Salakuvaatko naisia?
”Läppäkuoret puhelimeen ja kävelet vaan luuri rennosti kädessä. Kukaan ei tajua mitään. Tai video pyörimään ja siitä kuvakaappaus.”
Tältä näyttää keskustelu Ylilaudan suljetussa keskustelussa, jossa käyttäjät jakavat vinkkejä naisten salakuvaamiseen.
”Salakuvatut perseet vol. 1” -keskustelu sisältää lähes 600 niin sanottua creepshot-kuvaa naisista, joiden takapuolia on kuvattu ilman lupaa. Nyt sitä on jatkettu vielä kakkososaan.
Keskusteluketju aloitettiin toukokuun alussa ja kuuluu Ylilaudan suosituimpiin. Sisällön näkemiseen tarvitaan Ylilaudan maksullinen jäsenyys. Hinta on noin kympin kuussa. https://yle.fi/a/74-20096231
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkinen tila kuuluu kaikille ja siellä saa kuvata.
Vois alkaa kuvata semmoisia nössykän näköisiä inceleitä ha naureskella kuville ja jakaa nettiin.
Ketkä tahansa, myös kaakattajat, saavat valokuvata subjekteja jotka ovat julkisella paikalla. Kuvaaja saa automaattisesti tekijänoikeuden ottamalleen taiteelle, siihen ei tarvita mitään lupia keneltäkään ja tekijänoikeudenhaltija saa tehdä taiteellaan mitä tahtoo.
Paitsi julkaista…
Kuvaan miesten ke pp osteluja. Helpompi laatia rikosilmoituksia testosteronitelineiden rikollisista puuhista kun on liikkuvaa kuvaa todisteena.
En koska naisten taso romahtanut. Naiset tosin luulevat että salakuvaan heitä. Sellaista copettamista läskiperserumilusnaisilta.
Kyllä salakuvaan eli aina kun olen tekemisissä naisen kanssa esimerkiksi seksin jälkeen muka selailen puhelinta mutta samalla räpsin kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty millääm tavoin samaistumaan ihmiseen joka harrastaa salakuvausta. Jokaisella ihmisellä on yksityisyys jota pitää kunnioittaa. Näen salakuvaajat ihan apinan tasolla olevina.
Samaa mieltä. Paitsi että apinat on salakuvaajia älykkäämpiä.
Naiset hakeutuu mun studiolle kuvattavaksi, osa maksaa rahalla ja toiset luonnossa.
Ymmärtääköhän nämä kuvaajat itse miten sairaita ovat?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä salakuvaan eli aina kun olen tekemisissä naisen kanssa esimerkiksi seksin jälkeen muka selailen puhelinta mutta samalla räpsin kuvia.
Tiedäthän, että lopulta poliisit räpsivät sinusta kuvia.
Sinä oletkin tyhmä, typerä ja takapajuinen, tässä ketjussa on kyse kuvaamisesta joka ei ole salakuvaamista. Salakuvaaminen on tehty lailla rangaistavaksi.