Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salakuvaatko naisia?

Vierailija
26.07.2026 |

”Läppäkuoret puhelimeen ja kävelet vaan luuri rennosti kädessä. Kukaan ei tajua mitään. Tai video pyörimään ja siitä kuvakaappaus.”

Tältä näyttää keskustelu Ylilaudan suljetussa keskustelussa, jossa käyttäjät jakavat vinkkejä naisten salakuvaamiseen.

”Salakuvatut perseet vol. 1” -keskustelu sisältää lähes 600 niin sanottua creepshot-kuvaa naisista, joiden takapuolia on kuvattu ilman lupaa. Nyt sitä on jatkettu vielä kakkososaan.

Keskusteluketju aloitettiin toukokuun alussa ja kuuluu Ylilaudan suosituimpiin. Sisällön näkemiseen tarvitaan Ylilaudan maksullinen jäsenyys. Hinta on noin kympin kuussa. https://yle.fi/a/74-20096231

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysty millääm tavoin samaistumaan ihmiseen joka harrastaa salakuvausta. Jokaisella ihmisellä on yksityisyys jota pitää kunnioittaa. Näen salakuvaajat ihan apinan tasolla olevina.

Sinä oletkin tyhmä, typerä ja takapajuinen, tässä ketjussa on kyse kuvaamisesta joka ei ole salakuvaamista. Salakuvaaminen on tehty lailla rangaistavaksi. 

Vierailija
62/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuvaan miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkinen tila kuuluu kaikille ja siellä saa kuvata. 

Vois alkaa kuvata semmoisia nössykän näköisiä inceleitä ha naureskella kuville ja jakaa nettiin. 

Ketkä tahansa, myös kaakattajat, saavat valokuvata subjekteja jotka ovat julkisella paikalla. Kuvaaja saa automaattisesti tekijänoikeuden ottamalleen taiteelle, siihen ei tarvita mitään lupia keneltäkään ja tekijänoikeudenhaltija saa tehdä taiteellaan mitä tahtoo.

Paitsi julkaista…

Vierailija
64/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaan miesten ke pp osteluja. Helpompi laatia rikosilmoituksia testosteronitelineiden rikollisista puuhista kun on liikkuvaa kuvaa todisteena.

Vierailija
65/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska naisten taso romahtanut. Naiset tosin luulevat että salakuvaan heitä. Sellaista copettamista läskiperserumilusnaisilta.

Vierailija
66/70 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä salakuvaan eli aina kun olen tekemisissä naisen kanssa esimerkiksi seksin jälkeen muka selailen puhelinta mutta samalla räpsin kuvia. 

Vierailija
67/70 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysty millääm tavoin samaistumaan ihmiseen joka harrastaa salakuvausta. Jokaisella ihmisellä on yksityisyys jota pitää kunnioittaa. Näen salakuvaajat ihan apinan tasolla olevina.

Samaa mieltä. Paitsi että apinat on salakuvaajia älykkäämpiä.

Vierailija
68/70 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hakeutuu mun studiolle kuvattavaksi, osa maksaa rahalla ja toiset luonnossa.

Vierailija
69/70 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääköhän nämä kuvaajat itse miten sairaita ovat? 

Vierailija
70/70 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä salakuvaan eli aina kun olen tekemisissä naisen kanssa esimerkiksi seksin jälkeen muka selailen puhelinta mutta samalla räpsin kuvia. 

Tiedäthän, että lopulta poliisit räpsivät sinusta kuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän