Miksei kotiäiti saa palkkaa?
Harmittaa vietäbösti sisareni. Hän jäi eläkkeelle ja saa eläkettä 4689e kk ja miehensä yli 5100e kk. Heillä on sijoituksia ja auttaneet lasten asunnoissa. Sisareni olo töissä asiantuntijana. Opiskelujen jälkeen sai 2 lasta ja uransusena ei heitä joitanut.
Minä kotiäiti; Hoidin lapset kotona. Mies öähti nuoremman perään ja uusi vaimonkäy töissä. Minulla einole mitään vaikka joiden lapset. Nyt eläkettä tule joku 700.
Tämänln VÄÄRIN.
Kommentit (25)
Olisi kannattanut käydä edes peruskoulu loppuun.
Teit alunperin valinnan. Hanki ammatti. Kotiäiti on nolla
Voit olla iloinen ettet mennyt maailman mukaan vasn hoidit itse laoset
Jos kotiäiti saisi palkkaa, tällä pitäisi olla työsuhde ja sen mukana tulevat oikeudet ja velvollisuudet, muun muassa irtisanomisen suhteen. Haluaisiko aloittaja, että äidit olisivat valtion tai aviomiehensä työntekijöitä joilla on työnantajan antamat ohjeet työtehtäviin?
Mikähän puolue ajaa kotiäidin asemaa
Kotiäiti ei saa palkkaa koska äiteys ei ole työtä.
Se on oikeus ja jos sen oikeuden lunastaa, se on myös velvollisuus.
Joo joo ja hoh ja hih, muita iltasatuja vielä luvassa?
Kotiäitinä voit työllistää itsesi ja maksaa sen verran palkkaa kuin haluat. Viimeistään lasten lähtiessä kotoa laita heille lasku heidän aiheuttamistaan menoista ja heille tarjotuista palveluista.
Esim Nea Flinkkilä sanoo että yhden paljolla selviää. Samoin Ida vois
Montako kirjoitusvirheitä tekstistä löysit???Minä en saanut koko sepustuksesta mitään tolkkua.Kännissäkö kirjoitettu🥹
Mites nöin. Nöin oli Saksadsa.
Upseeritvtrki bussille lapsia ha nää sai palkan.
Kotiäitiys jää pieneksi meillä. Ei kannata.
2000 luvun alussa perustettiin LaPe. Lapsiperheiden tuki ry. Onkohan se vielä olemassa. Ei varmaan. Mä olin alkuun mukana ja muuan Annelikin. Paljon muita. Kyllä muutama kansanedustajaa kiinnosti. Yritettiin saada kotivanhemmuutta näkyvämmäksi ja paremmille eduille. esim perheverotusta takas.. Jostain kansalaispalkasta myös oli puhetta, mutta enemmän se vanhemman kotiolot maksaisi se työssäkäyvä puoliso. Monessa kohdassa oli ihan asiaa, että oli helppo olla semmoisen asian takana. Pahoin pelkään, että ovat taistelunsa tuulimyllyjä vastaan taistelleet.
Mrne nyt töihin.