheimer-vaari tökkii kullillaan.
Alapeukuista päätellen juuri näin 😆
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnu kukaan vastata miksi on hakeutunut parisuhteeseen jos seksi on vastenmielistä.
Osalla paistaa katkeruus taustalla.
Jos se mies ei ollutkaa se oikea mutta ite ootte valinnan tehny.
Palstamammat ovat suurelta osin eronneita kareneita.
Tässäkin ketjussa yleistä on, että nainen ei pelkästään halua puolisoaan, vaan ei edes pidä hänestä. Osa vie trendin vielä pidemmälle, eli avoimesti vihaavat ja halveksuvat puolisoaan/exää/miehiä ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava kokemus, jonka eräs nainen kertoi. Fysioterapeutti oli ohjeistanut tekemään jumppaharjoituksia, jotka kuulemma tuntuvat hyviltä vastapuolelle seksissä. Muutaman kerran jälkeen vastapuoli oli tokaissut naiselle, että kun sä et siinä aktin aikana tee mitään...ja toinen oli kuitenkin niitä supistuslihaksia siinä jumpannut.
Se on sama asia, kuin kasikymppinen ukko ryhtyisi harrastamaan kehonrakennusta tosissaan. Lopputulos on hyvin heikko. Kyllä se jumppaaminen pitäisi aloittaa jo nuoremmalla iällä. Minua hirvittää pelkkä ajatus, että 60+ palstamummo treenaa römpsäänsä supistelemalla ja joka rentoutuksella pörähtää mojova ja väkevä pieru ilmoille.
Sulla ei selvästikään ole mitään käsitystä naisen fysiikasta. 😄
Saattaa olla parempi, kuin tyypillisellä palstanaisella, jonka mielestä emättimen ympärillä ei ole mitään lihaksia millä puristella ja pillukin menee sitä väljemmäksi mitä enemmän on kiihottunut.
Tietysti lihaksia on. Niitä voi jumpata pieremättäkin kuitenkin.
Emätin todellakin laajenee leveyssuunnassa kun nainen kiihottuu. Myös pituussuunnassa, mutta tuo on enemmän riippuvaista naisen muusta fysiikasta, kohdun asennosta erityisesti.
Ole hyvä, siinu sinulle päivän oppitunti naisen fysiikasta.
"Miksi emätin tuntuu tiukemmalta kiihottuneella naisella?
Lihasten supistuminen ja jännitys:
Seksuaalisen kiihottumisen aikana lantionpohjan lihakset, jotka ympäröivät emätintä, voivat jännittyä ja supistua. Tämä lihasten supistuminen tekee emättimestä tuntuvasti tiukemman. Tämä on normaali ja luonnollinen reaktio, joka voi lisätä nautintoa molemmille osapuolille.Emättimen verenkierron lisääntyminen:
Kiihottumisen aikana emättimen ja sen ympäristön verenkierto lisääntyy, mikä saa kudokset turpoamaan ja lihaksia jännittymään. Tämä turvotus ja lihasten jännitys voivat tehdä emättimestä aistillisesti tiukemman.Lihasten hallinta:
Monet naiset voivat myös tietoisesti tai tiedostamattaan jännittää lantionpohjan lihaksiaan seksuaalisen kiihottumisen aikana, mikä lisää emättimen tiukkuutta.Yksilölliset erot:
Emättimen ja lantionpohjan lihasten jännityksen määrä vaihtelee yksilöllisesti. Joillakin naisilla lihasten supistuminen on voimakkaampaa, mikä tekee emättimestä tiukemman tuntoisesti."
Palstamammoilla on emättimet rikki, jos ne vaan väljistyvät kiihottuessaan.
Itselläs on pää rikki. Kuinka vähän voi naisen anstomiasta ymmärtää?
Sä oot varmaan maailmankaikkeuden heikoin rakastaja.
Heh, joo, joka ikiselle naiselle joka seksistä pitää on itsestäänselvää että paikat avautuu kun haluttaa... Senhän aivan tuntee fyysisesti kun paikat avautuu ja odottaa...
Selvittelin asiaa. Sain lääketieteen professorilta tyhjentävän selityksen.
Normaaleilla naisilla emätin tiukkenee kiihottuessaan, koska veri pakkautuu sinne. Varsinkin silloin kun kauniit ja miestä paljon nuoremmat naiset piehtaroivat sarjaorgasmien kourissa, emätin puristelee penistä melko voimakkaastikin.
Palstamammoilla on vähiinpäin kaikilla ns. miesvauva, jonka vuoksi heidän keho menee sekaisin. Emätin luulee, että nyt alkaa synnytys, kun nainen ajattelee miesvauvastaan jotain negatiivista. Emätin siis suojaa itseään, ettei repeä kolmesta kohtaa, vaikka omien puheidensa mukaan mammojen miesvauvoilla on yleensä naisen pikkurillin kokoiset kikulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava kokemus, jonka eräs nainen kertoi. Fysioterapeutti oli ohjeistanut tekemään jumppaharjoituksia, jotka kuulemma tuntuvat hyviltä vastapuolelle seksissä. Muutaman kerran jälkeen vastapuoli oli tokaissut naiselle, että kun sä et siinä aktin aikana tee mitään...ja toinen oli kuitenkin niitä supistuslihaksia siinä jumpannut.
Se on sama asia, kuin kasikymppinen ukko ryhtyisi harrastamaan kehonrakennusta tosissaan. Lopputulos on hyvin heikko. Kyllä se jumppaaminen pitäisi aloittaa jo nuoremmalla iällä. Minua hirvittää pelkkä ajatus, että 60+ palstamummo treenaa römpsäänsä supistelemalla ja joka rentoutuksella pörähtää mojova ja väkevä pieru ilmoille.
Saattaa olla parempi, kuin tyypillisellä palstanaisella, jonka mielestä emättimen ympärillä ei ole mitään lihaksia millä puristella ja pillukin menee sitä väljemmäksi mitä enemmän on kiihottunut.
Emätin todellakin laajenee leveyssuunnassa kun nainen kiihottuu. Myös pituussuunnassa, mutta tuo on enemmän riippuvaista naisen muusta fysiikasta, kohdun asennosta erityisesti.
Jep. Siksi yhdessä laukeaminen yhdynnässä on niin vaikeaa. Kun nainen on lähellä -> voitelu on niin sanotusti kunnossa ja emätin laajimmillaan -> kitka pienenee ja penis luulee olevansa jossain muualla.
Höpöhöpö.
En tiedä johtuuko minun täysin päinvastaiset kokemukset siitä, että olen valinnut aina vain laadukkaita naisia, eli niitä, jotka eivät ole heti reidet levällään pienen flirtin jälkeen.
Luonnollisesti olen välttynyt kohtaamasta ainoatakaan palstan naista, joilla emätin toimii nurinkurisesti. Olen törmännyt myös erittäin hyvällä voitelulla varustettuihin emättimiin, eikä se ole vaikuttanut lopputulokseen, eli nainen saa ensin rajun/rajuja orgasmeja ja koska se kiihottaa minua entisestään, niin saan itsekin niin rajusti, että jos olisin tyypillisen palstamamman ruoansulatusjärjestelmällä varustettu, niin mojova pierukin saattaisi etsiä pakotietä ilmoille.
Ei ole edelleenkään nurinkurista toimintaa, että emätin laajenee ja kostuu naisen kiihottuessa. Se on melko joustava elin.
Välys kasvaa niin tunto häviää. Se on niin yksinkertaista. Penis kun ei enää täydestä erektiosta kasva, eikä sisään oikein pääse ilman erektiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Siksi yhdessä laukeaminen yhdynnässä on niin vaikeaa. Kun nainen on lähellä -> voitelu on niin sanotusti kunnossa ja emätin laajimmillaan -> kitka pienenee ja penis luulee olevansa jossain muualla.
Höpöhöpö.
En tiedä johtuuko minun täysin päinvastaiset kokemukset siitä, että olen valinnut aina vain laadukkaita naisia, eli niitä, jotka eivät ole heti reidet levällään pienen flirtin jälkeen.
Luonnollisesti olen välttynyt kohtaamasta ainoatakaan palstan naista, joilla emätin toimii nurinkurisesti. Olen törmännyt myös erittäin hyvällä voitelulla varustettuihin emättimiin, eikä se ole vaikuttanut lopputulokseen, eli nainen saa ensin rajun/rajuja orgasmeja ja koska se kiihottaa minua entisestään, niin saan itsekin niin rajusti, että jos olisin tyypillisen palstamamman ruoansulatusjärjestelmällä varustettu, niin mojova pierukin saattaisi etsiä pakotietä ilmoille.
Ei ole edelleenkään nurinkurista toimintaa, että emätin laajenee ja kostuu naisen kiihottuessa. Se on melko joustava elin.
Välys kasvaa niin tunto häviää. Se on niin yksinkertaista. Penis kun ei enää täydestä erektiosta kasva, eikä sisään oikein pääse ilman erektiota.
Tuo haiskahtaa tyypilliseltä naissönköttämiseltä, kun toosa on väljä, eikä muutu mitenkään oli kiihottunut tai ei. Vähän sama asia, kuin pienimunainen mies selittäisi, että muna nyt yliopiston miestutkimuslaitoksen mukaan tutkitusti pienenee kiihottuessaan.
Ettekö te nyt tajua, että teidän ikäloppujen mummojen lisäksi täällä on vähintään muutamia miehiä, joilla on kokemuspohjaa normaalilla värkillä varustetuista naisista. Terveellä normaalilla naisella pimppi muuttuu kiihottuessa tiukemmaksi. Palstamammoilla se kun on kuulemma tunnoton lörppä ja ollut ties kuinka kauan ilman täytettä, niin ihmekös tuo, jos on ulommat häppärit ja emättimen aukko heti ammollaan, kuin kotkanpoikasen nokka nähdessään, että emo kiikuttaa jotain kalanperkuujätettä tai hiirenraatoa evääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
Tuo haiskahtaa tyypilliseltä naissönköttämiseltä, kun toosa on väljä, eikä muutu mitenkään oli kiihottunut tai ei. Vähän sama asia, kuin pienimunainen mies selittäisi, että muna nyt yliopiston miestutkimuslaitoksen mukaan tutkitusti pienenee kiihottuessaan.
Ettekö te nyt tajua, että teidän ikäloppujen mummojen lisäksi täällä on vähintään muutamia miehiä, joilla on kokemuspohjaa normaalilla värkillä varustetuista naisista. Terveellä normaalilla naisella pimppi muuttuu kiihottuessa tiukemmaksi. Palstamammoilla se kun on kuulemma tunnoton lörppä ja ollut ties kuinka kauan ilman täytettä, niin ihmekös tuo, jos on ulommat häppärit ja emättimen aukko heti ammollaan, kuin kotkanpoikasen nokka nähdessään, että emo kiikuttaa jotain kalanperkuujätettä tai hiirenraatoa evääksi.
Olen 35v mies. Siksi voin kokemuspohjalta sanoa, että tunto häviää kun omistan peniksen.
Kannattaa trollata paremmin. Ei kukaan oikeasti ole noin idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa.
Sehän riippuu miehestä! Ei hyväkään nainen halua seksiä itsekkään ja nopeasti laukeavan nylkyttäjän kanssa.
Kyllä se pitkään jyystävän ja siitä sitten itseensä tyytyväisen miehen kanssa seksi on aivan kauheaa. Minusta viisi minuuttia riittää, jos siihen on ryhdyttävä.
Ei se määrä vaan se laatuja mukana on oltava rakkauttakin ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole parisuhde, jos siinä ei ole jatkuvaa seksiä. Jos ei tätä ymmärrä, niin voi ruveta sinkuksi tai yksinhuoltajaksi. Onneksi minulla on puoliso, joka ymmärtää nämä parisuhteen perusasiat. Tällä palstalla näyttää vain olevan aika monta, jotka eivät ymmärrä tätä asiaa. Seksiä on myös velvollisuus antaa, vaikka sitä ei itse haluaisikaan.
En ymmärrä tuota seksin "tärkeyttä".
Seksi ei ole elinehto. Ihminen pysyy hengissä myös ilman seksiä. Minusta se on verrattavissa lähinnä esim. makeiden herkkujen syömiseen. Jotkut pitävåt niistä ja syövät niitä usein, mutta kaikille makea ei maistu samalla tavalla.
Myönnän, etten näe seksissä mitään kaunista. Jännittävää ja mielenkiintoista se voi olla, mutta kauniina en ole nähnyt sitä koskaan.
Sama homma. Ärsyttää kun mainitaan rakastelu ja että on kauneinta mitä kaksi voi tehdä. Ihan oikeesti hinkata alapäitä yhteen on KAUNEINTA mitä voi tehdä? Vaikka tuntuisi hyvältä niin onhan se ällöttävää.
Itse en jaksais kattoo kotona munaansa jatkuvasti hinkkaavaa äijää, jos itelle seksi ei maistu. Tehköön omissa oloissaan.
Ja asun siis yksin, ei liene yllätys. Parisuhteet koettu.
Joo ei ole yllätys, että asut yksin 😂
Varmaan mukavaa seuraa muutenkin olet ja ystävällinen asiakaspalvelijoille, jne.
Olen ihan mukavaa seuraa kyllä, mutta jos minua ei kiinnosta jatkuva sekstailu niin olen vaan päättänyt ettei minun kannata olla parisuhteessa eikä elää miehen kanssa. Mulla on monta ystävää joita ei myöskään kiinnosta mutta raha kiinnostaa ja siksi pysyvät suhteissa.
No sieltähän se motiivi tuli kun tuossa aikaisemmin kysyin, että mikä on näiden miehiään vihaavien ja halveksivien keski-ikäisten naisten syy pysyä suhteessa.
Raha.
Taloudelliset syyt ovat kautta historian olleet avioliiton peruste.
Avioliitto on aina ensisijaisesti taloudellinen sopimus.
Avioliittolaissa käsitellään vain taloudellista suhdetta osapuolten välillä. Siinä ei mainita mitään rakkaudesta, yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Mitä työtä se haarojen avaaminen sulta vaatii? Sen kun makaat siinä
Vuoden surkein rakastaja on valittu! Ai nainen vaan levittää jalkansa??? Kuinka aikuinen voi olla noin pihalla? Oletko koskaan edes kokeillut? Joskus törmännyt lakanoiden välissä tällaiseen avuttomaan urpoon jonka osaaminen on tasoa 1+1 =… ööö 1? Kannattaa etsiä mieluimmin mies joka on jotain VA=(VTVD)f -tasoa.
Mikä yhtälö tuo on? Ei vaikuta kovin vaikealta keksiä VA (olettaen, että VA on yksittäinen muuttuja).
Vaimo haluaa 2-3 krt viikossa ja mua taas panettaa koko valveilloloaika, joten olen ratkaissut haasteen hommaamalla rinnalle 2 yh-naista, joita käyn sitten kodin kuivina päivinä pökkimässä. Kun on haaremi, niin jollekin aina maistuu naiskentelut.
Olen 58 eli eiköhän tämä lähivuosina ihan luonnostaan rauhoitu ja voin jättää sivusuhteet pois. Näillä mennään nyt kuitenkin.
Kyllikin kanssa voi päästellä pahimmat paineet pois, välillä se pesee oikean seksin mennen tullen.
Jos ei ole valmis harrastamaan seksiä useita kertoja viikossa ei pidä edes lähteä parisuhteeseen. Silloin pitää liittyä johonkin aseksuaalisien vertaiskerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo haluaa 2-3 krt viikossa ja mua taas panettaa koko valveilloloaika, joten olen ratkaissut haasteen hommaamalla rinnalle 2 yh-naista, joita käyn sitten kodin kuivina päivinä pökkimässä. Kun on haaremi, niin jollekin aina maistuu naiskentelut.
Olen 58 eli eiköhän tämä lähivuosina ihan luonnostaan rauhoitu ja voin jättää sivusuhteet pois. Näillä mennään nyt kuitenkin.
Hyi mikä ....
Vierailija kirjoitti:
Aikansa jaksoin itsekin. Mutta kyllä siihen seksiin ja jyystämiseen menee jossain kohtaa maku, vaikka se olis kuinka hyvää. Nykyään onnellinen sinkku.
🤣 Juu varmaan
Mäkin olin TODELLA helpottunut, kun mies sai aivovamman ja seksihalut hiipuivat häneltä. Useamman vuoden olin jo suostunut, että saisin sen vonkaamisen ja syyllistämisen, jopa mykkäkoulun loppumaan. No nyt mies on jo kuollut ja uutta ukkoa ei tule vaatimuksiaan esittämään.
Vierailija kirjoitti:
"Ärsyttää kun mainitaan rakastelu ja että on kauneinta mitä kaksi voi tehdä"
Kuin sokealle selittäisi värien käyttöä mosaiikkitaiteessa.
Varmaan se voi joillekin todellisille rakastavaisille olla kaunista. Mutta miten suurin osa miehistä puhuu seksistä, ei kuulosta kauniilta ja romanttiselta. Mutta tiedän että muutama poikkeus on olemassa. - eri
Mistähän se vois kertoa?
1 - 3 minuuttia