Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X vs. Bluesky

Vierailija
27.07.2026 |

Kumpaa käytät? Tai kumpaa käytät enemmän?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

X tulisi kieltää Suomessa, toivottavasti seuraava hallitus tekee sen. Misinformaatiota täynnä tuo n-a-t-s-i-e-n sivu.

Nykyn*atsit ovat vasemmistolaisia, jotka mielellääån näkisivät kaikessa ennakkosensuurin.

Nazzin väittäminen vasemmistolaiseksi on kuin väittäisi lunta kuumaksi.

Sosialisti ja sosialisti, mikäpä nitä erottaisi.

Vierailija
42/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

X tulisi kieltää Suomessa, toivottavasti seuraava hallitus tekee sen. Misinformaatiota täynnä tuo n-a-t-s-i-e-n sivu.

Ei pidä kieltää.

Miksi vasemmistolaiset fasistit vihaa sananvapautta?

Jos se olisi vasemmistosta kiinni niin kaikki valkoiset laitettaisiin uudelleenkoulutusleireille - jopa heidät itsensä - ja heistä kitkettäisiin kaikki "valkoisuus" pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaan oikeistolaisia, konservatiiveja ja valkoisia kristittyjä.

Ja rakastat muslimeja, hehän ovat kunnon autoritäärisen järjestelmän kannattajia.

Ennen kaikkea rakastan olkiukkoja ja whataboutismia!

Vierailija
44/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja rakastat muslimeja, hehän ovat kunnon autoritäärisen järjestelmän kannattajia.

Sinähän itse ja muut äärioikeistolaiset olette ihan samoilla linjoilla kuin islamistit: haluatte heidän tavoin kieltää kaikilta kaiken, samalla kun itse saisitte öykkäröidä miten haluatte. Ainoa mikä teidät erottaa jostain Talebanista on viinankäyttö ja päähineen malli.

Vierailija
45/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kieltää.

Eihän ne muuten olisi fasisteja. Aina kun pääsevät valtaan, sananvapaus katoaa.

Vierailija
46/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kieltää.

Jos se olisi vasemmistosta kiinni niin kaikki valkoiset laitettaisiin uudelleenkoulutusleireille - jopa heidät itsensä - ja heistä kitkettäisiin kaikki "valkoisuus" pois.

Persun (uudelleen)kouluttaminen nyt on resurssien tuhlausta. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi sellaista tehdä?

Vierailija
47/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitterin aikaan käytin sitä usein mutta sitten Musk pilasi sen. Siirryin sitten vauvaan.

Täällä onkin helppo piilottaa epämiellyttävät totuudet.

Jep eli käyttää X:ää. Siellä ei epämiellyttäviä totuuksia vahingossakaan näy, koska eräs eteläafrikkalainen simpanssi kieltää sanomasta oikeastaan yhtään mitään.

X on monipuolinen, siellä on myös muuta sisältöä kuin poliittista spämmäystä. En tiedä millainen vauvapalsta on ollut aiemmin, mutta nykyisellään se näyttää olevan vihervasemmistolaisten hallinnassa. 

Kyllä, X on monipuolinen: sontaa on siellä sekä ripulin että papanan muodossa. Kumpaa haluat?

Voi voi, onko siellä kerrottu asioita, joiden et haluaisi tulevan ilmi, ja siksi yrität haukkua koko alustan.

X ei muuta sisälläkään kuin sontaa ja haukkumista. Se on pelkkä kansallissosialistisen aatteen roskalava, jota Musk käyttää pönkittääkseen oranssin demonin sairasta ideologiaa.

Vierailija
48/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän itse ja muut äärioikeistolaiset olette ihan samoilla linjoilla kuin islamistit: haluatte heidän tavoin kieltää kaikilta kaiken, samalla kun itse saisitte öykkäröidä miten haluatte. Ainoa mikä teidät erottaa jostain Talebanista on viinankäyttö ja päähineen malli.

Kuka tässä on ollut mitään kieltämässä? Vasemmistolaisethan tässä keskustelussa haaveilevat X:n kieltämisestä.

Vierailija
49/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ei ollut mitään noista.

Mutta kun se edustaa nyt noiden maailmassa "valkoisuutta" ja uutta luokkavihollista. Siksi islam on noiden mielestä hyvä kun se maistuu enimmäkseen "sorretuille" kehitysmaalaisille ja "ruskeille ihmisille".

Vierailija
50/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kieltää.

Miksi te äärioikeistolaiset nazzit vihaatte sananvapautta, termien käyttöä oikein ja johdonmukaisuutta? Vai seuraatteko vain kiltisti mitä eräs oranssi pullea sankarinne meren takana tekee?

Olet asian ytimessä: he vain seuraavat kiltisti Trumpin esimerkkiä, syyttäen samalla muita siitä mitä itse tekevät. Heillä on yhtä paljon uskottavuutta kuin sarjamurhaajalla, joka puukko kädessä yrittää saada kohteensa katsomaan jonnekin muualle, jotta voisi iskeä.

Vierailija
51/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kieltää.

Persun (uudelleen)kouluttaminen nyt on resurssien tuhlausta. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi sellaista tehdä?

Niin, aivan. Teloittaahan ne vasurimaailmassa kaikki pitäisi. Ihan kuten Charlie Kirk.

Vierailija
52/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut blueskyn olevan erittäin myrkyllinen alusta, jossa ns. oikeamieliset kilpailevat paremmuudestaan.

X on monipuolinen ja kiinnostava.

Siellä on vasemmistolaisia, jotka puolustelee muslimeita, vaikka muslimit ajaa autoilla LGBTQ-paraatien yli. Ja nämä vasemmistolaiset ei ikinä myönnä olevansa väärässä muslimeista.

Ennen kuin Musk osti Twitterin se oli täysin vasemmiston / USA:n demokraattien käyttämä poliittinen ase... Musk kyllästyi tähän ja teki siitä X:n.

Totfa. Nyt X:ssä on sananvapaus. Musk osti koko ihmiskunnalle sananvapauden. (Odotuksena, että pääsee X:ään. Vasemmistolaisten ihannoimassa Pohjois-Koreassa ei pääse X:ään, mutta Suomessa me voimme jakaa muslimien tekemiä rikoksia eikä kukaan estä.)

Paitsi jos yrittää sanoa "cisgender", sitten sananvapautta rajoitetaan...

Vierailija
53/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyn*atsit ovat vasemmistolaisia, jotka mielellääån näkisivät kaikessa ennakkosensuurin.

Nazzin väittäminen vasemmistolaiseksi on kuin väittäisi lunta kuumaksi.

Sosialisti ja sosialisti, mikäpä nitä erottaisi.

Se, että kansallissosialistit olivat lopulta "sosialisteja" vain nimeksi. Ideologia oli äärioikealla, vaikka puolueen nimi pysyikin. 

Vierailija
54/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Twitterin käytön samana päivänä, kun Musk osti sen. Hylkäsin vain tilini, enkä asiaan enää palannut.

Vierailija
55/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vasuritoveri kirjoitat pahaa muslimeista - teidän kollektiivisista liittolaisistanne?

Vierailija
56/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Kohta tulee ap itkemään "sananvapauden rajoittamisesta". Mene Ylilaudalle, niin saat vinkua nazzi-ideologiaasi kenenkään estämättä.

Vierailija
57/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vasuritoveri kirjoitat pahaa muslimeista - teidän kollektiivisista liittolaisistanne?

En muslimeista vaan islamisteista. Ne ovat eri asioita, vaikka kuinka inttäisit. Tai sitten hyväksyt sen, että lapsia r*iskaavat ja tappavat kristityt edustavat koko uskontokuntaa. Eikä se, ettei suostu niputtamaan muslimeja - tai muitakaan uskontokuntia - homogeeniseksi massaksi, tee minusta niiden liittolaista muualla kuin lapsellisessa päässäsi.

Vierailija
58/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kaksinaismoralistinen nazzi, joka ihailee Hitlerin, Putinin, Muskin ja Trumpin nakukuvia, jotka on itse tekoälyllä luonut.

Vierailija
59/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

X on monipuolisempi, Blueskyssa on enimmäkseen väkeä joka ei viihdy Muskin X:ssä. Mutta X:llä on paljon enemmän pahaa kontollaan, siellä on todellisia vihapuhetilejä joita omistaja välillä boostaa. En käytä kumpaakaan, mutta mieluummin olisin Blueskyssa.

Vierailija
60/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että taisteluhaudat on kaivettu syvälle. 

Parastahan olisi jos Suomi jaettaisiin kahtia:

Toiset sinne vasemmistoutopiaan, niiden kehitysmaatoveriensa ja islamin kanssa

Ja toiset taas muuhunmaattokriittisempään Suomeen ilman islamia ja fanaatikkoja

Muutaman sukupolven jälkeen vasuriutopia olisi jo täysin toimimaton valtio ja uhkaisi jo normaali-Suomen turvallisuutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme