Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisille on ok maksaa esim. etelän lomasta useita tonnia viikoksi muttei Suomessa valmistetusta takista 995€

Vierailija
26.07.2026 |

Joka kestäisi viikon sijasta 30 vuotta?

Aina sanotaan ettei suomalaisella kuluttajalla oli varaa mutta priorisointiongelma se tuntuu olevan.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en maksaisi mistään takista edes 100€, enkä matkustele kuin töiden takia.

Siksi olenkin rikas.

Ei vaan, sinä olet köyhä. Tyynyn sisää ompelemillasi rahoilla ei ole arvoa. Rahalla on arvoa vain sitä käytettäessä.

Vierailija
22/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, että sitä takkia pitäisi vain yksi perheenjäsen, mutta matkalle pääsee koko perhe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Suomessa valmistettu takki maksaa 995€?

Putinilla on 7000€ takki.

Vierailija
24/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on idi ootteja läskejä. Tallustellaan etelään mahtailemaan. Sitten röhkitään täällä kuset nuoren naisen pilluun ja ollaan siitä sitten muka tyytyväisiä. Hyi saatana!

Vierailija
25/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 30 vuotta vanha untuvatakki, maksoi 199 markkaa. Veikkaan että se tulee kestämään vielä pidempään kuin ap n tonnin takki. Ai niin, ostin sen takin RobinHoodista.

Vierailija
26/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi olenkin rikas.

Ei vaan, sinä olet köyhä. Tyynyn sisää ompelemillasi rahoilla ei ole arvoa. Rahalla on arvoa vain sitä käytettäessä.

Rahani eivät ole missään "tyynyn sisällä" vaan hajautettuina monenlaisiin sijoituksiin.

Viimeiset 10 vuotta vuosituotto ollut välillä 10 - 25%

Vierailija
27/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikea ostaa, kun et kerro missä tämä 995€ takki on myynnissä!

Vierailija
28/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaisin takin tonnilla, kun saan sellaisen viidelläkympillä?

Vierailija
29/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi olenkin rikas.

Rahani eivät ole missään "tyynyn sisällä" vaan hajautettuina monenlaisiin sijoituksiin.

Ja aiot pitää näitä sijoituksia kuolinvuoteellesi asti? Kuulostaa rikkaalta elämältä.

Vierailija
30/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla tori.fi:ssä ilmotus. "Myydään Prisman Antti Tapani Tuisku malliston tuulitakki hintaan 995€"

Vierailija
31/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks Joutsenen takkia, untuva ja kevytuntuva. Ei nekään maksaneet kuin 600 ja 400. Paksumpi on kohta 10 vuotta, kun harvoin etelässä tarvitsee. Ei tarvitse kestää 30 vuotta. Viikon mukava loma Kreikassa alkukesästä maksoi noin 1500/henki kaikkineen. Ihan on molemmat mahdollisia kokopäivätöissä käyvälle.

Vierailija
32/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi olenkin rikas.

Ja aiot pitää näitä sijoituksia kuolinvuoteellesi asti? Kuulostaa rikkaalta elämältä.

Käytän rahani asioihin joista pidän. Ulkomaanmatkat ja ylihintaiset takit ei kuulu niihin. 

Vierailija
33/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Ladassa ja Rolls Roycessä ole laatueroa? Näkkärissä vs. Michelin-ravintolan annoksessa? Tuoreessa voissa vs. teollinen palmuöljy?

Vierailija
34/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla tori.fi:ssä ilmotus. "Myydään Prisman Antti Tapani Tuisku malliston tuulitakki hintaan 995€"

"Hinta 995 € on todennäköisesti virheellinen tai vitsi, sillä Antti Tapani -malliston vaatteet maksoivat Prismassa uutena huomattavasti vähemmän.Tietoa mallistostaAlkuperäinen hinta: Normaalit tuulitakit ja vaatteet maksoivat uutena vain muutamia kymmeniä euroja.Saatavuus: Antti Tuiskun Antti Tapani -mallisto poistui Prisman valikoimista.Haluatko apua oikean hintaisen käytetyn vaatteen etsimisessä tai haluatko tietää, mitä kyseinen takki maksoi uutena?"

Vierailija
35/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä kaiket talvet joten en tarvitse talvitakkia, enää en käytä Finnairin pakastuskoneita joten en tarvitse talvitakkia edes lennolle.

Vierailija
36/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi olenkin rikas.

Käytän rahani asioihin joista pidän. Ulkomaanmatkat ja ylihintaiset takit ei kuulu niihin. 

Eli maksullisiin naisiin menee😥

Vierailija
37/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Ladassa ja Rolls Roycessä ole laatueroa? Näkkärissä vs. Michelin-ravintolan annoksessa? Tuoreessa voissa vs. teollinen palmuöljy?

Ei paljoa.

Vierailija
38/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaappi täynnä takkeja jotka kestäneet kymmeniä vuosia, hinnat uutena 10 - 100€. 

Ulkomailla kävin eilen, kävelin ikeaan syömään lihapullia. Ei maksanut paljoa.

Vierailija
39/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä en maksa yhtään ylimääräistä jos pitäisi ostaa Suomalainen tuote. Etusijalla on aina vielä rahat suoraan ulkomaille koska siellä saa niille vastinetta

Vierailija
40/57 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi olenkin rikas.

Eli maksullisiin naisiin menee😥

Vain suomalaisiin, en osta ulkolaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän