IL: Emma Tainio lopen kyllästynyt: Miehet, tämä ei ole oikein
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/668f7b64-9596-48cf-a91c-b1c06a8…
"Reilu viikko sitten Euroopan yleisurheiluliitto ja Euroopan yleisradioliitto julkaisivat uudet kuvaussuositukset, joiden tavoitteena on kitkeä naisurheilijoiden seksualisointi televisiolähetyksissä.
Tainio kommentoi silloin Instagram-julkaisussaan tuntojaan aiheesta, jonka koki henkilökohtaiseksi. Hän on saanut asiattomia kommentteja kehostaan jo vuosien ajan."
"Jotkut kokevat asiakseen puolustaa törkypuheita sillä, miten naisurheilijat pukeutuvat. Se ei yksiselitteisesti ole ok, Tainio sanoo."
Niin miehet!
Kommentit (214)
Kun naisurheilun tulokset on huonompia kuin teini pojilla niin äkkiä olisi voinut kuvitella että haalittaisiin lisää katsojia eikä vähennetä niitä vähiäkin jotka se rahan tuo. Katsojien tuomista rahoista ne urheilujoidenkin palkat maksetaan. Tai no ilmeisesti naiset saa palkan jostain muualta kuin katsojilta kun naiset vaativat katsojien karkottamista
Kuka jaksaa seurata toisten liikuntaa?
Kyllä mun pyllyä ja housuissa pullottavaa munaa saa kuvata kun olen juoksemassa kunhan saan korvauksen kuvista.
On se vaan vaikiaa joilleki. Exän naisjoukkue oli painattanu sponssin logon ja nimen pelihousujen takamukseen koska sopparissa maksu saatiin siitä kuinka paljon kuvia näkyy mediassa. Saivat todella hyvin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin tämä Emma Tainioko nyt vinkuu urheilun seksuaalisuudesta, joka itse tekee parhaansa seksualisoidakseen itseään ja jolle urheilu on vain omien somekanaviensa mainostamista.
https://www.seiska.fi/urheilu/sensuellit-kuvat-julki-pikajuoksija-emma-…
Ihan tavallisia kuvia. Tuollaisiahan ne nykyään on kaikista. En tiennyt tätä tapausta ennalta, kun en urheilua seuraa, mutta nätti ja nuori nainen. Ei ihme, että sopimattomia kommentteja satelee. Ihmiset on kateellisia ja osa miehistä varsinkin niin mänttejä, että luulevat olevansa taivaan laphja naiselle, kun latelevat tästä nöyryyttäviä ja ala-arvoisia kommentteja. Naisilla taas tuota aiheuttaa kateellisuus vaikka sitä ei myönnetä, vaan aletaan huutamaan, että taas vedettiin se kateuskortti esiin. Muuta sitähän se haukkuminen ja mollaaminen yleensä on, kateutta. Sitä vaan on vaikea myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Kisoissa hänen pyllyä ei saa kuvata mutta itse esittelee sitä ja paljon muutakin sometileillään. Sillä tavalla.
Saa somessa katsos maksun jokaisesta pyllykuvasta. Eli ahneus tässäkin taustalla on.
Ei kyllä kiinnosta naisten urheilu jos peppuja ei enään näy
Kyllähän se kameramies eilen kuvasi naisten pyllyjä esim kolmiloikassa. Kuvaisi myös miesten tasapuolisesti.
Noloa.
Antiikin aikoihin urheiltiin alasti, ennen oli kaikki paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Kun naisurheilun tulokset on huonompia kuin teini pojilla niin äkkiä olisi voinut kuvitella että haalittaisiin lisää katsojia eikä vähennetä niitä vähiäkin jotka se rahan tuo. Katsojien tuomista rahoista ne urheilujoidenkin palkat maksetaan. Tai no ilmeisesti naiset saa palkan jostain muualta kuin katsojilta kun naiset vaativat katsojien karkottamista
Naisyleisurheilussa oli hetken huuma, mutta sekin meni aika nopeasti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisoissa hänen pyllyä ei saa kuvata mutta itse esittelee sitä ja paljon muutakin sometileillään. Sillä tavalla.
Saa somessa katsos maksun jokaisesta pyllykuvasta. Eli ahneus tässäkin taustalla on.
Sinne sitten sinäkin katselemaan kuvia. Vai ilmaiseksi pitäisi päästä katsomaan?
Vanhemmat mieshenkilöt ottivat ihan avoimesti viisinkertaisella zoomilla kuvia kilpakavereitteni takapuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne sitten sinäkin katselemaan kuvia. Vai ilmaiseksi pitäisi päästä katsomaan?
Vanhemmat mieshenkilöt ottivat ihan avoimesti viisinkertaisella zoomilla kuvia kilpakavereitteni takapuolista.
Eli Emmaa vtuttaa, koska eivät tuijota hänen persettään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat mieshenkilöt ottivat ihan avoimesti viisinkertaisella zoomilla kuvia kilpakavereitteni takapuolista.Eli Emmaa vtuttaa, koska eivät tuijota hänen persettään...
Aika yksioikoinen selitys. Sinne maksulliselle kanavalle katsomaan kuvia. Pitäisi siis ilmaiseksi päästä katsomaan?
Onhan se ironista, että naisten uinnissa naisilla on peittävämpi asu kuin noin 95 prosentilla (nais)yleisurheilijoista.
Harmittaa tyttöjen ja tietysti naisten puolesta. Onko nämä pervot kuvaamassa myös lasten takapuolia.
Nyt kyllä pitäisi tehdä jotain asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat mieshenkilöt ottivat ihan avoimesti viisinkertaisella zoomilla kuvia kilpakavereitteni takapuolista.Eli Emmaa vtuttaa, koska eivät tuijota hänen persettään...
Aika yksioikoinen selitys. Sinne maksulliselle kanavalle katsomaan kuvia. Pitäisi siis ilmaiseksi päästä katsomaan?
Mistä Emma tiesi jopa zoomin?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää tehnyt sen ketä panis ja ketä ei videon 🙄
Tuo hymiö kyllä tiivistää sen surumielisen alistuneisuuden nykyisen typeryyden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa tyttöjen ja tietysti naisten puolesta. Onko nämä pervot kuvaamassa myös lasten takapuolia.
Nyt kyllä pitäisi tehdä jotain asialle.
Ehdotan että naiset ja tytöt lopettavat jatkuvan itsensä myymisen ja paljaan pinnan esittelyn somessa, julkisesti, joka paikassa.
Miten niin ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin on mielenkiintoinen ristiriita kyseiseen asiaan.
Sitähän tuossa yritetään sanoa, että ihminen saa kyllä laittaa jalkaansa mitkä urheiluhousut tahansa, mutta ei se oikeuta ketään alkamaan huutelemaan rivouksia tai hävyttömyyksiä.
Ei minun aikanaan tarvii alkaa julkisesti huutamaan rivouksia jos nään jonkun vaikka urheilemassa vähissä vaatteissa. Ei se oikeuta huonoa käytöstä toisilta ihmisiltä.
Ja jos oikuttaa niin silloinhan rais*kauskin on uhrin vika, jos sattui olemaan rais*kauksen aikana minihameessa. Silloin sitä saa sitten huutaa rivoja ja törkeyksiä ja jopa rais*kata, mitäs oli vähissä vaatteissa. Koskemattomuus kuuluu ihmiselle siitä huolimatta, vaikka olisi pukeutunut miten vaan.