Yksineläjän pyyhe ”ongelma”
Oikeastihan tämä ei ole ongelma mutta kun yksin asuu niin tylsistyy kun samat pyyhkeet vuosikausia. Kun ei ne mene miksikään! Jos olisi useampi käyttäjä niin kuluisivat ja menisivät poistoon nopeammin. Olisi kiva ostaa välillä uusia mutta ei yksi ihminen tarvitse montaa pyyhettä. Tällä hetkellä taitaa olla kylpypyyhkeitä 4-5kpl ja käsipyyhkeitä 5-6 kpl. Ennen täälläpäin oli paikka johon sai lahjoittaa mm. käytettyjä pyyhkeitä kun menivät eläin suojeluun mutta sekin loppui.
Miten te muut yksineläjät toimitte pyyhkeiden suhteen?
Kommentit (53)
Olen ostanut hyvät pyyhkeet ja olen niihin tyytyväinen. Vanhimmat ovat 22 vuotta vanhoja. Nyt ovat jo ohentuneet, että voisi muuta käyttöä keksiä. On kuusi kylpypyyhettä ja käsipyyhettä.
Jo on ongelmat.
Valitsen hyvät pyyhkeet joita tekee mieli käyttää vuodesta toiseen ja toivoo etteivät ne ikinä kuluisi loppuun. Sama lakanoiden kanssa.
Paista vanhat pyyhkeet pannulla voissa ja syö ne.
Omistan kaksi pyyhettä kerrallaan. Tai kaksi kylpypyyhettä ja kaksi käsipyyhettä. Keittiöpyyhkeet erikseen, niitä on 4.
Ostan halpoja ikeasta niin ei harmita uusia niitä vuosittain, jos tekee mieli vaihtaa väriä.
Jos kyllästyn johonkin pyyhkeeseen niin ostan uuden tilalle.
Ainoa ratkaisu taitaa olla, että menet suihkuun 8 kertaa päivässä tai perustat pikimmiten suurperheen.
Jos ei ole oikeita ongelmia niin aina voi keksiä uusia.
Mä olen naimisissa ja perheellinen ja ei mun pyyhkeet kulu yhtään sen nopeampaa nyt kuin sinkkuna ollessani. Minä käytän omia pyyhkeitäni ja perheenjäsenet omiaan.
Pese 60 asteessa. Osta uusia. Vanhat pois.
Kuulostaa nyt vähän keksimällä keksityltä ongelmalta. Jos haluat uusia pyyhkeitä niin siitä vaan ostamaan niitä.
Myy ne vanhat vaikka kirpparilla tai lahjoita jonnekin keräykseen. Sitten ostat uudet.
Itse tykkään kun ei tarvitse ostaa uutta jatkuvasti.
Ei ne perheessä sen nopeammin kulu, niitä on se 3-4 kpl jokaiselle. Mulla on vieläkin käytössä 90-luvun alussa saamiani pyyhkeitä, uudenmat alkaa nekin olla täysi-ikäisiä.
Tylsistyy pyyhkeisiin? Meillä on kaikki pyyhkeet ja liinavaatteet valkoisia. Jos ostaisin uusia niin nekin olisivat valkoisia.
Kieltämättä vähän odotan, että lapsi muuttaa kohta omilleen ja vie osan mukanaan ...
Ostan aina mieleistä ja sellaista, joka kestää mahdollisimman pitkään, joten ei ongelmaa.
Jos mulla on tylsää, niin maalaan, piirrän, ompelen ja virkkaan. Vaikka uuden tyynynpäällisen sisustustyynyihin.
Tuostakin aiheesta voidaan avata pyttyily. On tämä outojen ihmisten palsta!
Myy ne tekaistulla kuvalla kauniin teinin pyyhkeinä kehitysmaalaiset runkkarit maksaa 100 euroa kappaleelta.
Minulla on pyyhkeitä jotka olen saanut mukaani lapsuudenkodistani. Täytän tänä vuonna 50. On ollut parasta opetella tykkäämään niistä koska en halua heittää hyvää tavaraa roskikseen. En tiedä saanko tämän elämän aikana vielä uudet pyyhkeet.
Eikö sun omahoitaja jaksanut tästä keskustella sun kanssa?