Yksineläjän pyyhe ”ongelma”
Oikeastihan tämä ei ole ongelma mutta kun yksin asuu niin tylsistyy kun samat pyyhkeet vuosikausia. Kun ei ne mene miksikään! Jos olisi useampi käyttäjä niin kuluisivat ja menisivät poistoon nopeammin. Olisi kiva ostaa välillä uusia mutta ei yksi ihminen tarvitse montaa pyyhettä. Tällä hetkellä taitaa olla kylpypyyhkeitä 4-5kpl ja käsipyyhkeitä 5-6 kpl. Ennen täälläpäin oli paikka johon sai lahjoittaa mm. käytettyjä pyyhkeitä kun menivät eläin suojeluun mutta sekin loppui.
Miten te muut yksineläjät toimitte pyyhkeiden suhteen?
Kommentit (64)
Minä leikkaan vanhat pyyhkeet pienemmiksi ja vien tallille. Käytän hevosen jalkojen siistimiseen, hännän kuivaamiseen, turvan pyyhkimiseen, vehkeen pesuun... Mihin ikinä. Käytön jälkeen nämä palat menevät roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun omahoitaja jaksanut tästä keskustella sun kanssa?
Typerä kommentti pöljältä ihmiseltä.
Ihan asiaahan tuo Ap kirjoitti, siis jos ihminen kaipaa vaihtelua ja tykkää vaikka pyyheliinoista.
Mikä siinä nyt noin koville ottaa? Mitäs jos itse keskustelisit sen "omahoitajasi" kanssa?
Lihapullia syövä heteromies
Kannattaa käyttää muutamaan kerralla niin parissa vuodessa kuluvat kyllä selvästi verrattuna uuteen. Senkin jälkeen käyvät kyllä vielä muutamia vuosia.
Itse annoin osan myös pois tori.fi:ssä.
Tylsistymisen ongelma. Vaihdetaanko ongelmia?