Minua panettaa!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olet ap nainen, koska pyydät anteeksi luonnollista halua. Mies ei pyytäisi, mutta ei voisi myöskään avautua lynkkaamisen pelossa.
Mitä horiset? Kyllä aikuisten ja täysjärkisten ihmisten yhteiselossa niin mies kuin nainenkin voi ihan rehellisesti ja häpeilemättä ilmoittaa että nyt panettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt niillä sivuilla nolon monta kertaa tänään ja eilen ja lisäksi oli myös liveseksiä oman miehen kanssa. Joku ihme panetuskärpänen purrut. N51
Joskus on näitä päiviä ja tuntuu minustakin että täytyy saada tyydytystä.
Oletko hoitanut oloasi masturboimalla kun minulla on vielä tyydytys saamatta ja voitaisiin auttaa toisiamme.
Housuissa kulli koko ajan valmiustilassa niin haluatko kuulla lisää ?
m.44
Mä haluun kuulla.
N46
Aamulla jo heti herätessä oli kova erektio housuissa oli otettava paisunut kalu housuista esiin ja hyväilyä sen paisunutta vartta pitkin nyt kun kirjoitan sinulle on seisokki taas kovana ja mietin olet jo märkänä ja mietit miten kohti tyydytystä..
m44
Kyllä olen märkänä ja odotan, että tyydyytät minut.
N46
Oletko vielä valmis tyydyttämään ja haluatko helpotusta ?
m44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt niillä sivuilla nolon monta kertaa tänään ja eilen ja lisäksi oli myös liveseksiä oman miehen kanssa. Joku ihme panetuskärpänen purrut. N51
Joskus on näitä päiviä ja tuntuu minustakin että täytyy saada tyydytystä.
Oletko hoitanut oloasi masturboimalla kun minulla on vielä tyydytys saamatta ja voitaisiin auttaa toisiamme.
Housuissa kulli koko ajan valmiustilassa niin haluatko kuulla lisää ?
m.44
Mä haluun kuulla.
N46
Aamulla jo heti herätessä oli kova erektio housuissa oli otettava paisunut kalu housuista esiin ja hyväilyä sen paisunutta vartta pitkin nyt kun kirjoitan sinulle on seisokki taas kovana ja mietin olet jo märkänä ja mietit miten kohti tyydytystä..
m44
Kyllä olen märkänä ja odotan, että tyydyytät minut.
N46
Oletko vielä valmis tyydyttämään ja haluatko helpotusta ?
m44
Kyllä.
N46
Olet ap nainen, koska pyydät anteeksi luonnollista halua. Mies ei pyytäisi, mutta ei voisi myöskään avautua lynkkaamisen pelossa.