Siellä ne naisurheilijat valittavat, että heitä ei saa kuvata mutta sitten pyllistellään IG:ssä
Kommentit (50)
Nuo urheilijamimmit eivät yleensä ole ihan niitä penaalin kaikkein terävimpiä kyniä (poikkeuksiakin on!) joten syy-yhteyksien hahmottaminen ei kuulu heidän vahvuuksiinsa.
Emma Tainio on yksi niistä naisista joista kerään kuvia, koska on hän kehittyvä urheilija ja pääsee vielä pitkälle ainakin kansallisella tasolla.
Kyllä aina niin jöpöttää kun katson pituushyppyä! Lääääääh
Keski-ikäisenä miehenä olen ollut kiinnostunut naisten pikajuoksusta sekä pituus- ja korkeushypystä. Saavat puolestani jatkossa urheilla rauhassa. Ei pääsylippuja, ei mainosten näyttökertoja eikä kaupallisia yhteistöitä.
Vierailija kirjoitti:
Kato mun pyllyy mut silleen että saan siitä rahaa. Älä kato ilmatteeks mun tisui, kato sillee että saan siitä rahaa.
Jepjep.
Jooo, näin on!
Nykyään on niin joustavia materiaaleja, että ei vaikeaa käyttää säädyllisesti vaikka missä lajissa. Mutta kun ei niin ei, kun on niin kiva vilautella kameralle, että kattokaas tätä typyä. Lapsuudenkodissani niitä kommentteja tuli, niin rumin sanoin, että oma urheiluni jäi siihen, vaikka kovasti ope kannusti kehittymään, koska näki …. Se siitä!
Meillä muuten vaihtuu kanava, kun nämä näytökset alkaa.haha
Pukeutujalla itselläänkin pitäisi olla vastuuta omista asusteistaan. Jos tullaan lähes alasti julkiselle paikalle, se on puhtaasti oma valinta.
Näytä mulle yleisurheilijan itse ig:hen postaama kuva omasta haarovälistään kesken pituus- tai korkeushypyn tai kolmiloikan tai takapuolestaan pikajuoksun lähtöhetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Verkkareissa ja pyllistelemättä on paha urheilla.
Mutta kamera on siitä ihmeellinen vekotin ettei tartte lähikuvata tiettyjä kohtia ja silti pysyy hyvin kärryillä.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisenä miehenä olen ollut kiinnostunut naisten pikajuoksusta sekä pituus- ja korkeushypystä. Saavat puolestani jatkossa urheilla rauhassa. Ei pääsylippuja, ei mainosten näyttökertoja eikä kaupallisia yhteistöitä.
Jopas kolahti!
Pukeudun paljastavasti, mutta älä katso minua.