Järkyttävä sotku perheen jäljiltä hotellin aamiasipöydässä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012167371.html
Joku toinen asiakas päätti kuvata sotkun. Ehkä ei olisi ollut kiva ruokailla viereisessä pöydässä. Ei puhettakaan rauhallisesta hotelliaamiaisesta. Mutta tuotahan se on lapsiperheessä, kyllä se ruoka lentelee syöttötuolista.
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos ravintolassa konttaa lattialta pyyhkien omat roskat mutta herranjestas ei sitä kukaan odota
Odota vain, kuvan ottanut varmaan seuraavaksi haluaa uutisen, että drinkin juonut jätti lasin pöytään, eikä mennyt tiskaamaan sitä. Eikä vaihtanut serviettiä puhtaaseen ja vienyt likaista mukanaan.
Ehkä heillä oli kiire eikä kerennyt jäämään siivoamaan
Suomiporsaat matalla älykkyydellä taas lisääntyneet. Miten joku kehtaa jättää jälkeensä tuollaisen sikolätin?
Tuota.. asiakaspalvelija on siellä palveluammatissa. Miksi menet ravintolaan siivousvaatteissa konttaamaan ? Me muut saatetaan olla vaikka asiallisesti pukeutuneita
Tuota.. hotelliaamiaisella olen nähnyt aikuisten jättävän pöytiä pahempaan kuntoon. Lapsilta ymmärrettävää
Vierailija kirjoitti:
Tuota.. asiakaspalvelija on siellä palveluammatissa. Miksi menet ravintolaan siivousvaatteissa konttaamaan ? Me muut saatetaan olla vaikka asiallisesti pukeutuneita
Miksi heittelet tai annat kakarasi heitellä vesimelonit ja servetit lattialle?
Asiakkaat eivät siivoa hotellissa. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa voi lennellä, mutta julkisissa tiloissa pahin siivotaan itse.
Siivoojat on sitä varten. Itse en mene hotelliin lomalle siivoamaan.
Onko sulla mitään käytöstapoja? Sotketko kuon vähä mielinen hotellissa?
Ootko ollu hotellissa jossa itse siivoat sen huoneen lähtiessäsi?
Ja maksat vielä siitä?
Jos ihmiset huolehtisivat edes perussiisteydestä, kaikki saisivat entistä siistimmän ja puhtaamman huoneen. Ei tarvitse perusteellisesti siivota, mutta roskia ei tarvitse kylvää ympäriinsä ja kaatuneet juomat ja muut tahrat voi itse pyyhkiä lattialta pois.
Eihän sielä rättejä edes ole.
Päiväpeitollako ne pyyhin tai verhoihin?
Kyllä siellä on jotain käsipaperia. Hyi oikeasti. Kävelet siis ihan mielelläsi tahmaisella lattialla sen sijaan, että pyyhkisit pois?
Tahmaisia ne on muutenkin. Sukat pidän aina jaloissa hotelleissa koska on likaiset lattiat jo tullessa.
No ne on juurikin sen takia tahmaisia, koska porukka elää, kuin siat.
Ne on siksi tahmaisia, että siivojilla on niin kiire aikataulu, että joutuvat pesemään paskasilla räteillä ja vedellä huoneita. Ne kuuluu siivota, mutta kun joku haluaa mahdollisimman vähän voittoa ja oikeuksistaan tietämättömiä työntekijöitä häntä rikastuttamaan, ja hotellin asiakkaan maksamaan siivotuilta näyttäviltä huoneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä noloa kuvata.. pikkujuttu tuo on.
Kuvaaminen ja julkaiseminen on jopa nolompaa. Olisi valittanut henkilökunnalle.
Niinpä, henkilökunta voi sitten sanoa, että me kyllä hoidetaan siivous. Samalla voisi antaa ohjeen, että soisi toisille ruokailijoille myös aamiaisrauhan.
Ei tollasille kuvottaville sioille mitään ruokarahaa tarvi antaa. Päinvastoin olisi kiva nähdä niiden naamat. Lihavia olivat. Se nyt on selvää
Lihavat usein syövät lautasen tyhjäksi, koska näin on opetettu kotona. Itsekin keräsin painoa lasten ollessa pieniä siksi, että söin heiltä yli jääneen ruoan hävikin pienentämiseksi.
Mistä niille työntekijöille maksetaan? Siitä että siivoaa sotkut
Olen samaa mieltä täällä siitä ettei vanhempien tehtävä ole siivota. Joskus olen nähnyt tapauksen jossa lasta ei mitenkään yritetty hillitä kun heitteli ruokaa lattialle, se oli erikoista ja silloin olisi saanut siivota sotkua
Mutta kolme lattialla olevaa vesimelonin palasta ei ehkä ylittäisi uutiskynnystä jos saisin päättää asioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heittelet tai annat kakarasi heitellä vesimelonit ja servetit lattialle?
Mulla ei ole kakaroita vaan lapsia ja he eivät heittelee ruokaa ravintolassa. Olen ollut töissä ravintolassa ja suurin ongelma siellä ei ole ihanat lapsukaiset aamiaisella vaan törttöiaikuiset humalassa.
En järkyttynyt tuosta sotkusta vaan siitä että joku otti siitä kuvan lehteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo on tuo, joka oikein kuvan laittoon lehteen ja oli kokoajan seurannut perheen syömisiä. Kuka kehtaa myöntää olevansa kyylä?
Keskittyisi omiin asioihinsa vain
Hyvä, että laittoi! Ehkä havahduttaa nyt muitakin siihen kuinka käyttäytyä. Aamiaisbufeekoultusta- kun muu ei enää auta. Aina kuvat vaan- silloin mieti kun mellastat-- niin nythän mukain seuraa joku-eli mua seurataan- nolaa siinä sitten itsesi . ehkä tämä hillitsee-
Laitetaanpa sama sääntö myös kuntosaleille. Kaikkea saa kuvata.
Olen aamiaistarjoilija. Minullakin on omia lapsia. En pöyristy siitä että lapset ovat lapsia. Onko tästä riehunut kukaan ammatikseen tarjoileva? No eipä tietenkään vaan ne tietyt suomalaiset lapsivihaiset asialla
Miksi tästä oikeasti tehtiin juttu lehteen?
Vierailija kirjoitti:
Ennen sotkivat idästä tulleet ja kasasivat lautaset täyteen ja jättivät syömättä. Eivät niin rajusti pöytiä sotkeneet, mutta oli ikävä joutua seuraamaan toimia.
Tekevät myös eväitä. Niitä tekevät myös kulmahousut. Tätä on todistettu ihan omin silmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa vakuutuksen kannalta, kuka on syyllinen! Ruokia ja litkuja heitellään lattialle ja joku kaatuu ja liukastuu tähän sotkuun. Kuka on vastuussa perheensä sotkemisesta.
Ei muuta kun maksamaan vaan nämä sottaajat jos joku kaatuu.
Ei kai henkilökunta voi laittaa sitä kolmiokilpeä ruokapöydän viereen, että varo lattia on luikas.
Älytöntä vaaratilannetta aiheuttavat!
Kyllä jokainen itsestään huolehtimaan pystyvä näkee jo aika kaukaa, että toi pöytä odottaa siivoamista, eikä mene itse siihen.
Pitäisikö olla myös K60 hotelleja, joihin siis hauraat ja seniorit vesimeloninpaloihin itsensä telovat eivät pääsisi? Heille olisi omissa hotelleissaan sitten pehmustetut ravintolasalit, pöytiintarjoilu ja syöttäminen, jotta eivät tulehdus ruokaansa.
Veikkaan, että kauhistelijat ovat nuoria ja lapsettomia veloja. Useimmat yli kuuskymppiset ovat elämänsä aikana olleet lasten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Suomiporsaat matalla älykkyydellä taas lisääntyneet. Miten joku kehtaa jättää jälkeensä tuollaisen sikolätin?
Ja tuo ei ole edes pahinta mihin törmätty sikailun osalta 🤯
Entä se saman perheen isä?