Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siellä ne naisurheilijat valittavat, että heitä ei saa kuvata mutta sitten pyllistellään IG:ssä

Vierailija
26.07.2026 |

Ja rahaa tulee nänni ja peppu vilahtaa

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkareissa ja pyllistelemättä on paha urheilla. 

Vierailija
22/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan homo, kun en pidä näitä naisurheilijoita yhtään seksikkäinä. Sellaisia kuivan kesän oravia. M43

Eikö edes kuulantyöntäjät ja moukarinheittäjät kiihota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkimmäisessä raha valuu urheilijalle, ensin mainitussa tuotantoyhtiölle. Toki sen verran varovasti pitää kuitenkin pystyä näyttämään että saadaan ilmainen mainos. Ehkä pakaraan voisi IG tilinkin tiedot laittaa.

Mutta ihan realistisesti. Näiden urheilijoiden pitäisi hiffata se, että se raha siihen urheiluun tulee niistä persekuvista. Kun perseen vilauttelut nyt loppuu, niin kohta sitä ollaan huutamassa kun ei ole rahaa treenata.

Raha urheiluun tulee tuloksista. Jos persekuvia etsit, mene onlyfansiin.

Raha urheiluun tulee persekuvista (katsojat -> mainonta -> rahaa). Se että sitä jaetaan vain tulosten perusteella varmistaa sen että ne persekuvien esiintyjät ovat halutun mukaisia.

Vierailija
24/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkimmäinen on heidän oman suostumuksensa seuraus, ensin mainittu ei. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

Naisia on mahdotonta ymmärtää.

Vierailija
25/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmä voi ap olla. Mieti itse että jos tykkäät jostain tietystä seksuaalisesta teosta, ja toteutat sitä omalla tavallasi ja silloin ja siten kuin itse haluat, ja sitten joku sinulta lupaa kysymättä tekisi sinulle sen kun olet töissä ja tiukassa tilanteessa. Sitähän se on! Tottakai monet naiset tykkäävät esitellä kauneuttaan, mutta se on IHAN ERI ASIA kuin se, että joku toinen päättää milloin, missä millaisesta kuvaukulmasta näitä kuvia otetaan. Pientä eläytymiskykyä. 

Vierailija
26/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluavat tienata itse pyllykuvillaan. Siitähän tuossa on kyse.

Kisat niukoissa asuissa on erinomainen ja paras markkinointikanava saada lisää faneja ja siten rahaa somehommista. Somebisnes kärsii, jos kuvakulmat tulee suppeammiksi telkkarilähetyksissä.

Miksi siis kaikki urheilijat pukeutuvat urheilusuorituksen aikana lähes täydellisesti samanlaisiin vaatteisiin, joissa ainoastaan värit vaihtuvat? Miksei niitä burkhia tai pitkiä ja peittäviä urheiluasuja ole kenelläkään kisaajalla? Kokovartalolakanassahan olisi varmaan hyvä juosta aitajuoksua. 🤣

Ja jos joku kuvittelee, että urheilijat saisivat ihan itse päättää vaatteensa, niin miksei koskaan näe yhtään paljastavampaa pukeutumista kisoissa?

Ei siellä eilen ollut yhdelläkään kiekkonaisella kisa-asua, jossa olisi napa näkynyt. Kaikki kun saavat itse valita kisa-asunsa lukuisista eri vaihtoehdoista. Monetko peittävyydeltään bikinien alaosaan verrattavat housut luulet näkeväsi tänään naisten moukarifinaalissa?

Vierailija
27/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvataan jonkun urheilusuorituksen aikana, ei urheilija keskity kuin suoritukseen. Siinä sitten joku ulkopuolinen ”ryöstää” luvatta kuvan kehon osasta ja käyttää tirkistelytarkoituksiin. Eihän ne sinne kilpailuun ole kehoansa menneet esittelemään, bikinifittnessit ja muut on sitten eri asia. Itse saa omasta kehostaan julkaista mitä haluaa, itse sitten tietää mitä tekee ja mitä jakaa. Ja saa siitä myös itse korvaukset.

Vierailija
28/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ristiriita pistää silmään, että feministit ovat syyttäneet miehiä manspreadingistä, eli miehet istuvat reidet levällään, (kivesten viemän tilan vuoksi, mitä amerikkalaisten uusfeministien on jostain syystä vaikea tajuta).

Ja siksi jotkut naisaktivistit istuvat jalat levällään osoittaakseen, että kyllä naisetkin voi levittää, olemme tasa-arvoisia prkl! 

Mutta mitä nyt, sillä onkin seksuaalinen merkitys, kun naisen jalkoväliä paljastetaan vaikka kangasta olisikin välissä :). Mikä yllätys!

Koettakaa jo päättää, nuorfeministit! Onko naisen jalkovälillä housujen kanssa seksuaalista signaalivoimaa  vai ei? t. nainen 69 v 

Vierailija
29/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kisoissa voisi olla pitkät lahkeet ja pakaran päällä instatilin osoite. Toimisi ikään kuin esimainoksena ja kuvakulmiin ei tarttisi puuttua. Saa hyödyntää.

Vierailija
30/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkimmäinen on heidän oman suostumuksensa seuraus, ensin mainittu ei. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

Onhan tuo nyt naurettavaa pelleilyä. Ihan vaan näin naisen näkökulmasta.

Vierailija
31/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilukisoissa kuvaamiseen ei tarvita OFurheilijan suostumusta. Jos järjestely ei OFurheilijalle kelpaa niin menee sitten kisaamaan muualle.

Vierailija
32/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai napisevat kun yleisö näkee liikaa ilman että maksaa.

Vierailija
33/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demariämmiähän ne on, ulisevat kun eivät saa kommarikouriaan mihinkään väliin niistä kuvista kun ylenanto ja iltapaskat jakaa ilmaiseksi. 

Hankala mitään tuuletinkauppaa perustaa runkkareiden ja simppien rahastamiseen. 

Sehän se noita äkämystyttää ja laittaa ulisemaan.

Vierailija
34/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni naisurheilijat poseeraavat itse kameroille. He voivat kehittää itselleen sellaiset suoritustekniikat, ettei epätoivottuja kamerakulmia ja suurennoksia tarvitse varoa.

Vierailija
35/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis itse ensin valitsevat omat kisa-asunsa. Siellä on monta eri vaihtoehtoa. Valitsevat piukimman ja vetäisevät meikit naamaan ja sen jälkeen mukamas pahastuvat kun heitä kuvataan. He ovat valinneet ne asut, JOTTA heitä kuvattaisiin.

Tuo on ihan peliä.

Se on sitä naisten sekavaa kaksinaismoralismia.

Vierailija
36/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenoikeudet lähtevät siitä, että naisella on oikeus itse päättää. Jos nainen haluaa voimaantua ig-kuvilla niin hänellä on siihen oikeus. Patriarkaatilla sen sijaan ei ole oikeutta esineellistää naista.

Nainen voimaantuu miehen katseesta? Lyhytaikaista voimaantumista, vanheneminen vie tämän voiman. :) 

Naisten kannattaisi panostaa johonkin pysyvämpään kehitystyöhön. Sisäiseen voimaan, joka ei ole riippuvainen ulkomaailmasta. 

Vierailija
37/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demariämmiähän ne on, ulisevat kun eivät saa kommarikouriaan mihinkään väliin niistä kuvista kun ylenanto ja iltapaskat jakaa ilmaiseksi. 

Hankala mitään tuuletinkauppaa perustaa runkkareiden ja simppien rahastamiseen. 

Sehän se noita äkämystyttää ja laittaa ulisemaan.

Karkeasti ilmaistu mutta asiahan on juurikin noin.

Tekopyhä, tekopyhempi, urheilun kautta palvelujaan mainostava OFhoro.

Vierailija
38/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen syy on, että pelkäävät että jos perse näkyy kaikkialla, ettei pyllistelyllä enää voisi tienata😉

Vierailija
39/39 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan homo, kun en pidä näitä naisurheilijoita yhtään seksikkäinä. Sellaisia kuivan kesän oravia. M43

Eikö edes kuulantyöntäjät ja moukarinheittäjät kiihota?

Mika Halvari ainoastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi