Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolottaa! Saunottiin kaveriporukalla. Naisystävälläni on pienemmät rinnat kuin kavereiden naisilla.

Vierailija
25.07.2026 |

Saunoessa kun sen verran vähäpukeisia ollaan, niin tulipa huomattua, että omalla naisystävälläni on pienemmät rinnat kuin kavereiden naisilla. Pakko myöntää, että asia oli minun kannaltani nolostuttava.

Miten hienovaraisesti ja loukkaamatta vihjaisin naiselleni, että ottaisi silarit? Ei ole asia hänelle rahastakaan kiinni, koska minä maksan koko homman alusta loppuun.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Leikkaus on aina riski.

Vierailija
2/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mieluummin se pilin pidennys🤪😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, mikä ukko ap on! 🤮

Vierailija
4/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas! Kannattaisi nyt varmaan vähentää sitä saunomista, jos niin nolottaa.

Vierailija
5/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta! Tiesitkös, että naisesi painii suunnilleen vastaavanlaisten kysymysten kanssa. Hän nimittäin huomasi, kuinka sinulla on pienempi kuin mitä niillä toisilla miehillä on, ja se asia oli hänen kannaltaan nolostuttava.

Vierailija
6/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naistasi varmaan nolotti, että sulla on pienemmät aivot kun muilla.

Vierailija
7/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siellä saunassa jatkuvasti ravaat, kun aina joudut nolostumaan? Täähän on tapahtunut jo kymmeniä kertoja, etkö sä pönttö millään opi?

Vierailija
8/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Suomesta muka löytää poikaystävän joka olis valmis maksaan silarit?? ite oon muuten aika hiton kuuma pakkaus mut ne tissit puuttuu eikä oo rahaa, tollasta ideaa oon miettiny. Ite sanoisin ehdottomasti kyllä jos olis poikaystävä joka ehdottais. 

Vierailija
9/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväsi joutui häpeämään sun pientä piliä. Käytä rahat mieluummin sen suurennukseen. 

Vierailija
10/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta! Tiesitkös, että naisesi painii suunnilleen vastaavanlaisten kysymysten kanssa. Hän nimittäin huomasi, kuinka sinulla on pienempi kuin mitä niillä toisilla miehillä on, ja se asia oli hänen kannaltaan nolostuttava.

Peniksen lepokoko ei välttämättä anna viitteitä seisokkikoosta, eli joku levossa toista pienempi voi kuitenkin olla seisokissa sitä toista isompi. Toki voi olla olemattakin. Mutta tuskinpa siellä saunan lauteilla kenelläkään muna kovana oli.

Vierailija
11/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo munakoisokilpailu? Kuka jätkä voitti?

Vierailija
12/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Suomesta muka löytää poikaystävän joka olis valmis maksaan silarit?? ite oon muuten aika hiton kuuma pakkaus mut ne tissit puuttuu eikä oo rahaa, tollasta ideaa oon miettiny. Ite sanoisin ehdottomasti kyllä jos olis poikaystävä joka ehdottais. 

Ei mistään. Suomalaiset äijät on niin pihejä, että kahvikupin tarjoaminenkin saa ne itkemään holtittomasti ainakin viikon.

Vierailija
13/11 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeesti isoniin sen huomaa vaikkei kiinnittäis huomioo tai se ei seisois..