Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakkaan assistentin kanssa kahvit.

Vierailija
27.07.2026 |

Mies käy asiakkaiden luona tekemässä töitä ja yhden asiakkaan luona aina assistentti päästää sisään ja on paikalla töiden ajan. Nyt tämä nainen oli osallistunut työntekoon ja tarjosi kahvit työn jälkeen. Kahvin aikana nainen kertoi itsestään ja taustoistaan. 

Miehellä muutenkin loppuu tunnit päivistä vaikka autan häntä omien töiden jälkeen niin minusta jo sen takia tuollainen ajankäyttö on tyhmää. Lisäksi koen, että tuollainen toiminta on loukkaavaa minua kohtaan, kun kyse ei ollut esim suunnittelutyön ohessa juodusta kahvista asiakkaan kanssa vaan työ oli jo tehty ja kyseessä assistentti jonka ainoa tehtävä on päästää tekemään työ ja sulkea paikat sen jälkeen.

Mitä mieltä, ylireagoinko?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti toimittu. Korkeintaan nappaa kahvit mukaan jos tarjotaan ja lähtee. Ei tarvitse jäädä seuraa pitämään. Jos vielä sama tarjoaa niin ehkä olisi parasta kieltäytyä kokonaan koska vaikutti liian tuttavalliselta.

Vierailija
2/33 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän kyseenalaista vaikka ei siinä välttämättä mitään "väärää" ollut kenenkään osalta. On mahdollista, että nainen kokeilee tutustumista ja testaa miestä, että saako vastakaikua. Mun mielestä ei pidä kahvitella tai käydä syömässä kahden muiden naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi luoda henkilökohtaista suhdetta naisiin työn kautta.

Vierailija
4/33 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi mieheltäni kaveeraamista naisten kanssa. Ainoastaan yhteiset tuttavapariskunnat poikkeus ja niissäkin se nainen on seurassa jos sattuu olemaan ja pääasiallinen kaveri on se mies. Miehen kanssa voivat tehdä keskenään jotain, mutta naisen kanssa ei sellaista ystävyyttä. 

Mielestäni perin outoa jos mies kokee tarvitsevansa jonkun naisen ystäväksi ja viettää aikaa kahdestaan. Sen saman ajan hän voisi viettää minun seurassa.

Vierailija
5/33 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa tein heti selväksi miehelle, että tuollainen loukkaa minua. Ei ole sen jälkeen ollut tuollaisia väärin tulkittavia tilanteita.

Vierailija
6/33 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkaa niin vaihtoon vaan.

Vierailija
7/33 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se pettäminen alkaa jos antaa mahdollisuuden tuollaiselle.

Vierailija
8/33 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Tuo ei työhön kuulu.

Vierailija
9/33 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
10/33 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Nainen on melko selvästi sellainen(?), jota kiinnostaa varatut miehet. Ei hyvää moraalia, ei rajojen kunnioittamista. Kun olette sen nyt huomanneet vahvana yhtenäisenä pariskuntana, niin tilanne on hyvä. Jatkossa pelkkää asiallisuutta, ei mukaan lähtemistä sen lässytyksiin, ei kahdenkeskisiä tilanteita. Ei tarvitse olla tyly, mutta jokaiseen tilanteeseen missä yrittää tavalla tai toisella kieroilla läheiseksi; kylmää, surutta. Hän yrittää sössiä teiltä rakkauden ja parisuhteen, välittämättä tekojensa vääryydestä, joten siitä rumasta faktasta voi hakea oikean tunnetilan, jos jatkossa tulee epämääräisiä tilanteita. Ystävällisen ihmisen (oletus) on vaikeaa olla kylmä, mutta pakko, jos toisella ei vaikuta olevan rehdit jauhot pussissa.

