Ghostaaminen tuntuu niin saakelin hyvältä!
Kun ajattelee miten monta kertaa minut on ghostattu välittämättä pätkääkään tunteistani. Nyt on muiden vuoro kärsiä. Nautin täysillä aina kun luen tuskaisia viestejä ghostauksen aikana.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne kouluampujatkin kostaa kiusaamisensa random viattomille ihmisille... 🙈
Miksi välittäisin muiden tunteista kun minusta ei ole välitetty paskan vertaa?
Hienoa! Tee kaikille juurikin niin kun haluaisit itsellesi tehtävän. Voin sanoa, ei tule hyvä mieli, tulee paha mieli.
Hieno elämä sinulla. Onnea voittajalle.
Laitetaan paha kiertämään. Ghost mode tulille.
Mutta miksi kostat eri henkilölle? Eikö itse ghostaaja ole se tekijä.
Vierailija kirjoitti:
"Koska Voin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne kouluampujatkin kostaa kiusaamisensa random viattomille ihmisille... 🙈
Kyllä tuossa logiikkaa on. Mutta mihin sellainen elämä lopulta johtaa, sinun vastuullasi ;)
Taidat olla jotenkin epätoivoinen :D...
Paneminen tuntuu niin saakutin hyvältä
Kuulostas incelin voimafantasialta. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohteet on ihan vääriä. Katkeran kostajan elämä.
Kannattaa harjotella tunteiden käsittelyä.
Kerran kävin treffeillä ihan mukavan ja asiallisen oloisen 5-kymppisen miehen kanssa. Treffien jälkeen viikon ajan viestiteltiin ihan asiallisesti, kunnes hän lähetti minulle mauttoman sek*siviestin. Sen jälkeen ghostasin hänet. Hän varmaan ymmärsi, miksi olin niin tehnyt ja että hän oli mokannut.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sille ghostaajallekaan voi kostaa, kun hän on jo kadonnut kuin haamu.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa :D
Niinpä.
ap
Eli olet filantrooppi. Se henkilö jonka sinä ghostaat on kuin lottovoittaja kun pääsee sinusta mahdollisimman helposti eroon. Mainiota.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Psyykeesi kärsii toisten satuttamisesta, vaikka ajattelet sen auttavan. Satutat myös itseäsi.