Järkyttävä sotku perheen jäljiltä hotellin aamiasipöydässä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012167371.html
Joku toinen asiakas päätti kuvata sotkun. Ehkä ei olisi ollut kiva ruokailla viereisessä pöydässä. Ei puhettakaan rauhallisesta hotelliaamiaisesta. Mutta tuotahan se on lapsiperheessä, kyllä se ruoka lentelee syöttötuolista.
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia, ihan kansainvälisesti ajateltuna, ovat suomalaiset alemman keskiluokan lapsiperheet, joiden luottokortit ovat tapissa. Laivatyössä tullut huomattua.
Saksalaiset nuoret aikuiset on minusta pahin ryhmä, etenkin jos identiteetti on vegaaniuden ympärille tehty ja sitä huudetaan joka nurkassa. Ichhhh khaaant eaat ifh deers deed anhimalhs....siis tosissaan huusivat, ettei voi syödä jos ravintolassa on kuolleita eläimiä. Kaikki luulivat, että kyse on jostain rotista tai raadoista, mutta heille esim. pizza oli kuollut eläin. Ei siis tienneet eroa kuolleen eläimen ja ruuaksi valmistetun eläimen välillä. Elii luulee, että odotetaan, että eläin kuolee ja sitten tuodaan ravintolaan.
Luulin että nuo oli ainoat laatuaan, kunnes joku halusi varmistaa ettei ravintolassa tarjoilla kuolleita eläimiä, koska hän ei tue sitä, ja että tiesinhän, että hunajakaan ei ole vegaania. Ei voinut tulla ravintolaan. Oli kysynyt samaa tax-freessä.
Kotona saa joka päivä siivota lasten sotkuja. Ei kai nyt hotellissakin pidä itse siivota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa voi lennellä, mutta julkisissa tiloissa pahin siivotaan itse.
Siivoojat on sitä varten. Itse en mene hotelliin lomalle siivoamaan.
Onko sulla mitään käytöstapoja? Sotketko kuon vähä mielinen hotellissa?
Ootko ollu hotellissa jossa itse siivoat sen huoneen lähtiessäsi?
Ja maksat vielä siitä?
Toi tyyppi varmaan pesee julkiset vessatkin käydessään..
No kyllähän sun kuuluu ne ruskeat raidat veyäistä pois jos sellaiset jätät..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maksat vielä siitä?
Jos ihmiset huolehtisivat edes perussiisteydestä, kaikki saisivat entistä siistimmän ja puhtaamman huoneen. Ei tarvitse perusteellisesti siivota, mutta roskia ei tarvitse kylvää ympäriinsä ja kaatuneet juomat ja muut tahrat voi itse pyyhkiä lattialta pois.
Pienet lapset on sellaisia jotka voi heittää ruokaa lattialle jos ei koko ajan vahdi.
Vierailija kirjoitti:
Odotin otsikon perusteella jotain paljon pahempaa. Serviettejä ja pudonneita vesimelonin kuoria lattialla, astiat levällään pöydällä ja muutama nökkönen ja leipäpala jäänyt. Käykää kaupungin keskustan kaduilla viikonloppuyön jälkeen. Sinne vain kuvaamaan ja pöyristymään.
Tai vaikka hotellin aamiaisravintola illalla. Luuleeko tuo kuvan ottanut, että aikuiset siellä luutu kädessään konttailee mahdollisia läikähtäneitä juomapisaroita pyyhkimässä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on kyllä ihme sottupyttyjä nykyään!
Ja jotkut vielä puolustelee tuota toimintaa.
Itse en ymmärrä, ei meidän vanhemmat antaneet heitellä ruokaa ja juomaa pitkin lattioita, jos oli vauva mukana joka tietenkin heittelee mitä käteen saa vanhemmat korjas lattialta roskikseen tai sit ihan lautaselle ennenkuin lähdettiin. Nykyihmiset on uskomattomia, se että on lomalla ei oikeuta olemaan kuin mikäkin syöttösika ja heitellä ruokaa, juomaa yms ympäri lattiaa ja pöytää, kotonansa tehkööt jokainen miten haluaa.
Nykyihmiset on uskomattomia....
mikä sinä sitten olet jos et kuulu tuohon nykyihmisen joukkoon?
Fossiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maksat vielä siitä?
No en ala hinkkaamaan, vetäisen ja se riittää.
Itse kyllä noukin kiltisti lapseni pudottamat ruuat ja roskat lattialta kun en kehdannut tollaista sotkuta jättää.
Tarjoilijana kerron että te aikuiset sotkette perjantai-iltana kymmenen kertaa enemmän kuin yksivuotias joka vielä opettelee. Aikuisilta se on sikailua, lapselta opettelua. Arvaa kumman siivoan mielellään?
Vierailija kirjoitti:
Hotellilomaan kuuluu lupa vähän porsastella ja jättää jälkensä siiviamatta. Siitähän me maksetaan.
Veikkaampa vaan et nämä on niitä samanlaisia tyyppejä jotka kyllä sikailee "koko rahan edestä" myös julkisissa vessoissa ja ilmaisissa leikkipaikoissa. Mikähän sen ilmaisen palvelun sitten oikeuttaa sotkemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hotellissa siivotessa ihmettelin, että elääkö lapsiperheet samalla tavalla myös kotona. Ruokaa ja roskia on heitelty ympäriinsä, paskavaippoja on ympäri kämppää ja pesuallas paskan peitossa jne. Varmaan tosi viihtyisää oleskella tuollaisessa huoneessa. Itselläkin on pieniä lapsia, mutta he osaavat lomallakin laittaa roskat roskiin ja vaipparoskapussi sidotaan kiinni lähtiessä. Ruoka syödään pöydän ääressä, eikä sitä nakella pitkinpoikin.
En usko että elää. Lomalla ollaan rennommin.
Mikäs siinä, jos pystyy rentoutumaan paskan keskellä.
Lapsen vesimeloni vai aikuisen idiootin yrjöt
Vierailija kirjoitti:
Pienet lapset on sellaisia jotka voi heittää ruokaa lattialle jos ei koko ajan vahdi.
Vain, jos ei ole kasvatettu. Nämä villilapset pitäisi pitää kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maksat vielä siitä?
No en ala hinkkaamaan, vetäisen ja se riittää.
Hyi saa tana mikä.possu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maksat vielä siitä?
Jos ihmiset huolehtisivat edes perussiisteydestä, kaikki saisivat entistä siistimmän ja puhtaamman huoneen. Ei tarvitse perusteellisesti siivota, mutta roskia ei tarvitse kylvää ympäriinsä ja kaatuneet juomat ja muut tahrat voi itse pyyhkiä lattialta pois.
Eihän sielä rättejä edes ole.
Päiväpeitollako ne pyyhin tai verhoihin?
Vierailija kirjoitti:
Lapsen vesimeloni vai aikuisen idiootin yrjöt
Näkyykö Yrjölä aa.iaisella? Typerys
Vierailija kirjoitti:
Ei toi mun mielestä ole paha sotku eikä sen siivoamiseen tosiaan montaa minuuttia mene.
Joo, ei edes minuuttia. Ei uutinen. Ennemmin jättää näin, niin saa pöydän siivoaja lajitella astiat ja roskat oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ne ruuat voi poimia sieltä lattialta servetinmutkaan.
Mulla ei hotellissa siivotessa ole tullut mitään paskavaippain sirkusta.. ettei ois porvoolainen hotelli