Oletan nimittäin, että miehesi rakastaa ja kunnioittaa sinua, omaa valittua puolisoaan, eikä hän ole mikään tulella leikkijä tuollaisten... no, tietynlaisten kanssa. Tuollaisia ihmisiä ikävä kyllä on, ammatista tai alasta riippumatta. Jos elämässä jossain vaiheessa osuu pariskuntana omalle kohdalle, on hyvä olla selvät sävelet, koska tuon ihmistyypin kierouden tasoa ei kannata aliarvioida.

Sinuna en olisi miehelle vihainen. Hän ilmeisesti joutui manipulaattorin asettelemaan hankalaan tilanteeseen. Hän kertoi siitä sinulle rehellisesti, ja se kertoo pelkkää hyvää miehestäsi. Kaiken a ja o parisuhteessa on, että oleelliset asiat kerrotaan, puolin toisin, vaikka niistä tulisi hetkeksi jopa riitaa. Hän kertoi. Hyvät tavat ja ehkä liiankin hyvään uskovana säilynyt luonne saattaa aluksi estää näkemästä, mitä joku yrittää ovelasti kehittää. Kukapa meistä ei tahtoisi uskoa muista pelkkää hyvää, mutta se on ominaisuus, joka jossain vaiheessa elämänkokemusten myötä muuttuu realistisemmaksi. Tuo nainen, usko minua, on kävelevä red flag.

Kaiken pitää hyvässä parisuhteessa kestää päivänvaloa. Nainen yritti juuri saada sinun miestäsi lipsumaan ensin epämääräisesti petoksen tielle, josta alkaisi harkitumpi salailu, josta seuraisi lopulta parisuhteenne tuho, joko miehesi osalta täysin turhasta versoamaan lähteneen katteettoman luottamuspulan takia, tai jos miehesi ei olisikaan hyvä, pettämisen takia. Mutta kaikki hyvin. Mitä tapahtui, oli teidän osalta kokemuspohjaisen viisauden lisääntyminen!

Vierailija
11/33 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa että autat miestä töissä? Sehän tässä on ainakin minulle isoin kysymys ja olisi varmasti myös miehen työnantajalle. Ei ole ok että ulkopuolinen tekee työntekijän työt. Vai onko miehesi yrittäjä? Joka tapauksessa, lopeta toisen töitten tekeminen. Järkestäköön aikansa ja työnsä paremmin jatkossa. 

Moni sen on jo sanonut ja koppaan täysiä. Tuollaisesta pettäminen alkaa jos siihyon taipumusta.

Vierailija
12/33 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä rajan ylitys, jos tiesi miehen varatuksi.

Vierailija
13/33 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hoolla alkava sana... Onko nainen itse varattu? Jos on, niin käräytä miehelleen. Jos ei ole varattu, niin minkä luulet olevan kyseisen naisen elämässä tärkeintä ja rakkainta? Selvittele vähän. Hän ei katsonut sinulla olevan mitään arvoa eikä hän suhtautunut kunnioittavasti ja empaattisesti teidän parisuhdettanne ja rakkauttanne kohtaan, kuten kuka tahansa hyvä ihminen oletusarvoisesti suhtautuu, joten jos alkaa pelata varkaan likaista peliä ja loukkaa muita kipeästi ja tahallaan, piittaamattomasti, sopii odottaa painavia seurauksia. Ei kannata olla tyhmänrohkea. Jokaisella on rajansa, eikä viisas mene lähellekään rajaa. Sitä ennen on lukuisia hyvän moraalin asettamia pysähtymispaikkoja.

Se nyt vaan on jäätävän tyhmää yrittää tunkea kenenkään naisen reviirille ja yksityiselämään, ihmisten parisuhteeseen. Puuttuuko silloin kokonainen pakillinen ruuveja sieltä tunkeilijan läskipäästä, mene ja tiedä. Onneksi harvassa ovat moiset luonnevikaiset, mutta kun tarpeeksi elää sitä vähintään kuulee ja näkee kaikenlaista sivullisena, ellei peräti itse kokijana. Silloin ei enää pidä olla turhan kiltti, koska hyväsydämisyys menee tietynlaisten kanssa aina hukkaan.

Vierailija
14/33 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä se pettäminen alkaa jos antaa mahdollisuuden tuollaiselle.

Ja sitä houro kieli pitkällä odottaa. Ei tuollaisella ole mitään arvoa.

Vierailija
15/33 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Nainen on melko selvästi sellainen(?), jota kiinnostaa varatut miehet. Ei hyvää moraalia, ei rajojen kunnioittamista. Kun olette sen nyt huomanneet vahvana yhtenäisenä pariskuntana, niin tilanne on hyvä. Jatkossa pelkkää asiallisuutta, ei mukaan lähtemistä sen lässytyksiin, ei kahdenkeskisiä tilanteita. Ei tarvitse olla tyly, mutta jokaiseen tilanteeseen missä yrittää tavalla tai toisella kieroilla läheiseksi; kylmää, surutta. Hän yrittää sössiä teiltä rakkauden ja parisuhteen, välittämättä tekojensa vääryydestä, joten siitä rumasta faktasta voi hakea oikean tunnetilan, jos jatkossa tulee epämääräisiä tilanteita. Ystävällisen ihmisen (oletus) on vaikeaa olla kylmä, mutta pakko, jos toisella ei vaikuta olevan rehdit jauhot pussissa.

Oletan nimittäin, että miehesi rakastaa ja kunnioittaa sinua, omaa valittua puolisoaan, eikä hän ole mikään tulella leikkijä tuollaisten... no, tietynlaisten kanssa. Tuollaisia ihmisiä ikävä kyllä on, ammatista tai alasta riippumatta. Jos elämässä jossain vaiheessa osuu pariskuntana omalle kohdalle, on hyvä olla selvät sävelet, koska tuon ihmistyypin kierouden tasoa ei kannata aliarvioida.

Sinuna en olisi miehelle vihainen. Hän ilmeisesti joutui manipulaattorin asettelemaan hankalaan tilanteeseen. Hän kertoi siitä sinulle rehellisesti, ja se kertoo pelkkää hyvää miehestäsi. Kaiken a ja o parisuhteessa on, että oleelliset asiat kerrotaan, puolin toisin, vaikka niistä tulisi hetkeksi jopa riitaa. Hän kertoi. Hyvät tavat ja ehkä liiankin hyvään uskovana säilynyt luonne saattaa aluksi estää näkemästä, mitä joku yrittää ovelasti kehittää. Kukapa meistä ei tahtoisi uskoa muista pelkkää hyvää, mutta se on ominaisuus, joka jossain vaiheessa elämänkokemusten myötä muuttuu realistisemmaksi. Tuo nainen, usko minua, on kävelevä red flag.

Kaiken pitää hyvässä parisuhteessa kestää päivänvaloa. Nainen yritti juuri saada sinun miestäsi lipsumaan ensin epämääräisesti petoksen tielle, josta alkaisi harkitumpi salailu, josta seuraisi lopulta parisuhteenne tuho, joko miehesi osalta täysin turhasta versoamaan lähteneen katteettoman luottamuspulan takia, tai jos miehesi ei olisikaan hyvä, pettämisen takia. Mutta kaikki hyvin. Mitä tapahtui, oli teidän osalta kokemuspohjaisen viisauden lisääntyminen!

Hyviä ajatuksia. Miehessä arvostankin rehellisyyttä ja sitä, että kertoo minulle tälläisetkin asiat. Hän ei kokenut, että tilanteessa olisi mitään hämärää, mutta on jotenkin todella sokea naisten tavoille ja yrityksille lähentyä. Näkee sellaiset normaalina yståvällisyytenä eikä häntä kuulemma kukaan ole ikinä oikein yrittänyt iskeä.

Ollaan juteltu näistä asioista ja olen kertonut esimerkkejä tilanteista joissa nainen kokeilee kepillä jäätä.

Juuri tuollaisia tuon assistentin kaltaisia naisia halveksun. Ehkä ajan kanssa mieskin oppii nopeasti tunnistamaan sellaiset.

Tuntuu hyvältä, että on nyt pystytty käsitellä asiaa ja pitää yhteinen rintama. Jatkossa mies on tälle naiselle korostetun asiallinen ja hillitty, ei lähde mukaan työasioita sisältämättömään keskusteluun eikä hymyile.

Ap

Vierailija
16/33 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, hoolla alkava sana... Onko nainen itse varattu? Jos on, niin käräytä miehelleen. Jos ei ole varattu, niin minkä luulet olevan kyseisen naisen elämässä tärkeintä ja rakkainta? Selvittele vähän. Hän ei katsonut sinulla olevan mitään arvoa eikä hän suhtautunut kunnioittavasti ja empaattisesti teidän parisuhdettanne ja rakkauttanne kohtaan, kuten kuka tahansa hyvä ihminen oletusarvoisesti suhtautuu, joten jos alkaa pelata varkaan likaista peliä ja loukkaa muita kipeästi ja tahallaan, piittaamattomasti, sopii odottaa painavia seurauksia. Ei kannata olla tyhmänrohkea. Jokaisella on rajansa, eikä viisas mene lähellekään rajaa. Sitä ennen on lukuisia hyvän moraalin asettamia pysähtymispaikkoja.

Se nyt vaan on jäätävän tyhmää yrittää tunkea kenenkään naisen reviirille ja yksityiselämään, ihmisten parisuhteeseen. Puuttuuko silloin kokonainen pakillinen ruuveja sieltä tunkeilijan läskipäästä, mene ja tiedä. Onneksi harvassa ovat moiset luonnevikaiset, mutta kun tarpeeksi elää sitä vähintään kuulee ja näkee kaikenlaista sivullisena, ellei peräti itse kokijana. Silloin ei enää pidä olla turhan kiltti, koska hyväsydämisyys menee tietynlaisten kanssa aina hukkaan.

En tiedä onko varattu. Onko kyllä vastenmielinen ihminen ja käytöksellään väheksyi minun lisäkseni myös miestäni koska olettaa mieheni olevan halukas johonkin hänen kanssaan parisuhteesta huolimatta.

Jatkossa mies ei anna iloisen luonteensa näyttäytyä tälle naiselle, että ei voi kuvitella mitään.

Ap

Vierailija
17/33 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa että autat miestä töissä? Sehän tässä on ainakin minulle isoin kysymys ja olisi varmasti myös miehen työnantajalle. Ei ole ok että ulkopuolinen tekee työntekijän työt. Vai onko miehesi yrittäjä? Joka tapauksessa, lopeta toisen töitten tekeminen. Järkestäköön aikansa ja työnsä paremmin jatkossa. 

Moni sen on jo sanonut ja koppaan täysiä. Tuollaisesta pettäminen alkaa jos siihyon taipumusta.

Ei minua haittaa autella. Yhteistä tekemistä ja aikaa sekin. Mieskin auttaa minua asioissa joissa tarvitsen apua.

Ap

Vierailija
18/33 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä naiset ahdasmielisiä. Mies ei saa jutella kenenkään naisen kanssa edes töissä, jos asia ei liity välittömästi töihin. Sekin on siis jo pettämistä.

Vierailija
19/33 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä naiset ahdasmielisiä. Mies ei saa jutella kenenkään naisen kanssa edes töissä, jos asia ei liity välittömästi töihin. Sekin on siis jo pettämistä.

Kyse oli siitä, että työ oli jo tehty. Kahvittelusta ei rahaa makseta.

Vierailija
20/33 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi parhaista työkavereista on ollut varattu nainen ja itse olen sinkku. Tehtiin samoja hommia ja käytiin yhdessä syömässä kolmistaan hänen ja toisen miespuolisen työkaverin kanssa. Vapaa-ajalla käytiin joskus naisen kanssa retkeilemässä. Mies tiesi ja hyväksyi, no problem. Enää ei olla  kukaan enää samassa työpaikassa mutta käydään edelleen joskus kolmistaan syömässä työajan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä