Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salakuvaatko naisia?

Vierailija
26.07.2026 |

”Läppäkuoret puhelimeen ja kävelet vaan luuri rennosti kädessä. Kukaan ei tajua mitään. Tai video pyörimään ja siitä kuvakaappaus.”

Tältä näyttää keskustelu Ylilaudan suljetussa keskustelussa, jossa käyttäjät jakavat vinkkejä naisten salakuvaamiseen.

”Salakuvatut perseet vol. 1” -keskustelu sisältää lähes 600 niin sanottua creepshot-kuvaa naisista, joiden takapuolia on kuvattu ilman lupaa. Nyt sitä on jatkettu vielä kakkososaan.

Keskusteluketju aloitettiin toukokuun alussa ja kuuluu Ylilaudan suosituimpiin. Sisällön näkemiseen tarvitaan Ylilaudan maksullinen jäsenyys. Hinta on noin kympin kuussa. https://yle.fi/a/74-20096231

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja naisena en laita edes kasvokuvaani enää nettiin kun deepfake sun muu tuli. Oikeataan kaikkialla missä on miehiä naisen pitää nykyään olla varuillaan. Aikamoista syöpää on miehuus.

Muslimeilla on hyvä sanonta, until it's no men, it's all men. Niin kauan kun miehet itse sallivat tämän mädän joukoissaan, myös ne ns. hyvät miehet hyötyvät väkivallasta, mitä nämä mädät miehet kohdistavat naisiin. Naisilla ei ole oikein muuta vaihtoehtoa enää kuin irtisanoutua ja kieltäytyä kaikesta vuorovaikutuksesta miesten kanssa, kun touhu on tällä tasolla. 

Vierailija
42/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ja naisena en laita edes kasvokuvaani enää nettiin kun deepfake sun muu tuli. Oikeataan kaikkialla missä on miehiä naisen pitää nykyään olla varuillaan. Aikamoista syöpää on miehuus.

Muslimeilla on hyvä sanonta, until it's no men, it's all men. Niin kauan kun miehet itse sallivat tämän mädän joukoissaan, myös ne ns. hyvät miehet hyötyvät väkivallasta, mitä nämä mädät miehet kohdistavat naisiin. Naisilla ei ole oikein muuta vaihtoehtoa enää kuin irtisanoutua ja kieltäytyä kaikesta vuorovaikutuksesta miesten kanssa, kun touhu on tällä tasolla. 

En minä aio opetella ulkoa naisia miellyttävää käytöstä, enkä puhetapaa. Hienoa, että olet oivaltanut aikuisuuden olevan vastuuta, eikä joululahjalista toiveita miten muut käyttäytyy. Mikään sosiaalinen normisto ei saisi rajoittaa naisia ja samaan aikaa he ajaa miehille näitä rajotteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tältä näyttää keskustelu Ylilaudan suljetussa keskustelussa, jossa käyttäjät jakavat vinkkejä naisten salakuvaamiseen." -YLE

Ei voi kuin nauraa. Ei saatana, kuinka syvälle "journalismi" on vajonnut. Parasta tässä on se, että me kaikki maksetaan tästä.

Mielelläni maksan näin hyvästä ja asiallisesta uutisoinnista. Hyvä YLE!

Hyvä, että tällainen tulee julkisuuteen.

Laudan pojat voi seuraavaksi olla varmoja että poliisi ottaa yhteyttä.

Tämä oli vasta alkua asian hoitamiseksi.

Työ- ja opiskelupaikalle tulee tieto, että Jonne salakuvaa tyttöjä ja naisia!

Oikeudenkäynnit ja niiden asiakirjat ovat julkisia, kaikki saavat tietää tästä harrastuksesta.

Tulee kalliiksi tällainen harrastus petäkamnarin pojille. 

.

Vierailija
44/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä aio opetella ulkoa naisia miellyttävää käytöstä, enkä puhetapaa. Hienoa, että olet oivaltanut aikuisuuden olevan vastuuta, eikä joululahjalista toiveita miten muut käyttäytyy. Mikään sosiaalinen normisto ei saisi rajoittaa naisia ja samaan aikaa he ajaa miehille näitä rajotteita. 

Miestä yritetään ajaa nyt vuorostaan sinne nyrkin ja hellan väliin kotiarestiin. Nykynaiset saattaa paradoksaalisesti ruokkia juuri sitä, mitä se yrittää kitkeä. Kun miehiä kohdellaan yhtenä homogeenisena ongelmaryppäänä, osa heistä hylkää kokonaan keskustelun tasa-arvosta ja kohtelee naista objektina, (eikä voimaantunena esimerkkinä muille naisille), joka lopulta tuottaa sen siemensyöksyn. 

Vierailija
45/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tältä näyttää keskustelu Ylilaudan suljetussa keskustelussa, jossa käyttäjät jakavat vinkkejä naisten salakuvaamiseen." -YLE

Ei voi kuin nauraa. Ei saatana, kuinka syvälle "journalismi" on vajonnut. Parasta tässä on se, että me kaikki maksetaan tästä.

Mielelläni maksan näin hyvästä ja asiallisesta uutisoinnista. Hyvä YLE!

Hyvä, että tällainen tulee julkisuuteen.

Laudan pojat voi seuraavaksi olla varmoja että poliisi ottaa yhteyttä.

Tämä oli vasta alkua asian hoitamiseksi.

Työ- ja opiskelupaikalle tulee tieto, että Jonne salakuvaa tyttöjä ja naisia!

Oikeudenkäynnit ja niiden asiakirjat ovat julkisia, kaikki saavat tietää tästä harrastuksesta.

Tulee kalliiksi tällainen harrastus petäkamnarin pojille. 

.

😂😂😂

Vierailija
46/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä salakuvaan ja katselen. Minulla on kiikarit joilla voin vakoilla naapurin tylleröitä.

Kiikareissa ei riitä zoomi kunnon teleobjektiiviin nähden. Sillä saa samalla kuvankin vaikka 200 metrin päästä.

Tuossa minun kiikarissa on myös yönäkö, kuvakoko on 112 Mpix, ja se kuvaa 4K videota, suurennos on 12X. Kyllä sillä saa hyvin vangittua luonnonkauneutta.

Vierailija
47/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä peräkammarin poikia jotka ei naista saa. Sitten joku naisen perse on näille niin hemmetin jännä juttu. 

Vierailija
48/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkinen tila kuuluu kaikille ja siellä saa kuvata. 

Vois alkaa kuvata semmoisia nössykän näköisiä inceleitä ha naureskella kuville ja jakaa nettiin. 

Vierailija
49/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda tähän miesten tilalle joku muu kansanryhmä niin teksti muuttuu mielenkiintoiseksi.

Vierailija
50/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla olevan kohteen kuvaaminen on sallittua lupaa kysymättä.

Salakuvaaminen:
"
6 (9.6.2000/531)Salakatselu
Joka oikeudettomasti teknisellä laitteella katselee tai kuvaa
1) kotirauhan suojaamassa paikassa taikka käymälässä, pukeutumistilassa tai muussa vastaavassa paikassa oleskelevaa henkilöä taikka
2) yleisöltä suljetussa 3 :ssä tarkoitetussa rakennuksessa, huoneistossa tai aidatulla piha-alueella oleskelevaa henkilöä tämän yksityisyyttä loukaten,
on tuomittava salakatselusta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
Yritys on rangaistava."
Lähde: https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/1889/39-001#chp_24__sec_6

Aletaan siis porukalla kuvaamaan kun inceli tulee vastaan 

Vierailija
51/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha vaiva kun naiset itse laittaa herutuskuvia nettiin. Kyllä naiset osaa itsestään parhaat puolet kuvata parhaasta kuvakulmasta 👍

Jep, ei tarvitse edes tehdä mitään, kun saa jopa alastonkuvia omalle koneelle. Vieläpä ottavat ne ihan omasta halustaan.

Vierailija
52/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se laite. Kamera ei vaan kuulu kännykkään. Kameroiden pitäisi olla erillisiä ja mieluummin reilusti isompia laitteita. Sama koskee kuvaavia laseja tietysti. EU-directiiviä vireillä vaan.

Vierailija
53/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salakuvata, julkisella paikalla voi kuvata muutenkin laillisesti. 

Vierailija
54/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkinen tila kuuluu kaikille ja siellä saa kuvata. 

Vois alkaa kuvata semmoisia nössykän näköisiä inceleitä ha naureskella kuville ja jakaa nettiin. 

Ketkä tahansa, myös kaakattajat, saavat valokuvata subjekteja jotka ovat julkisella paikalla. Kuvaaja saa automaattisesti tekijänoikeuden ottamalleen taiteelle, siihen ei tarvita mitään lupia keneltäkään ja tekijänoikeudenhaltija saa tehdä taiteellaan mitä tahtoo.

Vierailija
55/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan kuvaavat ihan itse perspillunsa muiden nähtäville, miksi salakuvaisin?

Vierailija
56/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salakuvaisin kenenkään perseitä kun niitä auliisti esitellään pitkin katuja ja ostareita aina.

Vierailija
57/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha vaiva kun naiset itse laittaa herutuskuvia nettiin. Kyllä naiset osaa itsestään parhaat puolet kuvata parhaasta kuvakulmasta 👍

Jep, ei tarvitse edes tehdä mitään, kun saa jopa alastonkuvia omalle koneelle. Vieläpä ottavat ne ihan omasta halustaan.

On minullakin miesten alastonkuvia koneella. So? Omasta halustaan ovat ne ottaneet, eräskin jalkapalloilija 🤤 Säälittäväksi touhu muuttuisi jos minä ottaisin salaa kuvia miehistä.

Vierailija
58/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä salakuvaan ja katselen. Minulla on kiikarit joilla voin vakoilla naapurin tylleröitä.

Se ei olekaan rangaistavaa kunhan ei jää kiinni.

Joukkomurhakaan ei ole jos ei jää kiinni. Tai pankkiryöstö!

Vierailija
59/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei olekaan rangaistavaa kunhan ei jää kiinni.

Joukkomurhakaan ei ole jos ei jää kiinni. Tai pankkiryöstö!

Kestipä sinulla pitkään ennekuin tajusit.

Vierailija
60/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty millääm tavoin samaistumaan ihmiseen joka harrastaa salakuvausta. Jokaisella ihmisellä on yksityisyys jota pitää kunnioittaa. Näen salakuvaajat ihan apinan tasolla olevina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan