Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siellä ne naisurheilijat valittavat, että heitä ei saa kuvata mutta sitten pyllistellään IG:ssä

Vierailija
26.07.2026 |

Ja rahaa tulee nänni ja peppu vilahtaa

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun paljastavasti, mutta älä katso minua.

Vierailija
42/50 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo urheilijamimmit eivät yleensä ole ihan niitä penaalin kaikkein terävimpiä kyniä (poikkeuksiakin on!) joten syy-yhteyksien hahmottaminen ei kuulu heidän vahvuuksiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma Tainio on yksi niistä naisista joista kerään kuvia, koska on hän kehittyvä urheilija ja pääsee vielä pitkälle ainakin kansallisella tasolla.

Vierailija
44/50 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina niin jöpöttää kun katson pituushyppyä! Lääääääh

Vierailija
45/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä miehenä olen ollut kiinnostunut naisten pikajuoksusta sekä pituus- ja korkeushypystä. Saavat puolestani jatkossa urheilla rauhassa. Ei pääsylippuja, ei mainosten näyttökertoja eikä kaupallisia yhteistöitä.

Vierailija
46/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato mun pyllyy mut silleen että saan siitä rahaa. Älä kato ilmatteeks mun tisui, kato sillee että saan siitä rahaa. 

Jepjep.

Jooo, näin on!

Nykyään on niin joustavia materiaaleja, että ei vaikeaa käyttää säädyllisesti vaikka missä lajissa. Mutta kun ei niin ei, kun on niin kiva vilautella kameralle, että kattokaas tätä typyä. Lapsuudenkodissani niitä kommentteja tuli, niin rumin sanoin, että oma urheiluni jäi siihen, vaikka kovasti ope kannusti kehittymään, koska näki …. Se siitä!

Meillä muuten vaihtuu kanava, kun nämä näytökset alkaa.haha

Vierailija
47/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutujalla itselläänkin pitäisi olla vastuuta omista asusteistaan. Jos tullaan lähes alasti julkiselle paikalle, se on puhtaasti oma valinta.

Vierailija
48/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä mulle yleisurheilijan itse ig:hen postaama kuva omasta haarovälistään kesken pituus- tai korkeushypyn tai kolmiloikan tai takapuolestaan pikajuoksun lähtöhetkellä?

Vierailija
49/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkareissa ja pyllistelemättä on paha urheilla. 

Mutta kamera on siitä ihmeellinen vekotin ettei tartte lähikuvata tiettyjä kohtia ja silti pysyy hyvin kärryillä.

Vierailija
50/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisenä miehenä olen ollut kiinnostunut naisten pikajuoksusta sekä pituus- ja korkeushypystä. Saavat puolestani jatkossa urheilla rauhassa. Ei pääsylippuja, ei mainosten näyttökertoja eikä kaupallisia yhteistöitä.

Jopas kolahti!