Mies stressaa mitä teemme kun olemme hänen luonaan??
Mies selvästi stressaa mitä teemme yhdessä kun vietämme aikaa hänen luona. Ja tilanteesta johtuen vietämme siellä paljon aikaa.
Hän stressaa niin paljon, että kun hänellä on työhän liittyvää tekemistä, hän ilmoittaa että minun olisi parempi lähteä, koska hän ei voi olla seurallinen. Ja sitten minusta tuntuu pahalta. Pitäähän hänen voida keskittyä silloinkin, suunnittelemme kuitenkin yhteenmuuttoa.
Muutenkin tuntuu että hänestä on jotenkin epämukavaa "vain olla". En tiedä miten auttaa, jos yritän puhua, hän sanoo ettei asia ole ongelma.
Kommentit (12)
Nieletkö? Otatko kakkoseen? Jos et, kokeile. Mieskin viihtyy seurassasi pitempään.
Kysy voitko keksiä itsellesi tekemistä hänen luona, ettei ole pakko tehdä yhdessä. Vai haluaako hän olla rauhassa kotonaan ja myös kerätä voimia rauhassa työn jälkeen. Jos hän elää omaa elämää ja on erikseen tapaamiset, hänen ajattelussaan.
Tuleeko hänelle tunne, että sinua pitäisi jotenkin olla viihdyttämässä koko ajan ja stressaa onko sinulla mukavaa? Vai onko ongelma ettei hän ehkä osaakaan olla niinsanotusti rauhassa sun seurassa, mikä olisi sitten isompi ongelma, varsikin jos on tarkoitus muuttaa yhteen.
Puhukaa ja keskustelkaa asiasta. Keksitkö itsellesi ajanvietettä siksi aikaa, että mies saa keskittyä työhönsä ? Esim lukeminen, kävelylenkki, kokkailu, leipominen, elokuva , kotijumppa, käsityöt, päiväunet? Onko mies tietoinen , ettet tarvitse kokoaikaista viihdyttäjää vaan riittää , että mies on lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko hänelle tunne, että sinua pitäisi jotenkin olla viihdyttämässä koko ajan ja stressaa onko sinulla mukavaa? Vai onko ongelma ettei hän ehkä osaakaan olla niinsanotusti rauhassa sun seurassa, mikä olisi sitten isompi ongelma, varsikin jos on tarkoitus muuttaa yhteen.
En ole yhtään sellainen että minua pitäisi viihdyttää, luulen että hän vain stressaa, koska pelkää että menettää minut jos tekee jotain "väärin". Hän on sanonut että hänellä on menettämisenpelkoa. Olemme puhuneet että sitten olisi helpompaa kun asumma yhdessä, koska se on meidän yhteinen koti. virallisesti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö? Otatko kakkoseen? Jos et, kokeile. Mieskin viihtyy seurassasi pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa ja keskustelkaa asiasta. Keksitkö itsellesi ajanvietettä siksi aikaa, että mies saa keskittyä työhönsä ? Esim lukeminen, kävelylenkki, kokkailu, leipominen, elokuva , kotijumppa, käsityöt, päiväunet? Onko mies tietoinen , ettet tarvitse kokoaikaista viihdyttäjää vaan riittää , että mies on lähellä?
Kiitos, täytyy puhua vielä! Minulla ei ole täällä miehen luona mukana asioita joilla viihdyttäisin itseäni kotona. Aluekin on vieras. Muuten olen hyvin itsenäinen.
Olen sanonut että hän voi tehdä töitä rauhassa niin paljon kun haluaa.
ap
Dokata se haluaa, eikä kehtaa sinun aikanasi.
Vierailija kirjoitti:
Dokata se haluaa, eikä kehtaa sinun aikanasi.
Haha emme kumpikaan käytä alkoholia.
Olen asunut miehen kanssa, 0/5 en suosittele.
Mulkku mies tuollainen. Minä olisin naisen kanssa ja keksin kyllä tekemistä.
Kokemuksia?