Kehtaisitko ajella Volvo V60 T6 TwE Awd 2021 autolla?
Kommentit (31)
No ei kai sillä auton merkilä tai mallilla ole mitään väliä. Ainakaan minulle.
Onko Ap:lla itsetunto-ongelmia?
"Eikö autoni olekaan muiden mielestä riittävän hieno?"
Onko isi ostanut teinille auton?
Nyt asiasta pitää leveillä jopa Vauva-palstalla?
Ap, kai tajuat ettei, lukijat näet täällä sinua ja hienoa autoasi?
En ilkiäisi ajella kiinalaisella autolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta kun saan pimppaa muutenkin. Vanha diesel pösö toimii vielä oikein hyvin kuljetus- ja siirtymistarpeisiini.
Olen nainen. ap
En kehtaisi ajaa millään polttiskotterolla.
En kehtaa ja halua ajaa kiinalaisilla autoilla.
Parempi toi 20v vanha dieselillä kulkeva v70 on. Sillä kehtaa ajella.
Tuollainen keskikastin Volvo tuskin herättää kenessäkään mitään suuria tunteita tai ihastusta, vaikka ihan kelvollinen työkalu onkin.
Ihmetystä herättää se, että miksi joku viitsii kysellä tuollaisia. Aika lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta kun saan pimppaa muutenkin. Vanha diesel pösö toimii vielä oikein hyvin kuljetus- ja siirtymistarpeisiini.
Olen nainen. ap
Tulee mieleen brittikomedia, jossa nainen kyselee että "näyttääkö peppuni isolta tässä?".
Voisin ap antaa sulle Volvossasi.
T:Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. ap
Yllättävää. Yleentä noin typeriä kyselevät vain amisjonnet. Auto on tosin joku vanha Bemu tai Mese.
Auton mallikirjaimetkin on kerrottu noin tarkkaan. On kuulkaas ihan neliveto ja TURBO!
Ja valtava vahvistin ja kaiutin takakontissa?
Kyllä kehtaisin. Unelmani on aina ollut ajella juuri tuollaisella 4-veto turbovolvolla.
Minulla on sellaisen julistekin seinällä. Muilla on Lambo tai Ferrari-juliste. Mulla Volvo.
Kylläpäs olen nyt kade Ap:lle, AP on varmasti menestyjä ja muutenkin hyvä ja kaunis ihminen.
Ja Älykäskin hän on.
Tällaista Ap varmaankin odotti palautteeksi avauksestaan? No annetaan sitä hänelle. Tulee varmaankin tarpeeseen?
Minulla rupesi jöpöttämään, kun luin nuo AP:n Volvon mallikirjaimet.
Niin kiinnostava tuo auto on. AP, olisiko mahdollista tavata? Haluaisin tutustua sinuun ja autoosi.
T: Jonne, 18v. Sorvankylästä.
Ap, avaus on typeryydessään luokkaa "Ihailetko minua, kun minulla on Avensis?"
Miten jollakulla tulee tällainen mieleen kahdeksalta lauantaiaamuna?
Ja niin paljon, että sitä pitää kysyä Vauvasta? En tajua.
Autoilu ei ole kehtaamisesta kiinni, vaan yleensä välttämättömyydestä syntynyt tarve. Eli, kunhan on luotettava kulkuneuvo, niin se riittää.
PS. Autoja saa kaupasta, eikä siinä tarvita kateutta herättävää kyvykkyyttä.
Riippuu ihan et onko classic vai interception varustetasolla?
Classic on ihan NPC
Jere2006