Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X vs. Bluesky

Vierailija
27.07.2026 |

Kumpaa käytät? Tai kumpaa käytät enemmän?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä liittyä Blueskyhin, jotta pysyy kärryillä sen suhteen miten sekopäiseksi vasemmisto menee jatkossakin. Nyt jo mennään uskomattomissa sfääreissä.

Oikeisto lyö kyllä laudalta vasemmiston mitä tulee sekoiluun.

Vierailija
22/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loin tilin X:ään, kun Musk osti sen.

N-a-t-s-i.

Musk on nazzi ja ylpeä siitä. Kunpa äijä jäisi oman rakettinsa alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan oikeistolaisia, konservatiiveja ja valkoisia kristittyjä.

Vierailija
24/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musk teettää lapsia pelkästään koeputkissa, koska hänellä ei seiso.

Vierailija
25/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut blueskyn olevan erittäin myrkyllinen alusta, jossa ns. oikeamieliset kilpailevat paremmuudestaan.

X on monipuolinen ja kiinnostava.

X:ssä on sekä nasseja ja muita fasseja. Ja jos olet muodollisesti pätevä äär ioikeistolainen naisoletettu, voit myös tilata Elonin sper maa henk. koht. toimituksella.

Vierailija
26/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen valkoinen kristitty, mutten oikeistolainen enkä konservatiivi.

Vierailija
27/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ei ollut mitään noista.

Vierailija
28/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut blueskyn olevan erittäin myrkyllinen alusta, jossa ns. oikeamieliset kilpailevat paremmuudestaan.

X:ssä on sekä nasseja ja muita fasseja. Ja jos olet muodollisesti pätevä äär ioikeistolainen naisoletettu, voit myös tilata Elonin sper maa henk. koht. toimituksella.

Miksi kukaan haluaisi sen sammakonnaaman spegua sisäänsä?

Vierailija
29/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

X tulisi kieltää Suomessa, toivottavasti seuraava hallitus tekee sen. Misinformaatiota täynnä tuo n-a-t-s-i-e-n sivu.

Vierailija
30/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitterin aikaan käytin sitä usein mutta sitten Musk pilasi sen. Siirryin sitten vauvaan.

Täällä onkin helppo piilottaa epämiellyttävät totuudet.

Jep eli käyttää X:ää. Siellä ei epämiellyttäviä totuuksia vahingossakaan näy, koska eräs eteläafrikkalainen simpanssi kieltää sanomasta oikeastaan yhtään mitään.

X on monipuolinen, siellä on myös muuta sisältöä kuin poliittista spämmäystä. En tiedä millainen vauvapalsta on ollut aiemmin, mutta nykyisellään se näyttää olevan vihervasemmistolaisten hallinnassa. 

Vierailija
31/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen valkoinen kristitty, mutten oikeistolainen enkä konservatiivi.

Sama. 

Vierailija
32/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

X tulisi kieltää Suomessa, toivottavasti seuraava hallitus tekee sen. Misinformaatiota täynnä tuo n-a-t-s-i-e-n sivu.

Nykyn*atsit ovat vasemmistolaisia, jotka mielellääån näkisivät kaikessa ennakkosensuurin.

Vierailija
33/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kieltää.

Miksi vasemmistolaiset fasistit vihaa sananvapautta?

Vierailija
34/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitterin aikaan käytin sitä usein mutta sitten Musk pilasi sen. Siirryin sitten vauvaan.

Jep eli käyttää X:ää. Siellä ei epämiellyttäviä totuuksia vahingossakaan näy, koska eräs eteläafrikkalainen simpanssi kieltää sanomasta oikeastaan yhtään mitään.

X on monipuolinen, siellä on myös muuta sisältöä kuin poliittista spämmäystä. En tiedä millainen vauvapalsta on ollut aiemmin, mutta nykyisellään se näyttää olevan vihervasemmistolaisten hallinnassa. 

Kyllä, X on monipuolinen: sontaa on siellä sekä ripulin että papanan muodossa. Kumpaa haluat?

Vierailija
35/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi sen sammakonnaaman spegua sisäänsä?

Kysy niiltä na tzinaisilta jotka sitä kärttävät.

Vierailija
36/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja rakastat muslimeja, hehän ovat kunnon autoritäärisen järjestelmän kannattajia.

Vierailija
37/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyn*atsit ovat vasemmistolaisia, jotka mielellääån näkisivät kaikessa ennakkosensuurin.

Nazzin väittäminen vasemmistolaiseksi on kuin väittäisi lunta kuumaksi.

Vierailija
38/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä liittyä Blueskyhin, jotta pysyy kärryillä sen suhteen miten sekopäiseksi vasemmisto menee jatkossakin. Nyt jo mennään uskomattomissa sfääreissä.

Oikeisto lyö kyllä laudalta vasemmiston mitä tulee sekoiluun.

Enpä kyllä tiedä oikein - vasemmistohulluudessa kun lähdetään siitä, että "oikeistoa" on kaikki, mikä ei rimmaa intersektionaalisen identiteettipolitiikan kanssa.

Nykyvasemmistossa ei muuta olekaan kuin hulluutta: "valkoinen etuoikeus"-höpinä, antivalkoisuus rasistisena aatteena, "miehetkin voivat synnyttää", länsi pitää islamisoida ja kunniakulttuuristaa, mutta persut ovat samaan aikaan ongelma! Punaliput ja pro-Hamas-liput liehuvat Pride-marsseilla. Canceloiminen ja väärämielisten noitajahdit, heidän murhiensa juhliminen.

Vierailija
39/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, X on monipuolinen: sontaa on siellä sekä ripulin että papanan muodossa. Kumpaa haluat?

Voi voi, onko siellä kerrottu asioita, joiden et haluaisi tulevan ilmi, ja siksi yrität haukkua koko alustan.

Vierailija
40/78 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kieltää.

Miksi vasemmistolaiset fasistit vihaa sananvapautta?

Miksi te äärioikeistolaiset nazzit vihaatte sananvapautta, termien käyttöä oikein ja johdonmukaisuutta? Vai seuraatteko vain kiltisti mitä eräs oranssi pullea sankarinne meren takana tekee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan