Minua panettaa!
Kommentit (16)
Mä olen käynyt niillä sivuilla nolon monta kertaa tänään ja eilen ja lisäksi oli myös liveseksiä oman miehen kanssa. Joku ihme panetuskärpänen purrut. N51
Laita tönöttävän m u n a n kuva Tinderiin tai jonnekin. Heti tulee innokkaita kyselemään panoa, tai sitten ei.
Niin muakin, onneks ukko tulee kohta treeneistä
Laita ripsuväriä ja huulipunaa ja mene lähiöpubiin keikistelemään ja katselemaan urosten valioita silmiin.
Kosketa itseäsi hyväksyvästi. Et tarvi muuta.
Kun et kuitenkaan pääse pukille, niin jatka vaan sitä samaa, peliä oikean kätesi kera, mitä olet jo tehnytkin.
Kiitos ylläpidolle että kerrankin siirsitte seksiketjun välittömästi pois AV-osiosta!
Vierailija kirjoitti:
Minua nussittaa.👵
Sama täällä 👱
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt niillä sivuilla nolon monta kertaa tänään ja eilen ja lisäksi oli myös liveseksiä oman miehen kanssa. Joku ihme panetuskärpänen purrut. N51
Joskus on näitä päiviä ja tuntuu minustakin että täytyy saada tyydytystä.
Oletko hoitanut oloasi masturboimalla kun minulla on vielä tyydytys saamatta ja voitaisiin auttaa toisiamme.
Housuissa kulli koko ajan valmiustilassa niin haluatko kuulla lisää ?
m.44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on näitä päiviä ja tuntuu minustakin että täytyy saada tyydytystä.
Oletko hoitanut oloasi masturboimalla kun minulla on vielä tyydytys saamatta ja voitaisiin auttaa toisiamme.
Housuissa kulli koko ajan valmiustilassa niin haluatko kuulla lisää ?
m.44
Mä haluun kuulla.
N46
Sama. Mies pani ja se auttoi hetkeksi, nyt haluaisin lisää.
Ihana sadepäivä... Aikaa itselle.. Kaksi kertaa jo tänään omaa kivaa.. Ja aamulla sai pippliäkin😘
N44
Tee se mitä olet tehnyt koko elämäsi, avaa "ne" sivut ja ole poissa palstalta se 5 minuuttinen