Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?

Vierailija
28.07.2026 |

Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.

Kommentit (309)

Vierailija
261/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa

Vierailija
262/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin. 

Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.

Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.

Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D

Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä. 

Silloin ei tarvitse olla seksiä jos kumpikaan ei halua sitä.

Silloin ei tarvitse olla seksiä, jos jompikumpi ei sitä halua. Kenenkään ei vastentahtoisesti seksiä tarvitse harrastaa. 

Juu, mutta ei se toisen tarvetta poista. Tasapuolisuuden nimissä toivottavasti tämä seksihalutonkaan ei vaadi muita asioita toiselta. Ei ole pakko tehdä muitakaan asioita jos ei halua. Turha olla pahana jos toinen ei käy kaupassa, siivoa, hiero tai anna arkihellyyttä, lähde yhdessä lenkille tai mitä hyvänsä mistä toinen tykkäisi, mutta toinen ei niin välitä.

Kaupassa tulee käydä ja siivota pitää. Tietysti. Ei se toinen ole mikään orja, joka hoitaa nuo asiat puolestasi. Jokaisen tulee osallistua kodin askareisiin yhtälailla. 

Hieroa ei tietty ole pakko, eikä sinne lenkille lähteä. 

Toista ei hyväksikäytetä. Ei seksissä, eikä kodin hoidossa. 

Ei tarvitse jos ei halua. Toiselle voi hyvin riittää, että juo kahvin aamulla ja syö ulkona eikä pölykään haittaa siinä määrin kuin toista osapuolta. Jos siisteyskäsitykset eroaa toisistaan niin siivotkoon se joka useammin haluaa. Ei saa toiselta vaatia. Silloin se sitä hyväksikäyttöä juuri on. Eli ei saa vaatia toista siivoamaan jos hän ei koe tarvetta siivoukselle.

Jos yhdessä asutaan, niin sitten sitä kotia myös yhdessä hoidetaan. Siistimpi voi hieman alentaa siisteysvastimuksiaan, ja sotkussa viihtyvä hieman siivoaa enemmän kuin itsekseen ollessa siivoaisi. Sopiva kompromissi on haettava jos yhdessä haluaa olla. 

Jos haluaa elää täysin omien sääntöjensä mukaan niin sitten kannattaa asua itsekseen. 

Kaupassa käymätön ei sitten koske toisen ostamiin ruokiin jääkaapissa jos haluaa sen kaupassa käymisen välttää. Tässäkin parasta on kompromissit, eli välillä syödään ulkona ja välillä kotona. Vähentää molempien kauppakäyntejä yhtälailla. 

Seksiinkin voi löytää kompromissin. Miksi siinä vaan toisen pitäisi myöntyä toisen tahtoon ja esim siivouksessa sama ei päde?

Koska vastentahtoinen seksi on täysin eri asia kuin joku siivoaminen tai kaupassa käyminen. Ei mieskään halua karvaista Jormaa aukkoinsa jos se ei tunnu itselle hyvältä jutulta. Pahoinpitelyissä myöskään ei etsitä kompromisseja.

Toisen kehoon ei kajota jollei se toinenkin sitä halua. 

Varmaan sitten ei ole Jorman kanssa parisuhteessa ja mistään pahoinpitelystä tässä ei ole kyse. Ei ole sen kummempi asia kuin jos toinen hieroo vaikka ei tekisi mieli.

Itse harrastan ennemmin seksiä kuin siivoan. 

Sinä et sitten yksinkertaisesti ymmärrä, mitä tarkoittaa kun sitä seksiä oikeasti ei halua. 

Minä pidän seksistä, ja harrastan sitä mielelläni. Olen kuitenkin ollut tilanteessa, jossa pitkäaikaisesti harrastin seksiä ilman omaa halua, ja se johti vuosikausien itsetuhoiseen masennuskierteeseen kun toinen siihen painosti. 

Se, että seksiä ei halua on täysin eri asia kuin se, että sitä ei tee mieli juuri sillä hetkellä. Halut hyvinkin voivat herätä jos vain ei tee mieli, tai se tosiaankin voi olla verrattavissa johonkin niskahierontaan. 

Jos seksiä ei sillä hetkellä ei halua, ja sitä kuitenkin päätyy painostettuna harrastamaan, on lopputulos karmea.

Ja ihan selvennykseksi, minä olen parisuhteessani se, joka haluaa enemmän seksiä kuin mieheni. 

Miksi ihmeessä olet ollut ihmisen parisuhteessa, jossa seksi tuntuu karmealta ja saa itsetuhoisia ajatuksia? Ja et halunnut kumppaniasi ja seksin pyytäminen oli painostusta? Ei tulisi itselle mieleenikään olla sellaisen ihmisen kanssa, jos seksi ja läheisyys on noin kamalaa ja aiheuttaa masennusoireita. 

Joskus suhteessa ollessani ei ihan aina hirveästi tehnyt mieli, mutta kun leikkiin ryhtyi, niin kyllä siitä itsekkin innostui hetken päästä. Mutta minä rakastinkin kumppaniani. Ilmeisesti aika moni kuiva korppu nainen on täällä suhteessa miehen kanssa, jota ei oikeasti rakasta? Mies on vaan maksaja ja kämppis. 

Alussa pidin seksistä, ja halusin sitä. Mies kuitenkin halusi useammin. Pikkuhiljaa homma meni siihen, että ei niin kauheana tehnyt mieli, mutta toisen mieliksi lähdin hommaan mukaan kun toinen niiiiiin kovasti halusi. Jokaisen kerran jälkeen kun itseä ei niin kiinnostanut, halut vähenivät ja painostus lisääntyi.

Lopulta tilanne oli se, että pelkkä seksin ajattelu sai minut näkemään mustaa ja kuolemaa, ja koen itseni hyvin onnelliseksi kun osasin lopulta suhteesta lähteä. Olisi tietysti pitänyt lähteä paljon aiemmin, mutta kun asiat hiljalleen menevät huonompaan suuntaan sitä melkein ei edes huomaa.

Siinä vaiheessa kun nukahdin joka ilta itkuun, yhtenä iltana vain ymmärsin, että vika ei ole minussa vaan hänessä.

Lähdin suhteesta nopealla tahdilla, ja sain onneksi apua ulkopuolelta. Vaikeaa se oli, yhä häntä rakastin hyvin paljon, ja muuten hän olikin hyvä kumppani. Seksin kohdalla vain jostain syystä ei osannut asettua toisen osaan. 

Ajatusmaailma oli se, että koska minusta tämä on kivaa aina, niin muutkin tuntevat samoin. 

Tuosta meni vuosia toipua. Nykyään kuitenkin olen suhteessa, jossa minä olen se, joka haluaa enemmän. Hyvin onnellisessa suhteessa. Eikä tulisi mieleenkään toista seksiin painostaa. 

Minä nukahdan joka ilta itkuun koska mies ei halua. Ei hänessä tietenkään vikaa ole, mutta ei ehkä minussakaan. Surullinen olen silti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin. 

Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.

Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.

Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D

Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä. 

Silloin ei tarvitse olla seksiä jos kumpikaan ei halua sitä.

Silloin ei tarvitse olla seksiä, jos jompikumpi ei sitä halua. Kenenkään ei vastentahtoisesti seksiä tarvitse harrastaa. 

Juu, mutta ei se toisen tarvetta poista. Tasapuolisuuden nimissä toivottavasti tämä seksihalutonkaan ei vaadi muita asioita toiselta. Ei ole pakko tehdä muitakaan asioita jos ei halua. Turha olla pahana jos toinen ei käy kaupassa, siivoa, hiero tai anna arkihellyyttä, lähde yhdessä lenkille tai mitä hyvänsä mistä toinen tykkäisi, mutta toinen ei niin välitä.

Kaupassa tulee käydä ja siivota pitää. Tietysti. Ei se toinen ole mikään orja, joka hoitaa nuo asiat puolestasi. Jokaisen tulee osallistua kodin askareisiin yhtälailla. 

Hieroa ei tietty ole pakko, eikä sinne lenkille lähteä. 

Toista ei hyväksikäytetä. Ei seksissä, eikä kodin hoidossa. 

Ei tarvitse jos ei halua. Toiselle voi hyvin riittää, että juo kahvin aamulla ja syö ulkona eikä pölykään haittaa siinä määrin kuin toista osapuolta. Jos siisteyskäsitykset eroaa toisistaan niin siivotkoon se joka useammin haluaa. Ei saa toiselta vaatia. Silloin se sitä hyväksikäyttöä juuri on. Eli ei saa vaatia toista siivoamaan jos hän ei koe tarvetta siivoukselle.

Jos yhdessä asutaan, niin sitten sitä kotia myös yhdessä hoidetaan. Siistimpi voi hieman alentaa siisteysvastimuksiaan, ja sotkussa viihtyvä hieman siivoaa enemmän kuin itsekseen ollessa siivoaisi. Sopiva kompromissi on haettava jos yhdessä haluaa olla. 

Jos haluaa elää täysin omien sääntöjensä mukaan niin sitten kannattaa asua itsekseen. 

Kaupassa käymätön ei sitten koske toisen ostamiin ruokiin jääkaapissa jos haluaa sen kaupassa käymisen välttää. Tässäkin parasta on kompromissit, eli välillä syödään ulkona ja välillä kotona. Vähentää molempien kauppakäyntejä yhtälailla. 

Seksiinkin voi löytää kompromissin. Miksi siinä vaan toisen pitäisi myöntyä toisen tahtoon ja esim siivouksessa sama ei päde?

Koska vastentahtoinen seksi on täysin eri asia kuin joku siivoaminen tai kaupassa käyminen. Ei mieskään halua karvaista Jormaa aukkoinsa jos se ei tunnu itselle hyvältä jutulta. Pahoinpitelyissä myöskään ei etsitä kompromisseja.

Toisen kehoon ei kajota jollei se toinenkin sitä halua. 

Varmaan sitten ei ole Jorman kanssa parisuhteessa ja mistään pahoinpitelystä tässä ei ole kyse. Ei ole sen kummempi asia kuin jos toinen hieroo vaikka ei tekisi mieli.

Itse harrastan ennemmin seksiä kuin siivoan. 

Sinä et sitten yksinkertaisesti ymmärrä, mitä tarkoittaa kun sitä seksiä oikeasti ei halua. 

Minä pidän seksistä, ja harrastan sitä mielelläni. Olen kuitenkin ollut tilanteessa, jossa pitkäaikaisesti harrastin seksiä ilman omaa halua, ja se johti vuosikausien itsetuhoiseen masennuskierteeseen kun toinen siihen painosti. 

Se, että seksiä ei halua on täysin eri asia kuin se, että sitä ei tee mieli juuri sillä hetkellä. Halut hyvinkin voivat herätä jos vain ei tee mieli, tai se tosiaankin voi olla verrattavissa johonkin niskahierontaan. 

Jos seksiä ei sillä hetkellä ei halua, ja sitä kuitenkin päätyy painostettuna harrastamaan, on lopputulos karmea.

Ja ihan selvennykseksi, minä olen parisuhteessani se, joka haluaa enemmän seksiä kuin mieheni. 

Miksi ihmeessä olet ollut ihmisen parisuhteessa, jossa seksi tuntuu karmealta ja saa itsetuhoisia ajatuksia? Ja et halunnut kumppaniasi ja seksin pyytäminen oli painostusta? Ei tulisi itselle mieleenikään olla sellaisen ihmisen kanssa, jos seksi ja läheisyys on noin kamalaa ja aiheuttaa masennusoireita. 

Joskus suhteessa ollessani ei ihan aina hirveästi tehnyt mieli, mutta kun leikkiin ryhtyi, niin kyllä siitä itsekkin innostui hetken päästä. Mutta minä rakastinkin kumppaniani. Ilmeisesti aika moni kuiva korppu nainen on täällä suhteessa miehen kanssa, jota ei oikeasti rakasta? Mies on vaan maksaja ja kämppis. 

Alussa pidin seksistä, ja halusin sitä. Mies kuitenkin halusi useammin. Pikkuhiljaa homma meni siihen, että ei niin kauheana tehnyt mieli, mutta toisen mieliksi lähdin hommaan mukaan kun toinen niiiiiin kovasti halusi. Jokaisen kerran jälkeen kun itseä ei niin kiinnostanut, halut vähenivät ja painostus lisääntyi.

Lopulta tilanne oli se, että pelkkä seksin ajattelu sai minut näkemään mustaa ja kuolemaa, ja koen itseni hyvin onnelliseksi kun osasin lopulta suhteesta lähteä. Olisi tietysti pitänyt lähteä paljon aiemmin, mutta kun asiat hiljalleen menevät huonompaan suuntaan sitä melkein ei edes huomaa.

Siinä vaiheessa kun nukahdin joka ilta itkuun, yhtenä iltana vain ymmärsin, että vika ei ole minussa vaan hänessä.

Lähdin suhteesta nopealla tahdilla, ja sain onneksi apua ulkopuolelta. Vaikeaa se oli, yhä häntä rakastin hyvin paljon, ja muuten hän olikin hyvä kumppani. Seksin kohdalla vain jostain syystä ei osannut asettua toisen osaan. 

Ajatusmaailma oli se, että koska minusta tämä on kivaa aina, niin muutkin tuntevat samoin. 

Tuosta meni vuosia toipua. Nykyään kuitenkin olen suhteessa, jossa minä olen se, joka haluaa enemmän. Hyvin onnellisessa suhteessa. Eikä tulisi mieleenkään toista seksiin painostaa. 

Noinhan se menee... Jos jäätelöä tyrkyttää liikaa niin sekin alkaa ällöttää... 

Sun eksäs ei vaikuta myöskään aivan tasapainoiselta, ehkä joku seksiaddikti? 

Vierailija
264/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ollut missään suhteessa alkuhuuman jälkeen mitään vakiintunutta seksin määrää viikossa tai edes kuukaudessa. Kyllä se on aina mennyt siihen että voi mennä viikkojakin että seksi ei käy edes mielessä ja sitten on aikoja että sitä voi olla monta kertaa päivässä tai päivittäin. 

Kuulostaa tylsältä rutiinilta jos seksiä pitäisi olla joku tietty määrä viikossa. 

Vierailija
265/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saadaan sellaiset ihmiset yhteen joilla tuo kohtaa. Itse olen semmonen ADHD mies että jos saisin valita en oikeastaan muuta tekisi kuin söisi, nukkuisi ja panisi. Viimeksi suhteessa ollessa se oli koko ajan panemista ja siihen ei kyllästy koskaan.

Mistä löytäisin naisen joka on samanlainen?

Kyllä - mulla on erittäin extreme libido.

Joo, ex sanoi että oon riippuvainen ja että haluan liikaa.

Mikään aikuisviihde ei nappaa.

Oikea seksi kyllä jatkuvasti.

Mutta vakituinen kumppani siihen, ei jaksa irtosuhteita. 

Vierailija
266/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hormoniehkäisy vei halut. Kun lopetin ne, niin halut palasivat. 

Nykyään käytetään kondomia. 

Vierailija
267/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ja naisilla on valtava ero libidoissa tilastollisesti. Parisuhteen haluttomuusongelmiin kehoitetaan usein löytämään kumppani, jonka kanssa halut kohtaavat. Tämä tilastollisesti aika no hope projekti kun naisilla kaikissa ikäryhmissä, alkaen parikymppisistä on matalampi libido kuin niillä miehillä, joilla libido on matalin eli yli kuusikymppisillä.

Yli kuuskymppisillä matalin???

Itsellä jo yli 70 mittarissa eikä vielä merkkejä heikentymisestä.

Minun taloni on punainen -> kaikki talot ovat punaisia. 

Kyllä, libido keskimäärin laskee iän funktiona, ja siihen on ihan biologiset syyt (lisääntyminen).

Vierailija
268/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi valita seksin ja raskaan punttitreenin väliltä, kyllä se punttitreeni vie voiton.

M54

Oletkos milloinkaan koittanut naisen kanssa. Nyrkki-Kyllikkiin tosiaan kyllästyy jo murrosikäisenä.?

Vierailija
269/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse seksiin hulluna käyvä nainen ja juuri haluaisin miehen avioon, joka vuosikymmeniä olisi tappi tanassa. Toivottavasti löytyy ja unelmani täyttyy. Eikä vain unelmani. 

Tää voi sit vaihdevuosien aikaan hyytyä. Että ehkä sitä ajatellen katselisin keskivertohalukkaita miehiä. Itsekin olin nuorempana hurlumhei, mut nyt kerran viikossa on ihan ok. 

Vierailija
270/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto päivässä ei ole varmaan liikaa vaadittu jos mies on parisuhteessa aktiivinen ja miellyttävä.

Tuohan on pahin seksin tappaja. Jos haluat enemmän seksiä, niin anna sille vaimollesi niitä orgasmeja ilman että itse saat mitään. Siitä ne naisen halutkin sitten todennäköisesti lähtevät nousuun, kun hän yhdistää seksin omaan nautintoonsa. Silloin kun nauttii, niin alkaa haluta antaa sitä nautintoa toisellekin. 

Tämä ohje oli naisille, jotka ovat kyllästyneet seksiin eivätkä sitä halua. Jos mies on miellyttävä ja parisuhde muuten kunnossa, ei se suihinotto päivässä kovin paha hinta ole parisuhteesta.

Yksikin vastentahtoinen suihinotto on syy erolle. Jos toinen tuolla tavoin haluaa kehoasi hyväksikäyttää niin se on karmeaa. 

Toisen kehoa ei käytetä omiin haluihin jos se toinen ei sitä halua.

Sama, jos nainen sanoisi, että eihän sinulta ole mikään ongelma avata kehosi aukkoja isolle Jormalle kerran päivässä. Ehkä hän nauttisi sitä katsella ja kokisi sen tarpeelliseksi itselleen. Täsmälleen sama asia.

Epähaluttu seksuaalinen teko on kamalaa. 

Voi se haluton osapuoli myös päättää, että haluaa antaa nautintoa toiselle vaikka itse on seksihaluton. Ei se ole sen kummempi asia kuin, että toinen hieroo selkää vaikkei huvittaisi.

Minä hyvin pystyn hieromaan hartioita itkemättä vaikken haluaisi. Seksiin en itkemättä kykene jos sitä en halua. 

Miksi hierojan ammatti on aivan hyväksytty ammatti, mutta prostituoidun ammatti ei? 

Meitä on moneen junaan. Itse pystyn hyvinkin nuolemaan vaimoa ja tyydyttämään käsin ihan itkemättä, vaikka juuri silloin ei tekisi kauheasti mieli paneskella. Ajatella!

Kyseessä on kuitenkin minulle rakas ihminen, josta haluan pitää huolta myös seksuaalisesti, kuten hänkin pitää minusta.

Narsumarsulle tietysti aivan vieras ajatus.

Vierailija
271/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto päivässä ei ole varmaan liikaa vaadittu jos mies on parisuhteessa aktiivinen ja miellyttävä.

Tuohan on pahin seksin tappaja. Jos haluat enemmän seksiä, niin anna sille vaimollesi niitä orgasmeja ilman että itse saat mitään. Siitä ne naisen halutkin sitten todennäköisesti lähtevät nousuun, kun hän yhdistää seksin omaan nautintoonsa. Silloin kun nauttii, niin alkaa haluta antaa sitä nautintoa toisellekin. 

Tämä ohje oli naisille, jotka ovat kyllästyneet seksiin eivätkä sitä halua. Jos mies on miellyttävä ja parisuhde muuten kunnossa, ei se suihinotto päivässä kovin paha hinta ole parisuhteesta.

Yksikin vastentahtoinen suihinotto on syy erolle. Jos toinen tuolla tavoin haluaa kehoasi hyväksikäyttää niin se on karmeaa. 

Sama, jos nainen sanoisi, että eihän sinulta ole mikään ongelma avata kehosi aukkoja isolle Jormalle kerran päivässä. Ehkä hän nauttisi sitä katsella ja kokisi sen tarpeelliseksi itselleen. Täsmälleen sama asia.

Voi se haluton osapuoli myös päättää, että haluaa antaa nautintoa toiselle vaikka itse on seksihaluton. Ei se ole sen kummempi asia kuin, että toinen hieroo selkää vaikkei huvittaisi.

Minä hyvin pystyn hieromaan hartioita itkemättä vaikken haluaisi. Seksiin en itkemättä kykene jos sitä en halua. 

Miksi hierojan ammatti on aivan hyväksytty ammatti, mutta prostituoidun ammatti ei? 

Meitä on moneen junaan. Itse pystyn hyvinkin nuolemaan vaimoa ja tyydyttämään käsin ihan itkemättä, vaikka juuri silloin ei tekisi kauheasti mieli paneskella. Ajatella!

Kyseessä on kuitenkin minulle rakas ihminen, josta haluan pitää huolta myös seksuaalisesti, kuten hänkin pitää minusta.

Narsumarsulle tietysti aivan vieras ajatus.

Niin, eli haluat kuitenkin jollain tasolla koskea ja tulla kosketetuksi seksuaalisesti. 

Silloin, kun ei halua niin ei halua. 

Vierailija
272/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30v yhdessä ja edelleen pannaan lähes päivittäin. Viimeksi tänään.

Vierailija
273/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sen miehenkin halut vuosien myötä vähenee. Aika aikaa kutakin. Nautin nuorena kun seksiä oli paljon, nyt en enää ihan fyysisesti pystyisi siihen (N45), paikat ei kestä. Alkaa ärsyttää jo sekin jos yksi krt kestää liian kauan. Se ei kuitenkaan tarkoita ettenkö haluaisi ollenkaan, mutta seksuaalisuus on muutakin 

Oho ! Paikat ei kestä ! Hanki nyt apteekista voiteita siihen , tai  muuta hormonikorvaushoitoa

t. Mummeli  69 v, seksiä viikoittain

Vierailija
274/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa olisikin hyvä, jos halut kohtaisivat. Onglemia on luvassa, jos toinen haluaa monta kertaa viikossa ja toiselle riittää kerran pari kuukaudessa.

Juu niin olisi hyvä. Itse en tuon takia viitsi olla parisuhteessa kun koko ajan hoetaan että parisuhteen liima on seksi ja ilman seksiä ei ole parisuhdetta ja pissavälineiden hinkkaaminen vuodesta toiseen on vaan kyllästyttävää. Joskus tekee mieli mutta ei se montaa kertaa vuodessa ole eikä edes usein kohdistu kumppaniin :D

Parisuhdehan on nimensä mukaan parisuhde, voit etsiä ja löytääkin sopivan vastinparin jolla samat intressit. Kukaan muu ei todellakaan määritä minkä verran teidän tulisi parina mitäkin tehdä.

Vierailija
275/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä vain viikonloppuisin. Arkipäivät on pyhitetty muille asioille.

Vierailija
276/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sen miehenkin halut vuosien myötä vähenee. Aika aikaa kutakin. Nautin nuorena kun seksiä oli paljon, nyt en enää ihan fyysisesti pystyisi siihen (N45), paikat ei kestä. Alkaa ärsyttää jo sekin jos yksi krt kestää liian kauan. Se ei kuitenkaan tarkoita ettenkö haluaisi ollenkaan, mutta seksuaalisuus on muutakin 

Oho ! Paikat ei kestä ! Hanki nyt apteekista voiteita siihen , tai  muuta hormonikorvaushoitoa

t. Mummeli  69 v, seksiä viikoittain

Ei ne voiteet mitään auta jos akti kestää liian pitkään. Nirhaumia tulee toisille helpommin, ja emättimissä ja peniksissä on kokoerojakin. Ja kauhea jyystö käy kivuliaaksi nopeammin kuin hidas rakastelu. 

Taidat kuitenkin olla mies. Ymmärrät siitä huolimatta varmasti kuitenkin, että limakalvot ovat herkempiä kuin peniksen iho. 

Vierailija
277/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 60v.  Olen aina inhonnut seksiä. Nuorena seurustelusuhteissa harrastin sitä, kun se  "kuului" parisuhteeseen. En koskaan nauttinut, koin oloni  noloksi ja kiusaantuneeksi. Kunnes 40- vuotiaana vihdoin ymmärsin, että ei minun ole pakko tehdä jotain, mistä en pidä. Sen jälkeen olen ollut onnellisesti yksin jo 20vuotta.  Meitä on moneen junaan, osa jää asemallekin. 

Vierailija
278/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole ollut missään suhteessa alkuhuuman jälkeen mitään vakiintunutta seksin määrää viikossa tai edes kuukaudessa. Kyllä se on aina mennyt siihen että voi mennä viikkojakin että seksi ei käy edes mielessä ja sitten on aikoja että sitä voi olla monta kertaa päivässä tai päivittäin. 

Kuulostaa tylsältä rutiinilta jos seksiä pitäisi olla joku tietty määrä viikossa. 

Naisella voi tosiaan mennä viikkoja ettei seksi käy mielessä.

Vierailija
279/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Vastentahtoisesta seksistä tulee itsetuhoisia ajatuksia ja jopa viikkoja kestävää alakuloisuutta ja itkuisuutta. 

Hierominen on hetkellisesti vain tylsää. 

Seksittömyydestä myös. 🥲

Se seksittömyys kuitenkaan ei ole toiseen kajoamista. Ja sitä voi hoitaa opettelemalla rakastamaan itseään, vaikka se haastavaa onkin. Toista ei painosteta seksiin jos se toinen ei sitä halua, sellainen on vain sinun oman pahan olosi siirtämistä toiseen. 

Itsensä rakastaminen ja seksin puute ei liity mitenkään toisiinsa. 😄

Vierailija
280/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Vastentahtoisesta seksistä tulee itsetuhoisia ajatuksia ja jopa viikkoja kestävää alakuloisuutta ja itkuisuutta. 

Hierominen on hetkellisesti vain tylsää. 

Seksittömyydestä myös. 🥲

Se seksittömyys kuitenkaan ei ole toiseen kajoamista. Ja sitä voi hoitaa opettelemalla rakastamaan itseään, vaikka se haastavaa onkin. Toista ei painosteta seksiin jos se toinen ei sitä halua, sellainen on vain sinun oman pahan olosi siirtämistä toiseen. 

Itsensä rakastaminen ja seksin puute ei liity mitenkään toisiinsa. 😄

Tietysti liittyy. Jos se seksin puute tuo riittämättömyyden tunteita, niin silloin sen lääke nimen omaan on se, että osaa rakastaa itseään. Se, että omanarvontunne ei ole riippuvainen seksin ja halutuksi tulemisen määrästä.