Salakuvaatko naisia?
”Läppäkuoret puhelimeen ja kävelet vaan luuri rennosti kädessä. Kukaan ei tajua mitään. Tai video pyörimään ja siitä kuvakaappaus.”
Tältä näyttää keskustelu Ylilaudan suljetussa keskustelussa, jossa käyttäjät jakavat vinkkejä naisten salakuvaamiseen.
”Salakuvatut perseet vol. 1” -keskustelu sisältää lähes 600 niin sanottua creepshot-kuvaa naisista, joiden takapuolia on kuvattu ilman lupaa. Nyt sitä on jatkettu vielä kakkososaan.
Keskusteluketju aloitettiin toukokuun alussa ja kuuluu Ylilaudan suosituimpiin. Sisällön näkemiseen tarvitaan Ylilaudan maksullinen jäsenyys. Hinta on noin kympin kuussa. https://yle.fi/a/74-20096231
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tältä näyttää keskustelu Ylilaudan suljetussa keskustelussa, jossa käyttäjät jakavat vinkkejä naisten salakuvaamiseen." -YLE
Ei voi kuin nauraa. Ei saatana, kuinka syvälle "journalismi" on vajonnut. Parasta tässä on se, että me kaikki maksetaan tästä.
Ongelma ei olekaan naisia loukkaava ja esineellistävä salakuvaaminen, vaan siitä kirjoittaminen? Okei.
Kun mies kokee naisen paljaat pakarat kauniina, taikka himottavina, ei se ole loukkaavaa eikä esineellistävää, vaan ylistävä ylistys.
Onhan se äärettömän loukkaavaa sille viereiselle naisvanhukselle jonka rumia pakaroita ei ikinä kuvata.
Kyllä salakuvaan ja katselen. Minulla on kiikarit joilla voin vakoilla naapurin tylleröitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaan miehiä. Laitan erilaisista tilanteista kuvia ja videoita someen.
Niin, onhan se eri asia...ihan eri asia.
Netti pullollaan narskuakkojen perse ja pillukuvia joten miksi vaivautua?
Vierailija kirjoitti:
Julkisella paikalla saa kuvata!
Vedäpä stringit jalkaan ja mene kokeilemaan onneasi, jos vaikka joku kuvaisi ja laittaisi jakoon!
Tykkään katsella urheilijanaisten somesisältöä. Ei tarvi kuvata ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedäpä stringit jalkaan ja mene kokeilemaan onneasi, jos vaikka joku kuvaisi ja laittaisi jakoon!
En ole niin tyhmä vajakki että esiintyisin stringeissä julkisesti, tai missään, koska olen viisas, mieleltäni tasapainoinen ja seksuaalisesti terve mies.
Vierailija kirjoitti:
Netti pullollaan narskuakkojen perse ja pillukuvia joten miksi vaivautua?
Valokuvaaminen ja videokuvaaminen ovat harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä salakuvaan ja katselen. Minulla on kiikarit joilla voin vakoilla naapurin tylleröitä.
Se ei olekaan rangaistavaa kunhan ei jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
"Tältä näyttää keskustelu Ylilaudan suljetussa keskustelussa, jossa käyttäjät jakavat vinkkejä naisten salakuvaamiseen." -YLE
Ei voi kuin nauraa. Ei saatana, kuinka syvälle "journalismi" on vajonnut. Parasta tässä on se, että me kaikki maksetaan tästä.
Ylenannon punikkiakat aivan tortut kiimalimoissa ja muuten ihan hiessä selaavat ylistä ja kuvittelevat saavansa jotain skuuppeja :D
Onneksi tuolta paskapuljulta lähtee lähiaikoina puolet rahoituksesta helvettiin, niin loppuu se demaripunikkifemakkoakkojen politikointi verovaroilla.
Vierailija kirjoitti:
Turha vaiva kun naiset itse laittaa herutuskuvia nettiin. Kyllä naiset osaa itsestään parhaat puolet kuvata parhaasta kuvakulmasta 👍
No en mä ainakaan laita. Mistä tiedät ettet kuvaa jotain sellaista joka ei halua kuviaansa nettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei olekaan naisia loukkaava ja esineellistävä salakuvaaminen, vaan siitä kirjoittaminen? Okei.
Miten niin esineellistävä, jos naisessa kiinnostaa vain tissit, perse ja p.illu, niin tarviiko silloin esittää muuta?
Miksi mainostat ettei sinulta löydy lahjoja parempaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä yksiosainen mummouikkari taikka vaimobikinit ylle, niin kukaan ei kuvaa. Paljaspakarakinkut esittelevät pakaroitaan ja ovat sydämellisesti hyvillään jos ne kelpaavat kuvattaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään katsella urheilijanaisten somesisältöä. Ei tarvi kuvata ketään.
Viikko pari sitten joku naisurheilija avautui lehdessä kuinka häntä salakuvataan, jutussa oli pari omaa kuvaansa instasta, toisessa stringipeppuna rannalla ja toinen hänestä farkuissa nappi ja vetoketju auki. Mutta urheilusuorituksesta kuvaa ei saisi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kuvaava kiikari? Minulla on https://www.ebay.com/itm/318539480210 tosihyvä, Hotpeak 12x aikuisten päivä/yö kiikari, 112 Mp valokuva 4K video.
Julkinen tila kuuluu kaikille ja siellä saa kuvata.
Ei se vaan toimi. Koulutus ja instituutiot eivät ole onnistuneet koulimaan suomalaisia miehiä. Ja ovat edelleen sellaisia, alkukantaisia sovinistisia testosteronisäiliöitä. Ehkä naiset onnistuvat paremmin näiden tumma pigmenttisten kanssa ja he ovat jotenkin koulutusmyönteisempiä ja huokoisempia kuin suomalaismiehet, ja siksi heidän hoitovasteensa tulee olemaan parempi. Heidän naisystävällisyytensä ja tasa-arvotavoitteensa ovat ikään kuin koko ajan olleet ”siellä” ja odottaneet vain heidän (tottakai heidän) toimia niiden aktivoimiseksi. Niinpä jo jonkin ajan kuluttua ehkä he suojelevat teitä meiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kiikareissa ei riitä zoomi kunnon teleobjektiiviin nähden. Sillä saa samalla kuvankin vaikka 200 metrin päästä.
Ylistävä salaylistys? Asian ydin on kuvattavien suostumuksen puute, salaa kuvaaminen ja kuvien jakaminen, se on loukkaavaa.